دسته‌ها
اخبار

اکرم بهشتی بهترین وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان-وکیل علیرضا مرادی

زمانی که به دنبال وکیلی برای حل پرونده خود هستید باید به چند نکته توجه کنید. در ابتدا وکیل پایه یک دادگستری را انتخاب کنید تا اجازه حضور در تمامی دادگاه ها را داشته باشد و بعد وکیلی را انتخاب نمایید که در زمینه پرونده مورد نظر شما تجربه داشته و بتواند به راحتی از حق شما دفاع کند. از طرف دیگر عدالت، صداقت، امانت داری و اطلاعات به روز از قوانین جدید، از دیگر معیارهایی است که می توانید با در نظر گرفتن آن ها وکیلی را برای پرونده خود انتخاب کنید. وکیل برای حل پرونده های کیفری، حقوقی، خانواده، ثبتی و … باید اطلاعات کاملی داشته باشد و به تمامی قوانین جدید آگاه باشد تا از این طریق بتواند از حق موکل خود دفاع کند. اگر دچار مشکل حقوقی یا کیفری شده اید، وکلای معرفی شده در این مقاله می توانند شما را راهنمایی کرده و به عنوان وکیل شما در دادگاه حاضر شوند. در حقیقت وکیل پایه یک دادگستری اصفهان که خوب و با تجربه است کسی است که ملزم به اخلاق باشد.

  • همواره در نظر داشته باشید که اعتماد کردن به یک وکیل بی تجربه می تواند به قیمت آینده شما تمام شود.
  • دعاوی حقوقی ( ازجمله امور حسبی تحریر و تقسیم ترکه، مطالبه سهم الارث، مطالبه ثمن و اسناد تجاری ، ابطال قرارداد و وجه التزام سنگین و همچنین امور مرتبط قراردادها مانند الزام به انجام تعهدات قراردادی).
  • اما گاهی ممکن است رای دادگاه به نفع موکل نباشد، در این صورت هم وکیل حق الوکاله را دریافت می کند زیرا او تلاش های خود را برای موفقیت پرونده انجام داده است.
  • آقای کریمیان از وکلای پایه یک دادگستری شهر اصفهان هستند و می توان گفت که در زمینه وکالت سابقه و تجربه بسیار بالایی دارند.
  • خیلی از افراد تصور می‌کنند که موقعی که محصولی را خریداری می‌کنند و سپس متوجه عیب آن گردیده‌اند دیگر کاری از دستشان بر نمی‌آید و می‌بایست با همان کالای خراب سر کنند.

گروه وکلای آریا دادیار تمامی تلاش خود را کرده تا بهترین وکلای مجرب را گرد هم جمع کند تا بتواند بهترین نتیجه را برای موکلان خود رقم بزند و شماره تلفن وکیل در اصفهان نیز یکی از خدمات حقوقی ما است. گروه وکلای جوادی نژاد متشکل از وکلای رسمی پایه یک دادگستری در اصفهان می باشد ،در تلاش هستیم به صورت تخصصی اطلاعاتی جامع و مفید در خصوص تمامی دعاوی حقوقی ، خانوادگی ، کیفری ، تجاری ، مالی و غیر مالی، مسائل مرتبط با زوجین ، معاملات و قراردادها با ارائه مطالب روزانه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. وکالت دعاوی حقوقی تخصصی است که حوضه های بسیار زیادی را در بر میگیرد که مهاجرت، خانواده، امور شرکت ها و دعاوی ملکی، از مهم ترین موارد آنها می باشد.

نظرات موکلین و مراجعین وکیل اصفهان

وکلای معرفی شده در این لیست ممکن است وکیل پایه یک دادگستری اصفهان، یا وکیل پایه یک یا دو قوه قضائیه اصفهان باشند. شما می توانید با کلیک بر روی نام هر وکیل مشخصات کامل آن وکیل را در صفحه شخصی اش مشاهده کنید. در لیست زیر هم وکیل حقوقی، هم وکیل کیفری هم وکیل خانواده و هم وکیل با سایر تخصص‌های مورد نیاز مردم وجود دارد.

