دسته‌ها
اخبار

بهترین وکیل تهران را با لیست 10تایی بشناسید!! وکیل در تهران-وکیل علیرضا مرادی

حق الوکاله مناسبی را متناسب با شرایط پرونده و توان مالی شما پیشنهاد دهد. گروه وکلای یعقوبی با بیش از 10 سال سابقه وکالت و با داشتن وکلای با تجربه ومتخصص در زمینه وکالت در دعاوی کیفری، ملکی و خانواده آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان می باشند. یکی از مهم ترین ویژگی بهترین وکیل تهران دلسوز بودن وکیل و صداقت حسن شهرت وکیل می باشد.

به طور کامل یک وکیل مجرب و حرفه‌ای می‌تواند این تضمین را به شما بدهد که در صورتی که حق با شما است و با وجود اینکه حق با شما است در حقتان اجحاف شده است، از تضییع حق شما جلوگیری می‌کند و در کمترین زمان و بهترین و منصفانه ترین هزینه پرونده‌ی شما را به سر انجام می‌رساند. بهتر است با انتخاب وکیلی مجرب و تضمینی، ضامن موفقیت خود در پرونده باشید. موسسه حقوقی تهران وکیل دارای وکلای با سوابق درخشان و متخصص و مجرب در زمینه‌های مختلف می‌باشد و با توجه به حوزه‌ی مشکل و پرونده‌ی دعوی شما، شما را به وکیل متخصص و مجرب همان حوزه ارجاع دهد تا بتوانید بدون اتلاف وقت و با هزینه‌ی مناسب به نتیجه برسید. موسسه حقوقی تهران وکیل با دارا بودن بیش از 1200 وکیل پایه یک دادگستری در سراسر کشور آماده ارائه خدمات حقوقی به صورت کاملا تخصصی در تمامی زمینه های حقوقی کیفری خانواده دیوان عدالت اداری و… نکته متمایز موسسه حقوقی تهران وکیل با دیگر موسسات حقوقی انجام پرونده ها توسط وکلای تخصصی می باشد.

او باید به خوبی قوانین را بداند و از رویه قضایی آگاه باشد و همچنین برای ارائه مشاوره دقیق و درست، به بررسی همه جانبه پرونده بپردازد تا بتواند موکل خود را راهنمایی نماید. همیشه نیازمند یک وکیل خوب در تهران برای حل مسایل حقوقی خود هستید. و هرچه بیشتر اهمیت برای حقوق اجتماعی و فردی خویش قائل شویم به ارزش داشتن یک مشاوره حقوقی با بهترین وکیل در تهران یا هر شهری در ایران پی خواهیم برد. چراکه به دلیل محدودیت های زندگی امروزه شهری امکان ملاقات حضوری با چندین وکیل همزمان وجود ندارد. دفتر وکالت ما وکلا با تخصص های مختلف را در کنار هم جمع کرده است. که در حوزه موضوع شما پرونده‌های متعددی را در شهر تهران انجام داده باشد.

به برخی از زمینه هایی که وکلا به صورت تخصصی کار می کنند، اشاره می کنیم. در بسیاری از شکایات و دفاعیات دادگستری به دلیل اهمیت بالای آنها از جمله اتهام قتل و جراییم موضوع دادگاه کیفری یک غیر از جرایم مطبوعاتی، حتی این اختیار که شخص به صورت علی حده به دفاع از خود بپردازد نیز سلب می شود و مشارالیه باید حتما وکیل دادگستری معرفی کند (وکیل تعیینی). در صورت عدم استطاعت مالی دادگاه به قید قرعه شخصی از وکلای دادگستری به جانشینی موکل مشخص می کند.

  • شما می‌توانید با مراجعه به سامانه میخک ( سامانه یکپارچه خدمات کنسولی) و ثبت نام در آن، در قسمت نوع وکالتنامه، تنظیم وکالتنامه اقامه‌ی دعوا را انتخاب نمایید، بعد از انتخاب و هماهنگی با به یکی از وکلای سایت، نام ایشان را در وکالتنامه قید نمایید و گزینه ارسال الکترونیکی را تیک بزنید.
  • بهترین وکیل در زمینه پرونده های کیفری شخصی است که در دعاوی مختلفی نظیر کلاهبرداری، جعل، سرقت، مواد مخدر، رابطه نامشروع، خیانت در امانت، ضرب و جرح، توهین و تهدید، دیه و … پرونده‌های زیادی را به نتیجه رسانده باشد.
  • شما می‌توانید براساس معیار‌های خود، از بین آن‌ها یکی را انتخاب کنید.
  • معمولا زمانی که به مشکلات حقوقی، خانوادگی، مالی، کیفری و … برخورد می کنیم در جستجوی بهترین وکیل تهران هستیم و در تلاشیم تا با انتخاب یک وکیل باتجربه، رای دادگاه را به نفع خود تغییر دهیم.

