دسته‌ها
اخبار

بهترین وکیل ایران گروه وکلای آریا دادیار-وکیل علیرضا مرادی

وکلای ایران به سبب جمعیت بالای اشخاص و پرونده های اکثر در زمینه های کیفری و جنایی، نسبت به وکلای سایر شهرها از حد خبرت ی بالاتری برخوردار هستند. بهترین وکیل زوجه ایران یا بهترین وکیل زوج بایست به قدری حاذق و مجرب باشد که نسبت به قانون اشراف کامل داشته باشد و نسبت به قانون روز آگاه باشد ، تا بتواند پرونده ی محوله به خود را به بهترین شکل محتمل پیش ببرد. چهل وکیل دادگستری ایران روز چهارشنبه ۱۱ آبان با انتشار بیانیه‌ای با عنوان «اکثریت مطلق مردم ایران، نظام جمهوری اسلامی را دیگر نمی‌خواهند» از جامعه وکلا و حقوقدانان ایرانی خواستند تا «به عنوان فرزندان ملت به صحنه بیایند». البته باید به این نکته نیز توجه داشت، که اگر عزل وکیل به موجب سند رسمی یا عادی و یا اعلام کتبی ضمن لایحه‌ ی تقدیمی به دادگاه، صورت پذیرد، این امر مانع از جریان دادرسی و رسیدگی به پرونده نخواهد بود. برای ثبت نام و ورود آدرس سایت mikhak.mfa.gov.irرا در مرورگر دستگاه خود جستجو کرده و پس از ورود به صفحه اصلی سامانه میخک، گزینه ” ورود به سامانه ” را انتخابی کرده و سپس، اطلاعات خواسته شده را در کادرهای مربوطه وارد نمایید. گروهی از وکلای دادگستری در بیانیه‌ای بی‌سابقه که به امضای ۴۰ نفر رسیده است، اعلام کرده‌اند، مردم دراعتراضات سراسریدر طول بیش از این ماه گذشته به خیابان‌های ایران آمده‌اند تا “صندلی حکمرانی را از حاکمانِ فرقه‌گرا و بی‌کفایت پس بگیرند.”

هدف ما در برترین وکیل، معرفی بهترین و مجرب ترین وکلای دعاوی خانواده، کیفری، ملکی، حقوقی، مهاجرت و … در سراسر ایران می باشد. تیم دادسو، مجموعه‌ای متشکل از وکلای پایه یک و کارشناسان حقوقی است که به ایرانیان داخل و خارج از کشور خدمات وکالتی و‌ حقوقی ارائه می‌کند. در صورتی که دادسو وکیل انحصار وراثت ایرانیان خارج از کشور پرونده باشد، نیازی به حضور ورثه در هیچ مرحله ای نخواهد بود و وکیل در ایران کلیه امور را پیگیری خواهد کرد.

  • نگاه جامعه بر تعاملات و همکاری‌های مفید وکلا اثر می‌گذارد و مانع از ایجاد اهمال‌کاری‌ها، مانع‌تراشی‌ها و ایجاد مشکلات ریز و درشت می‌شود.
  • در طول انجام پرونده یک پشتیبان خواهید داشت که به صورت هفتگی یا ماهانه گزارش کاملی از روال پرونده در اختیار شما قرار می‌دهند.
  • این بیانیه در حالی منتشر شده است که مجله حقوق ما که از سوی فعالان حقوق بشر در اروپا منتشر می‌شود، از بازداشت هشت وکیل در شهر شیراز خبر داده است.
  • بدین صورت که شما با آرامش خاطر میتوانید امور قانونی خود را به این عزیزان بسپارید.
  • برای مشکلات ملکی لطفا به من وکیلی را معرفی کنید که متخصص در زمینه خانه و زمین باشد.

مطالعه رزومه وکلا در سایت‌ها و پیگیری نظرات موکلان قبلی می‌تواند برای انتخاب بهترین وکیل ایران بسیار کمک‌کننده باشد. این دسته از فارغ‌التحصیلان حقوق پس از طی دوره کارآموزی خود و پیش از اخذ پرونده وکالت پایه یک،‌ می‌توانند اقدام به دریافت پروانه وکالت پایه 2 دادگستری کنند. از آن گذشته، بسیاری از برترین وکلای ایران که موفق به اخذ پروانه وکالت از کانون وکلا می‌شوند، نیازی به طی این دوره ندارند و کافی است که دوره کارآموزی خود را بگذرانند تا به طور مستقیم به عنوان وکیل پایه یک شناخته شوند. طبق قانون، وکالت معاضدتی که از طرف کانون وکلا به بهترین وکیل ایران واگذار می ‌شود، حتماً باید توسط وکیل اجرا شود و وکلا باید در هر سال، در سه دعاوی حقوقی به عنوان وکیل معاضدتی قبول وکالت نمایند. چنانچه وکیل از پذیرش وکالت معاضدتی خودداری کند، متخلف محسوب خواهد شد.

