دسته‌ها
اخبار

اسداسماعیلی کنافکار قهار مازندرانی استاد کناف ایران طراح داخلی ساختمان استاد اجرای طرح های پیچیده کناف بهترین کناف | panelgachikanaf

اسداسماعیلی کنافکار قهار مازندرانی استاد کناف ایران طراح داخلی ساختمان استاد اجرای طرح های پیچیده کناف بهترین کناف | panelgachikanaf

امیدوارم این مقاله در انتخاب بهترین مارک کناف به شما کمک کند. شاید خیلی از شما اسم سیستم کناف را نشنیده باشید و یا درمورد این تکنولوژی چیز زیادی ندانید. ما اینجاییم تا شما را با این متد مدرن در ساخت و ساز آشنا کنیم و بهترین برند کناف را به شما معرفی کنیم. در دنیای امروز که مصالح مدرن کم کم جایگزین مصالح سنتی می‌شوند، سیستم کناف در طراحی داخلی ساختمان بطور گسترده مورد استفاده قرار گرفته است، به طوری که در حال حاضر از صفحه‌های کناف گچی در ساختمان‌سازی به عنوان مصالح واجب و حذف ناشدنی یاد می‌شود.

  • 1.میز ناهار خوری النا از مدل های بسیار شیک و زیبا بوده و از طرح های پرفروش و پر طرفدار است.
  • بهتر است که بتونه را در حجم بسیار کم تهیه کنید تا بتوانید قبل از خشک شدنش، به وسیله یک کاردک نقاشی آن را به درستی بر سطح مورد نظر بزنید.
  • پانل باتیس و انواع کناف در ایران کاربردهای زیادی دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم.
  • این تایل‌ها به صورت واحدی هستند و پذیرایی را متفاوت از مدل‌های مدرن می‌کنند.

پیمانکار موظف است برند مصالح مورد استفاده برای شما را در قرارداد ذکر کند و قیمت حدودی را نیز درج کند. درباره زمان انجام پروژه، تعداد و دستمزد کارگران نیز در قرارداد توضیحات کامل بنویسید. بهتر است یک نقشه از محیط اجرای طرح را در پیوست قرارداد داشته باشید. در این صورت می‌توانید با اطمینان، کار را به پیمانکار تحویل بدهید و از نتیجه راضی باشید. سقف کاذب کناف متریالی است که جایگزین گچ کاری های رابیتزی قدیمی شده پنل گچی کناف است. همانطور که در ابتدا اشاره شد، گچ مصالح قدیمی‌تری نسبت به کناف است و کناف برای رفع مشکلات گچ به وجود آمده.

بهترین رنگ برای کناف کدام است؟

در نتیجه یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کناف راهرو، استفاده از کناف اتوبوسی است. چرا که این مدل کناف هم به فضا آرامش بیشتری می‌دهد و هم به بزرگ‌تر دیده شدن آن کمک می‌کند. نورپردازی کناف نقش بسیار مهمی در زیبایی آن و تاثیر طرح کناف بر فضای ساختمان دارد. شاید بتوان گفت که بهترین انتخاب برای نورپردازی کناف، استفاده از هالوژن و نور مخفی دور تا دور است.

کناف چیست؟

اغلب این سقف ها طراحی های متنوعی دارند و از یکنواختی و یک رنگی در آمده اند. لازم به ذکر است که نحوه کار گذاری سقف کناف توسط استادکار به این صورت است که ابتدا گچ های پیش ساخته که داخل آن ها از کناف استفاده شده است را به وسیله پیچ به راویز و یا سقف گچ کاری شده متصل می کنند. یکی از مهم‌ترین کاربرد‌های کناف، اجرای آن به عنوان سقف‌‌های کاذب تزیینی برای ساختمان‌‌ها است؛ به طور مثال امروزه اکثر خانه‌های نوساز با کناف اجرا شده اند. از سقف پذیرایی و آشپزخانه گرفته تا سقف اتاق‌‌ها، راهروها و غیره همگی با کناف قابل تزيين شدن هستند.

ساعات کاری

به دلیل کاهش اشغال فضا توسط دیوارها و پارتیشن‌های کناف استفاده بیشتری می‌توان از زیربنا کرد. شما برای اینکه بتوانید از پاکسازی گرد و غبار اطمینان حاصل کنید می‌توانید از دستمال مرطوب استفاده کنید. پس از اینکه گرد و غبار سطوح را تمیز کردید همچنان ذرات ریزی نیز وجود دارد که کافیست یک دستمال مرطوب روی سطح بکشید که کاملاً به یک سطح ایده آل برای رنگ آمیزی تبدیل شود. این نکته را بدانید که قبل از شروع به رنگ کاری کناف لازم است کارهایی انجام شود تا نتیجه به بهترین نحو حاصل شود در ادامه چند مورد از مهم‌ترین آن‌ها را گفتیم. رنگ کردن کناف در آخرین مرحله نصب کناف صورت می‌گیرد؛ زیرا پس از آن هیچ گونه تغییری در کناف‌ها قابل ایجاد نخواهد بود؛ پس بهتر است از انجام تمامی‌ مراحل برق کشی و مشخص کردن سوراخ‌‌هالوژن‌ها، قبل از شروع به نقاشی کناف مطمئن شوید تا پس از آن به مشکل بر نخورید.