دسته‌ها
اخبار

ایران وکیل وکالت و مشاوره حقوقی 24 ساعته ایران وکیل وکالت و مشاوره ایرانیان خارج از کشور-وکیل علیرضا مرادی

سپس از طریق کنسولگری، وکالتنامه را به صورت حضوری و یا انلاین تایید کنید. اعضای تحریریه در جهت افزایش آگاهی و اطلاعات کاربران سایت، همه روزه مقالات کاربردی در حوزه فعالیت‌های دادسو منتشر و بروز رسانی می نمایند. لازم به ذکر است که این مقالات هیچ وقت جای مشاوره با وکیل متخصص را نخواهد گرفت. به این نکته هم باید توجه داشته باشید که اکثرا بهترین وکیل ها بخصوص در شهر تهران، بهترین حق الوکاله رو هم از موکلش می گیرند و حق الوکالشون هم بهترین و هم بیشترین هست. جهت مشاوره حقوقی با وکیل پایتخت و رزرو مشاوره حضوری به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید. کارشناسان حقوقی دادنیک به صورت کامل شما را برای وکالت دادن به وکیل در ایران راهنمایی می‌کنند.

  • مثلا برخی پرونده ها، دارای سختی و پیچیدگی های زیادتری نسبت به سایر پرونده ها می باشند و یا برخی پرونده ها، زمان زیادی را از وکیل گرفته و ممکن است به طور کلی زمانبر باشند.
  • نکته آخر وکیل خوب اصلا ربطی به اینکه از کدام دانشگاه فارغ التحصیل شده نداره بلکه وکیل خوب کسیه که همواره مطالعه می‌کنه تا قوانین رو فراموش نکنه.
  • یکی از دغدغه‌های ایرانیان خارج از کشور انجام پرونده‌های حقوقی، اداری، کیفری و … در ایران هست.
  • هر شخصی که در خارج از کشور زندگی می کند برای امور حقوقی خود به یک وکیل در ایران بخواهد وکالت دهد باید از طریق سامانه ثنا یا سامانه میخک اقدام نماید .

معمولا ایرانیان مقیم خارج از کشور آگاهی کاملی در خصوص انجام پرونده انحصار وراثت در ایران ندارند. به صورت کلی بهتر است بدانید که انحصار وراثت (ارث و وصیت) شامل احوال شخصیه می‌شود. (در صورتی که متوفی تابعیت ایرانی داشته و یا اموال در ایران دارد). پرونده انحصار وراثت مخصوصا در شرایطی که تعدادی وراث یا ماترک وجود داشته باشد، پیچیدگی‌های زیادی دارد که بهتر است توسط وکیل انحصار ورثت انجام شود.

تصادف با قطار و دریافت غرامت فوت (دیه کامل)

وکیل، نماینده یا جانشین کسی است که از طرف شخص دیگری – حقوقی یا حقیقی – به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود. وکیل در موضع دفاع، از تامینات شغل قضا برخوردار است و شخصاً امکان مبادرت به تجارت ندارد چون خلاف شان اوست. حرفه وکالت از آثار مترتبه بر تجارت، پیروی نمی‌کند و بدین جهت، وکالت را نمی‌توان یک کسب و کار تلقی کرد. موید این حقیقت قانونی، سیاستهای کلی نظام در امور قضایی است که وکالت را در زیرمجموعه امور قضایی آورده‌است و در قانون اساسی نیز در فصل سوم یعنی فصل حقوق ملت ذکر شده‌است و از اصل چهل و چهار مستثنی است. طبق قانون وکیل ایران نمی تواند در غیر از محلی که برای آنجا پروانه وکالت اخذ نموده است، دفتر وکالت تأسیس کند و همچنین نمی‌ تواند عملاً فعالیت ‌وکالتی خود را در محل دیگری متمرکز نماید.

امور دانشگاهی ایرانیان خارج از کشور

بنابه اظهار نظر برخی از موکلین، طباطبایی با قلبش از موکلین دفاع می کند نه با پولی که دریافت می‌کند. وکیل کسی است که از سوی شخص دیگری، اعم از حقیقی یا حقوقی به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌ شود. طبق قانون در همه ی دادگاه‌ ها، طرفین دعوا یعنی خواهان و خوانده حق دارند برای دفاع از خود وکیل انتخاب کنند و بهترین وکیل ایران می تواند در دعاوی حقوقی و کیفری وکالت موکلین را قبول نماید و از حقوق آنها دفاع کرده و به آنها برای دستیابی به حقوقشان کمک بسزایی نماید. بالاخره با فراز و فرودهایی که در امور وکالت در سال‌های ۱۲۹۶ ،۱۳۰۰ ، ۱۳۰۵، ۱۳۰۶ و ۱۳۰۹ خورشیدی بوجود آمد، کانون وکلای دادگستری تحت نظر وزارت عدلیه تشکیل گردید و قانون وکالت در سال ۱۳۱۵ به تصویب رسید. شایان ذکر است که در سال ۱۳۷۹ قانون برنامه‌ی ۵ ساله‌ی سوم توسعه‌ی اقتصادی کشور تصویب شد و در ماده‌ی ۱۸۷ آن قانون مقرر گردیدکه قوه‌ی قضائیه نیز می‌تواند رأسا وکلایی را تحت نظر و نظارت خود به امور وکالتی مشغول نماید.

درباره وکالت آنلاین

گروه حقوقی ایران وکیل با مدیریت دکتر مجتبی محمدی و با بهره مندی از وکلای پایه یک و مجرب دادگستری و همچنین در اختیار داشتن داوران عادل و متعهد و همگام شدن با دانش روز وکالت و داوری بین المللی، آسودگی خاطر شما را فراهم نموده و اقدام به معرفی و ارائه ی خدمات خود می نماید. شایع ترین دعاوی ملکی الزام به تنظیم سند، دعاوی مربوط به قرارداد های مشارکت در ساخت و دعاوی موجر و مستاجرین و… میباشد. این دعاوی با طرح دادخواست در دفتر خدمات قضایی شروع و با ارجاع به دادگاه حقوقی پیگیری میگردد. این دفتر با دانش لازم و سابقه پرونده های متعدد، این امید را می دهد که موکلین در اسرع وقت و با طرح صحیح خواسته به نتیجه مطلوب رسیده و احقاق حق گردد. هر شخصی که در خارج از کشور زندگی می کند برای امور حقوقی خود به یک وکیل در ایران بخواهد وکالت دهد باید از طریق سامانه ثنا یا سامانه میخک اقدام نماید . خانم دکتر ارفع نیا در حال حاضر عضو هیئت علمی دانشکده حقوق دانشگاه آزاد تهران مرکزی هستند.

شما در دادگاه گاهی برای اثبات ذی حق بودن هم به وکیل در ایران نیاز دارید. شما می‌توانید با مراجعه به سامانه میخک ( سامانه یکپارچه خدمات کنسولی) و ثبت نام در آن، در قسمت نوع وکالتنامه، تنظیم وکالتنامه اقامه‌ی دعوا را انتخاب نمایید، بعد از انتخاب و هماهنگی با به یکی از وکلای سایت، نام ایشان را در وکالتنامه قید نمایید و گزینه ارسال الکترونیکی را تیک بزنید. سپس بایستی جهت تایید و مهر وکالتنامه تنظیمی با در دست داشتن پاسپورت و یا شناسنامه عکسدار و کارت ملی ایرانی خود به نمایندگی تعیین شده در سامانه میخک مراجعه نمایید.