دعاوی مربوط به قراردادهای خاص و در چارچوب ماده 10 قانون مدنی

گروه وکلای ایران با سابقه اجرای رأی دادگاه های خارجی از جمله امارات متحده عربی، قطر، عمان، کویت، بحرین و ترکیه و تجربه داوری بین المللی آماده ارایه خدمات حقوقی به شما سروران ارجمند می باشد. علاوه بر مورد تخصص، تجربه وکلا در امور محوله و میزان موفقیت آنان در پرونده‌های حقوقیشان بسیار مهم است. اینکه موکل بتواند به طریقی این درصد موفقیت را متوجه شود، در آینده حقوقی او نیز تأثیر خواهد گذاشت.

پس باید هم مطابق قوانین ایران و هم قوانین کشوری که در آن ساکن هستید به ثبت برسد. وکلای موسسه حقوقی دادنیک می‌توانند انواع طلاق ایرانیان خارج از کشور را بدون حضور زوجین در ایران انجام دهند. در صورتی که طلاق زوجین به صورت توافقی باشد (خانم و آقا هر دو راضی به طلاق باشند) یا طلاق به صورت یکطرفه از سمت خانم یا آقا باشد (یکی از طرفین راضی به طلاق و طرف مقابل ناراضی باشد) و یا طلاق غیابی (عدم اطلاع از حضور طرف مقابل) بدون نیاز به حضور شما در ایران و توسط تیم دادنیک قابل انجام است. بدون‌شک از اهمیت و ضرورت حضور وکیل در انواع پرونده‌های قضایی و حقوقی مطلع هستید. ساکنین خارج از کشور با انتخاب یک وکیل در ایران می‌توانند در وقت خود صرفه‌جویی کنند.

بهترین وکیل ایران کیست و باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

1- چنانچه بهترین وکیل ایران یا همسر او با دادرس یا دادستان یا دادیار یا بازپرس خویشاوندی نسبی یا سببی تا درجه سوم از طبقه دوم داشته باشد، مستقیماً یا با واسطه از قبول وکالت در آن دادگاه، فوق ممنوع می باشد. شایع ترین پرونده های خانوادگی طلاق توافقی و یکطرفه، مطالبه مهریه و نفقه، استرداد جهیزیه و شکایت ترک انفاق میباشد. این دفتر حقوقی در ابتدا امر، سعی در صلح و سازش میکند و در صورت عدم توافق مبادرت به طرح دعاوی فوق، وسیله خواهان و دفاع از خوانده وفق قوانین خوانده جدید خواهد نمود تا بدین وسیله احقاق حق در مراجع قضایی حاصل گردد.

ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا بتونیم در این صفحه از سایتمان اسامی برگزیده‌ترین وکلای خوب تهران را قرار دهیم. سلام.شما میتونید در صورتی که از وکیل خود راضی نباشید وکیل را طی یک لایحه عزل نمایید.چون وکالت از عقود جایز هست و هرکدام از طرفین میتوانند در صورت تمایل عقد وکالت را برهم بزنند.وکیل حق استعفا در پرونده را دارد و موکل هم حق عزل وکیل خود را دارد. وکیل خوب باید همیشه پیگیر روند پرونده باشد و صرفا با تماس تلفنی و تاکید موکل پرونده را پیگیری نکند.

یکی از دغدغه های مراجعه کنندگان بعد از انتخاب وکیل، هزینه حق الوکاله وکلا می باشد و هر متقاضی به این موضوع فکر می کند که آیا توانایی پرداخت هزینه وکیل را خواهم داشت و یا هزینه حق الوکاله وکلا چقد است. در پاسخ به این سوال باید گفت که هزینه حق الوکاله در وکلا، قیمت ثابتی ندارد و معمولا هر وکیلی بنا به نوع پرونده و کاری که انجام می دهد، هزینه متفاوتی از موکلین می گیرد. همانطور که از نام این وکلا مشخص است، این عزیزان به دلیل قبولی در امتحانات حقوقی و به دلیل عدم تجربه کافی نزد یک وکیل پایه یک دادگستری امور وکالت را انجام میدهند. باید به این نکته توجه داشت که در تمامی نقاط جهان، از مهمترین حقوقی که برای متهمان در نظر گرفته میشود، حق داشتن وکیل کیفری و طرح دفاعیه میباشد. در دعاوی که موضوع آنها جزایی میباشد نیز هر دو طرف دعوا می توانند از همان ابتدا وکیل یا وکلای خود را به محضر دادگاه معرفی کنند و از مزایای داشتن وکیل بهره ببرند.