دسته‌ها
اخبار

بهترین وکلای تهران گروه وکلای ایران پارس بهترین وکیل در تهران ایران پارس-وکیل علیرضا مرادی

شرایط و مقررات حاکم بر روابط کاربر با وکیل/مشاور/موسسه و شرایط استفاده کاربر از مشاوره تلفنی دادراه را مطالعه کردم و می پذیرم. کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به وکالت آنلاین می باشد. هیچ وجه راه های غیر قانونی را معرفی نمی کند و دادن جوِ به موکل خودداری میکند.

  • حسن سابقه صداقت در گفتار، عملکرد و پیگیری مجدانه در روند پرونده‌های وکالتی سبب گردیده تا ایشان در زمره وکلای خوشنام کشور قرار گیرند.
  • لازم به ذکر است که این سامانه حقوقی، علاوه بر ارائه مشاوره‌های حقوقی تخصصی، در زمینه تهیه و تنظیم انواع اوراق قضایی مثل شکواییه، دادخواست، لایحه دفاعیه، اظهارنامه و مانند آن نیز خدمات رسانی می‌نماید.
  • همان طور که شما عزیزان هم می دانید و اطلاع دارید خانواده یکی از حساس ترین و مهم ترین و حیاتی ترن عناصر موجود در یک جامعه می باشد، قانون گذار در جهت حفظ و تکریم حریم خانواده قوانین ویژه و محکمی را تصویب نموده است.
  • برای راهنمایی و آشنایی شما با حق و حقوق خود می توانید اگر سر درگم هستید و در مورد پرونده اطلاعات دقیقی ندارید با وکلای با سابقه مشورت نمایید.
  • به برخی از زمینه هایی که وکلا به صورت تخصصی کار می کنند، اشاره می کنیم.

دفتر حقوقی یک نهاد کاری می باشد که توسط چندین وکیل تاسیس می شود.وکالت تهران از خدماتدفاتر حقوقی روشنی معز می باشد. دفتر حقوقی روشنی معز، متشکل از وکلای خبره و اساتید دانشگاه می باشند که در زمینه های مختلف حقوقی به ارائه خدمات مشاوره حقوقی می پردازد. با رعایت جهاتی در دادگاه کیفری مطرح گردد یا در دادگاه حقوقی.

برای داشتن وکیل معاضدتی فرد متقاضی باید از مقامات قضایی تقاضای وکیل کند. وکیل فردی است که به موجب یک سند اعم از یک نامه اداری، وکالتنامه اسناد رسمی یا وکالتنامه دادگستری و یا حتی سخن شفاهی (به شرط اثبات) از طرف فردی دیگر واجد اختیارات و وظایفی می‌گردد و در حدود تعیین شده در سند ذکر شده می‌تواند به جای موکل خود عملی را انجام دهد. به طور مثال در وکالت فروش، نماینده حقوقی از طرف موکل اجازه می‌یابد که مال مشخص شده در وکالتنامه را بفروشد و در صورت وجود اختیار ثمن معامله یا همان مبلغ مال فروخته شده را دریافت نماید و یا در وکالت طلاق، زن از طرف شوهر خود وکیل می‌گردد تا خود را مطلقه نماید. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت به گروه وکلای حامیان عدالت تعلق دارد. در رابطه با هزینه وکیل دعاوی ملکی نمی توان بخش مشخص و ثابتی را بیان کرد.

خدمات سئو وب سایت های حقوقی

معمولا خانم‌ها به خصوص در پرونده های خانواده ترجیح می‌دهند که وکالت خود را به وکیل خانم بسپارند، در حالی که در پرونده های کیفری با توجه به ماهیت خشن خود، مردم عمدتاً آقایان را برمی‌گزینند. در این مقاله با مفهوم وکیل و راهکارهای انتخاب یک بهترین وکیل در هر پرونده‌ای آشنا خواهید شد تا بتوانید دعاوی حقوقی و کیفری خود را به درستی پیگیری کنید. بهترین وکیل در دعاوی مالی شخصی است که به قانون تجارت و نیز قانون مدنی و آیین دادرسی مدنی تسلط کافی داشته باشد. پرونده‌های مختلف مالی نظیر مطالبه وجه چک و سفته و مطالبه وجه عادی، توقیف اموال، فک رهن، مطالبه خسارت و … را در کارنامه خود داشته باشد. با روند دعاوی مالی در دادگاه، اجرای ثبت و شورای حل اختلاف آشنا باشد.

