دسته‌ها
اخبار

با انواع پنجره دو جداره آشنا شوید چه مدل پنجره دوجداره برای خانه مناسب است کیلیدمگ | elitarchgroup

با انواع پنجره دو جداره آشنا شوید چه مدل پنجره دوجداره برای خانه مناسب است کیلیدمگ | elitarchgroup

یکی از ویژگی‌های پنجره فرانسوی قابلیت نصب مدل‌های تک حالته و دوحالته بر روی بازشوی آن دوره اموزشی می‌باشد. در ادامه مقاله انواع پنجره دو جداره را معرفی می‌کنیم، تا هنگام خرید بتوانید بهترین پنجره دوجداره را برای ساختمان خود انتخاب کنید. سلام مقاله بصورت جانب دارانه نسبت به آلومینیوم و به نفع upvc نوشته شده. یکی از اصلی ترین مشکلات پنجره های upvc ضعیف بودنشون در برابر دمای مناطق گرم جنوب کشور هست.

  • بسته به نوع قابی که اطراف پنجره قرار می‌گیرد عملکرد و کیفیت آن می‌تواند متفاوت باشد.
  • چرا که در یک طرف این پنجره‌ها لولایی وجود دارد، که امکان باز و بسته شدن پنجره را فراهم می‌کند.
  • به این صورت که بر روی محور افقی و در حدود ۳۰ درجه از بالا باز می‌شود.
  • برای مناطق زلزله‌خیز استفاده از این پنجره‌ها هرگز توصیه نمی‌شود.

به طورکلی سکوریت کردن شیشه فرآیندی است که می تواند بر روی انواع شیشه ها انجام شود. همچنین به طورکلی کاربرد این نوع شیشه در ویترین فروشگاه ها، درهای شیشه ای و پنجره های جانبی خودروها می باشد. شیشه های سکوریت با استفاده فرایند اعمال شوک حرارتی ساخته می شوند و به همین دلیل است که نسبت به شیشه های عادی و معمولی در مواجهه با حرارت و ضربه مقاومت بیشتری از خود نشان می دهند.

معرفی انواع پنجره‌ها، از پروفیل چوبی تا upvc های پیشرفته

نوع استاندارد این نوع از پنجره‌ها بر روی محور عمودی با قابلیت باز شدن ۱۸۰ درجه‌ای است. مکانیسم به کار رفته در این نوع از پنجره‌ها در مقایسه با دیگر مدل‌ها ساده تر است. مقرون به صرفه بودن این پنجره در مقایسه با مدل‌های دیگر از مهم ترین مزیت‌های آن است. اما این نوع از پنجره ها، محدودیت خاصی ندارند و مانند سایر انواع پنجره UPVC از محدودیت وزنی و ابعاد دارند. بنابراین با توجه به رنگ سنگ نما و نوع سازه می‌توان از پنجره‌های دوجداره UPVC رنگی استفاده نمود. باید توجه داشت که رنگ کردن پروفیل‌ها به طورکلی تاثیری در عمر پنجره نخواهد داشت.

ساختمان های در حال اسکلت بندی تهران

البته انواع پنجره‌های سقفی به دلیل آنکه در معرض نور خورشید و باران قرار می‌گیرند با گذشت زمان مقاومت و ماندگاری کمتری خواهند داشت. شیشه به عنوان بخش نورگذر پنجره دارای انواع مختلفی از جمله شیشه معمولی یا تک جداره ،شیشه دوجداره و سه جداره ، شیشه کم گسیل ، شیشه سکوریت و شیشه هوشمند می باشد. مانا پنجره یکی از تولیدکنندگان پنجره های upvc اکونومی و استاندارد است که برای این منظور از تکنولوژی روز دنیا و ماشین آلات الوماتک اکولاین بهره می گیرد. در طی ۱۰ سال فعالیت خود توانسته است با جلب رضایت مشتریان جایگاه مناسبی را در بخش سازندگان محترم صنعت ساختمان پیدا کند. برای ارتباط با این گروه تولیدی می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.