دسته‌ها
اخبار

بهترین اتاق های فرار تهران + آدرس و قیمت یابکس | allescape

بهترین اتاق های فرار تهران + آدرس و قیمت یابکس | allescape

توجه داشته باشید که برای حل بعضی از معماها نیاز است که حداقل دو نفر از هم‌تیمی‌ها کنار هم باشند؛ اگر پیش هم نیستید یا تنها بازی می‌کنید، از دو دستگاه (موبایل، تب‌لت، لپ‌تاپ، پی‌سی) به بازی متصل شوید. اگر به‌صورت تیمی بازی می‌کنید، قبل از شروع بازی یک گروه در تلگرام بسازید تا بتوانید در آن هم‌فکری کنید. اتاق فرارهای آنلاین زمان محدود و مشخص ندارند و شما در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید بازی کنید. اتاق فرار شبح بازارچه از بازی‌های جدید و ویژه اسکیپ روم با سبک تئاتر تعاملی و هیجان‌انگیز و درجه سختی ۹۰ درصد است. شما در این بازی در تاریکی شب، به امید سرقت اجناس چند دکان، قدم به بازارچه‌ای متروک می‌گذارید که به باور اهالی، محل تردد اشباح است.

  • اگر پاسخ را درست وارد کنید، قفل به‌طور اتوماتیک برای شما باز خواهد شد.
  • تایم این بازی 75 دقیقه و درجه سختی آن نیز 8 از 10 در نظر گرفته شده است.
  • ممکن است مواجه شما با این بازی، تجربه هیجان‌انگیز، ترسناک یا حتی فلسفی آل اسکیپ باشد.
  • همراه با تخفیف اتاق فرار تهران اشاره کنیم که به عقیده ما، هر کسی در.
  • برای حل کردن این معماها با خود کاغذ و قلم داشته باشید، تا بتوانید اطلاعاتی که در طول بازی کسب می کنید را یادداشت نمایید.

بازیکنان به طور کامل وارد فضای زندگی در تهران قدیم می‌شوند. بنابراین اگر به هیجان‌های کارآگاه بازی و همچنین حال و هوای تهران قدیم علاقه دارید می‌توانید سری به اتاق فرار طهران ۱۳۴۶ بزنید. مجموعه مرکز بازی های فکری، یک مجموعه ای است که در زمینه بازی های فکری و اتاق فرار فعالیت می کند، این مجموعه به قدری بزرگ و معتبر است که تنها نمایند برین گیم در ایران محسوب می شود.

مجموعه اتاق فرار وست روم

به عنوان مثال ممکن است در یک اتاق فرار برای باز کردن قفل یک درب، مداری الکتریکی را کامل کنید. یا به عنوان مثال ممکن است با برداشتن یک جسم، ضامنی فعال شده و باعث به خطر افتادن جان اعضای گروه شود. به همین دلیل است که باید در بازی اتاق فرار به صورت تیمی شرکت کنید. در ضمن بهتر است کسانی که به این بازی علاقه دارند در یک تیم قرار بگیرند. تلاش نکنید کسانی که به این بازی علاقه ندارند را همراه خود کنید.

قیمت بیت کوین به 20000 دلار می رسد زیرا سهام ایالات متحده 4 برابر ارزش بازار بیت کوین را از دست داد.

یک بازی جذاب و فان که معما‌هایش با تمامی معماهای دیگر از نظر جنس متفاوت است و سناریو بسیار جذابی و متفاوتی نیز دارد. این اتاق فرار هم مانند اتاق فرار سرقت از بانک دو مکان مجزا برگزار می‌شود و هیچ تفاوتی از نظر سناریو، طراحی، قیمت و… باهم ندارند. ما هر دو نشانی را برای شما در زیر توضیحات این اتاق قرار می‌دهیم تا نسبت به مکان خود به هرکدام که راحت‌ترید، مراجعه کنید.

اگر علاقه به بازی با سبک کارآگاهی دارید این اتاق فرار با محیط متفاوت خود می‌تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد. این مجموعه شامل چهار اتاق فرار مجزا با ژانرهای فوق‌العاده مهیج است که عبارت‌ است از شام آخر، نجات شهر، قرنطینه و اتاق فرار طهران ۱۳۴۶. در ادامه کمی درباره هرکدام از این اتاق‌ها توضیح خواهیم داد. طرفداران اتاق فرار از قشر خاصی از جامعه نیستند و برخلاف تصورات نیز نیازی به داشتن مهارت خاصی هم ندارند. مخاطبان این بازی را همه افراد تشکیل می‌دهند و می‌تواند در تیم‌های چند نفره در این بازی شرکت کنند و با همفکری و خلاقیت از این بازی نهایت لذت را ببرند.