دسته‌ها
اخبار

کتاب‌های کنکور ریاضی تا 30% تخفیف ? از کتاب کنکور | ketabko

کتاب‌های کنکور ریاضی تا 30% تخفیف ? از کتاب کنکور | ketabko

درس ریاضی جزو دروس سرنوشت ساز در کنکورهای تجربی و ریاضی است. برای قبولی در رشته های عالی و دانشگاه های با سطح علمی بالا، باید درصدهای خوبی در این درس در کنکور بزنید. ممکن است سطح شما در یک درسی ضعیف باشد، ولی منبع انتخابی شما نیاز به سطح علمی بالایی داشته باشد؛ در این صورت شما از مطالعه و درس خواندن زده می شوید. پس بهتر است به کمک مشاور و قدم به قدم منابع مطالعاتی خود را انتخاب کنید. در ادامه می خواهیم بیشتر درباره رشته ریاضی و فیزیک بدانیم و اطلاعات مفیدی را در این رابطه به شما مخاطبین گرامی، ارائه دهیم. کتاب های ریاضی خوب در بازار بسیار زیاد هستند اما پیشنهاد ما کتاب های گاج، خیلی سبز، نشرالگو، مهروماه هست که نسبت به بقیه مزایایی دارن.

  • کسایی که ریاضی رو بالای میزنن و قبلا ریاضی رو از روی یک منبع کمک آموزشی تست زدن.
  • به واقع این کتاب جزو بهترین منابع کنکور ریاضی 1402 می باشد که می تواند تا درصدهای بالا را برای شما تضمین نماید.
  • اگر در فهم و حل مسائل این درس سطح متوسطی دارید، دورخیز به شما کتاب گسسته حیلی سبز و کتاب گسسته میکروطلایی گاج را پیشنهاد می کند.
  • بهترین منابع برای دروس عمومی و درس زیست شناسی رو هم تو مقالات جداگانه معرفی کردیم که لینکشون کمی بالاتر قرار داده شده برای استفاده شما.

یکی از بهترین ناشرین کتاب‌های جامع کنکور ریاضی، انتشارات خیلی سبز است. برای خرید کتاب جامع کنکور ریاضی برای دروس هندسه، حسابان و ریاضی، گسسته و آمار و احتمال، شیمی و فیزیک، کتاب‌های خیلی سبز را به شما پیشنهاد می‌کنیم. مجموعه کتاب های فیزیک نشر الگو به صورت پایه به پایه برای دانش آموزان هر دو رشته ریاضی و تجربی به چاپ رسیده است.

دیدگاه در “بهترین منابع ریاضی کنکور 1402 (تجربی) – تحلیل 10 کتاب تست برتر ریاضی”

برای دینی هم انتشارات سفیر خرد رو ‌پیشنهاد‌ میکنم و بهتره مقاله معرفی بهترین منابع دروس عمومی رو مطالعه کنی. این کتاب با 848 صفحه، دارای 2440 عدد تست هست که رویکردی کاملا کنکوری دارد و می توان به عنوان یک کتاب مکمل از آن استفاده خرید کتاب کمک درسی کنکور ریاضی کرد. این کتاب در 18 فصل تعریف شده است که حاوی مطالب هر سه سال دهم، یازدهم و دوازدهم است.

کتاب جامع کنکور ریاضی

رشته ریاضی یکی از پرطرفدارترین رشته‌های کنکور سراسری است. منابع گسترده و مختلف کتب درسی و کمک درسی باعث ایجاد سردرگمی دانش آموزان در سال‌های نزدیک به کنکور می‌شوند. بی شک کتاب‌های درسی بهترین منبع برای موفقیت در کنکور ریاضی هستند. با مطالعه کامل کتاب درسی و سپس انتخاب منابع اصولی و استاندارد برای تست زنی و افزایش سرعت عمل به رتبه دلخواه خود در کنکور ریاضی دست خواهید یافت. کتاب فیزیک نردبام، یکی از منابع کاربردی کنکور می باشد و به صورت جامع وجود ندارد و برای هر پایه به صورت جداگانه به چاپ رسیده است.

کتاب های عمران.معماری.مرمت.هنر.شهرسازی

به عبارتی منبعی که رتبه یک کنکور از آن استفاده کرده است، لزوماً کتاب مناسبی برای همه داوطلبان نیست. با پیشرفت تکنولوژی راه افتادن در خیابان ها و اتلاف وقت، انرژی و پول برای خرید کالا، کار بیهوده ای بنظر می رسد؛ مخصوصا وقتی که با اطلاعات کافی خرید می کنیم و می دانیم می خواهیم کدام کتاب را بخریم. جلد اول کتاب ریاضیات جامع کنکور تجربی قلم چی یکی از بهترین کتاب های تست کنکور تجربی می‌باشد.