باید توجه داشت که یکی از عوامل انتخاب بهترین وکیل، حق الوکاله است. یعنی شما می‌بایست متناسب با توان خود، بهترین وکیل ممکن را انتخاب کنید. حق الوکاله بهترین وکیل براساس موضوع پرونده (خانواده، مالی، ملکی، کیفری و …) نوع ورود به پرونده (به عنوان خواهان یا خوانده، شاکی یا متهم)، میزان ادله موجود برای اثبات ادعا، میزان زمان در اختیار وکیل برای بررسی پرونده، محل مرجع قضایی پرونده و … تعیین می‌گردد.

چنانچه نیاز به وکیل خوب در تهران دارید اینجا را کلیک کنید تا وکیل متخصص به شما معرفی و در لحظه مشاوره تلفنی بشوید. چنانچه نیاز به وکیل خوب در تهران دارید اینجا را کلیک کنید تا وکیل متخصص به شما معرفی و در لحظه مشاوره تلفنی شوید. در مسائل خانوادگی و به دلیل شرایط خاص اجتماعی، برخی افراد نمی خواهند مسائل و مشکلات خود را با وکیل مرد مطرح کنند و اغلب اشخاص ترجبح می دهند که با یک وکیل خانم مشورت کنند. در صورتی که در غرب تهران زندگی می کنید و نیازبه وکیل در غرب تهران دارید می توانید با شماره های مندرج در سایت تماس و یا با تعیین وقت قبلی به نشانی فلکه دوم صادقیه، مجتمع تجاری طلا ، طبقه 5 واحد 4 مراجعه نمائید. یعنی اگر وکیل پایه یک در انجام کاری تقصیر داشته باشد و این تقصیر باعث خسارتی به موکل شود مسئول جبران خسارت موکل است. این دسته بعد از قبولی در آزمون باید مراحل مصاحبه را طی کنند می توانند پروانه وکالت دریافت کنند.

حقوق پزشکی

اگر ساکن تهران هستید و یا می‌خواهید بسته به نوع پرونده، بهترین وکیل تهران را پیدا کنید با ما همراه باشید. همچنین آن‌ها تنها می‌توانند در جرم‌های تعزیری که احکامی کمتر از 10 سال حبس دارد در دادگاه و محاکم کیفری شرکت کنند. در محاکم حقوقی نیز وکیل پایه دو فقط زمانی که بازخواسته، ارزشی کمتر از 500 میلیون ریال دارد اجازه حضور در پرونده را دارد. وکیل پایه دو دادگستری کسی است که هنوز در تمامی آزمون‌های وکالت قبول نشده و یا زمان زیادی از گرفتن پروانه وکالت او نگذشته است. وکیل کسی است که از طرف شخص دیگری، اعم از حقوقی یا حقیقی به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود ، همچنین وکیل توانایی انجام و قبول کلیه پرونده های حقوقی و کیفری را دارد.

علاوه بر موارد فوق، سامانه حقوقی بنیاد وکلا، با بهره‌مندی از کارشناسان و مشاوران حقوقی و وکلای مجرب و متخصص، آماده خدمات رسانی در کلیه امور حقوقی، کیفری، خانواده، اختلافات حوزه کار و روابط کارگر و کارفرما و سایر مسائل حقوقی است. لازم به ذکر است که این سامانه حقوقی، علاوه بر ارائه مشاوره‌های حقوقی تخصصی، در زمینه تهیه و تنظیم انواع اوراق قضایی مثل شکواییه، دادخواست، لایحه دفاعیه، اظهارنامه و مانند آن نیز خدمات رسانی می‌نماید. در صورتی که موکل به وکیل پایه یک دادگستری وکالت از نوع مطلق را اعطا کند، در واقع موکل برای همه امور زندگی خود به وکیل دادگستری وکالت اعطا کرده است تا همه امورات زندگی او، تحت نظارت وکیل و یا به واسطه او صورت پذیرد. فروش یا خرید خانه یا خودرو یا پرداخت‌ هزینه خانواده و سایر امور و مسائل حقوقی و اداری دیگر، با اعطای این نوع وکالت، زیر نظر وکیل متخصص صورت خواهد گرفت و وکیل به نیابت از موکل خود تمام اموراتی که نیازمند تخصص وکیل در آن است را انجام خواهد داد. آزمون اختبار هم به صورت کتبی و هم به صورت شفاهی برگزار می‌گردد و شرکت در این آزمون برای دریافت پروانه و برای تمام کارآموزان اجباری خواهد بود.