نمونه رای تمکین در پرونده خانواده

اگر به دنبال تبلیغ وکیل در اصفهان هستید یا یک موسسه حقوقی کارآموز وکالت وکیل پایه یک دادگستری و یا کلیه کارهای حقوقی را میتوانید انجام دهید به راحتی در این سایت میتوانید تبلیغ خود را درج کنید سایت هزار وکیل به نشانی HezarVakil.ir یک سایت تخصصی جهت ثبت آگهی و تبلیغ وکیل در اصفهان می باشد. بنابراین سایت تبلیغ وکیل های اصفهان همین سایت می باشد و بهترین سایت جهت ثبت آگهی و تبلیغ وکیل ها در اصفهان همین صفحه می باشد و به خوبی می تواند شما را معرفی کند. برای شروع تبلیغ کافی است از منوی بالا روی گزینه ثبت نام کلیک کنید و ادامه مراحل را دنبال کنید. وکیل پایه یک دادگستری در شهر اصفهان می باشد و دارای تخصص و مهارت در زمینه های کیفری، تجاری، ازدواج، مالی، خانوادگی و غیره است و به دلیل فن بیان بالا و آگاهی کامل در زمینه وکالتی و موفقیت در بیش از 2000 پرونده در این حوزه ها، توانسته است به عنوان بهترین وکیل در اصفهان مشغول به فعالیت باشد. محمدامین شاهنگیان، وکیل پایه یک دادگستری اصفهان و مشاور حقوقی، با 13 سال سابقه درخشان و موفق در زمینه وکالت، به دلیل آگاهی و تخصص بالا نسبت به امور قضایی، فن بیان و برخورد عالی و همچنین با خلق و خوی پسندیده و مردم پسند توانسته است به عنوان یک وکیل نمونه و خبره در بین مردم اصفهان شناخته شود. از سوابق شاهنگیان می‌توان به وکیل دفتر حمایت ایثارگران، جانبازان و ضابطین بسیج، عضو سابق شورای حل اختلاف، کارآموز قضایی از طرف دانشگاه به مدت یکسال و… اشاره کرد.

معرفی وکیل فرزاد جوادی نژاد – وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی

اگر به دنبال مناسب ترین گزینه برای انتخاب بهترین وکیل حقوقی در اصفهان هستید میتوانید با استفاده از سایت وکیل در اصفهان و با کمک از مشاوران ما به پاسخ سوالات خود دست یابید. به دلیل اخلاق پسندیده و تخصص بالا در حوزه های مختلف وکالت، به عنوان بهترین وکیل در اصفهان شناخته شده است همچنین ایشان دارای سوابق درخشان و نمونه پرونده های موفق بسیار زیادی می باشد و در زمینه های مختلف حقوقی، ملکیف خانواده، کیفری و غیره مشغول به فعالیت است. سهیلا باقرپور وکیل پایه یک دادگستری، عضو کانون وکلای اصفهان، کارشناس ارشد حقوق، دارای مهارت و تجربه قراردادنویسی، دارای تجربه قراردادنویسی برای شرکت های تجاری، ایشان فعالیت وکالت را از سال ۱۳۹۷ آغاز کرده اند. شاید شما هم جزء اشخاصی باشید که در هنگام نیاز برای گرفتن وکیل از جمله وکیل خانواده و وکیل مهاجرتجهت مراجعه به مراجع قضایی یا اخذ مشاوره حقوقی، ترجیح می دهید که یک وکیل پایه یک قوه قضاییه این امور را برای شما بر عهده بگیرد. در این وضعیت و در صورتی که بنا به هردلیلی ترجیح می دهید که وکیل مورد نظر خود را از بین وکلای استان اصفهانانتخاب نمایید، می توانید از سایت مرکز وکلا قوه قضاییه برای جستجو وکیل قوه قضاییه استفاده نمایید. آقای سروریان وکیل دادگستری و مشاور حقوقی در اصفهان می باشند که با مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی به کار وکالت مشغول اند و بیشتر از 5 سال سابقه دارند.

چنانچه شما وکیل می باشید و تمایل دارید در این لیست به مدت ۴ ماه قرار بگیرید اینجا را کلیک کنید. ایشان تا کنون بیش از ۵۰ دوره علمی، آموزشی برگذار کرده اند و به واسطه رشته تحصیلیشان بیشتر تمایل به قبول پرونده در گرایش کیفری من جمله؛ پرونده های قتل، آدم ربایی، کلاهبرداری، سرقت، خیانت در امانت و… را دارند. مسعود حیدری دارای مدرک دکتری حقوق جزا و جرم شناسی از دانشگاه دولتی قم بوده و درحال حاضر استادیار و عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان بوده. در سال 1389 جهت تحصیل حقوق بازرگانی به فرانسه سفر کردم و پس از کسب اعتبارات جهت تکمیل رسالت خود به ایران بازگشتم.