با وجود ترافیک و وسعت زیاد شهر تهران اگر قرار باشد ساکنین هر منطقه برای دریافت خدمات به مناطق دیگر بروند دچار مشکل می شوند. با زندگی های مدرن و پیشرفته که به نوعی با پیشرفت های تکنولوژی عجین شده است بسیاری از امور را می توان از خانه نیز پیگیری کرد و نیازی به سردرگمی در شلوغی های شهر نیست. خدمات حقوقی نیز از این امر مستثنی نیست و با وجود دفتر وکالت تهران که علاوه بر خدمات حقوقی و مشاوره حقوقی حضوری به صورت تلفنی نیز خدمات خود را ارائه می دهد. بهترین وکیل بایست با موکل خود روراست بوده و صرفا بخاطر قبول پرونده و دریافت حق الوکاله به موکل امید واهی ندهد و اگر رای دادگاه از نظر شخص وکیل به نفع موکل صادر نمیشود در همان جلسه مشاوره حقوقی به موکل اعلام کند. اینجانب به خاطر موقعیت کاری ام تجربه بسیار زیادی در کار با وکلا داشتم.موقع سرچ در گوگل با مقاله بهترین وکیل تهران روبرو شدم و لازم دونستم که نظر و تجربه شخصی ام را در مورد بهترین وکیل بیان کنم. ملاک شما برای انتخاب بهترین وکیل در تهران چیست؟ مشخصات فردی و چند مورد از پرونده‌های معروف 10 وکیل برتر تهران، همراه با آدرس و شماره تماس بهترین وکیل، بیان کرده‌ایم.

مشاوره حقوقی رایگان + تلفنی (100% رایگان)

اگه دیدی مثل یک جنتلمن واقعی پاشد و به تک تک سوالاتت پاسخ داد اون وکیل حرف نداره کارتو بهش بسپار . والا اصلا نمیدونی وکیل خوشتیپ داشتن چه خانمش و چه آقا چه تاثیری روی طرف مقابلت در خورد شدن اعتماد بنفسش داره البته بگما بعضی وکیلا هستن که اصلا به ظاهرشون نمیرسن ولی نمیدونی نخبه ای هستن برای خودشون و در جواب هر ایراد وکیل طرف مقابل یا قاضی حرف برای گفتن دارن. جایگزین خوبی برای دیگر انواع مشاوره‌ها می باشد که در زمان و هزینه‌ها صرفه جویی می‌کند. برای استفاده از تمام امکانات سایت لطفاً جاوا اسکریپت را فعال کنید.

حکم جلب سیار و نکات قانونی که باید درباره آن بدانیم

در هر خانواده ای اختلاف نظر و اختلاف سلیقه ایجاد می شود و این اختلاف ها ممکن می باشد که به دعاوی حقوقی زیادی منجر شوند. دادگاه حقوقی، محاکم و مراجعی هستند که به موضوعات حقوقی رسیدگی می کند. صلاحیت ذاتی، به این معنا می باشد که دادگاه، از نظر صنف، نوع و درجه، صلاحیت رسیدگی به دعوا را داشته باشد. همچنین صلاحیت محلی دادگاه حقوقی به این معنی است که دادگاه ها صلاحیت رسیدگی به مواردی را دارند که در حوزه قضایی و قلمرو مکانی آن ها واقع شده باشد. ویژگی بعدی که مهم است، توضیحاتی است که وکیل در جلسه مشاوره به مراجعه کننده می گوید.

اصولا حکم دعاوی کیفری پس از بررسی پرونده و اعلام نظر قاضی، جبران خسارت مالی، حبس، شلاق، تبعید، جزای نقدی و… می‌باشد و یا با توجه به نوع جرمی که فرد مرتکب شده است، او را مجبور به انجام رفتارهایی دیگر می‌کنند. دعاوی کیفری در دادگاه های کیفری یک و دادگاه کیفری دو و دادگاه انقلاب بررسی می شوند. به تمام دارایی های غیر منقول در ردیف ملک قرار قرار گرفته باشد ملک گفته می شود. شما باید بدانید که در دعاوی ملکی و در دفاع از خویش در برابر اتهامات باید یک سری نکات و قواعد را رعایت نمایید تا بتوانید از حق خودتان دفاع نمایید.

به این نکته توجه داشته باشید که همانند هر کاری، کیفیت در وکالت بسیار مهم است. بنابراین، چنانچه پرونده مهمی دارید، می‌بایست با درنظر گرفته حق الوکاله مناسب، شانس خود را برای انتخاب بهترین وکیل افزایش دهید. وکیل ملکی یک وکیل پایه دادگستری می‌باشد که در دعاوی ملکی نظیر دعاوی موجر و مستاجر، تخلیه، خلع ید، الزام به تنظیم سند رسمی، افراز ملک مشاعی، الزام به ایفای تعهد و یا الزام به تحویل مبیع و … تبحر دارد.

برای آشنایی بیشتر با وکیل خانواده و طلاق در تهران میتونید اینجا کلیک کنید. در صورتی که وکیل تشخیص دهید که مشاوره دقیق پرونده فقط با بررسی مدارک و مستندات امکانپذیر است حتما با رزو و تعیین وقت قبلی به همراه مستندات و مدارک به دفتر مراجعه کنید. 10- مشاور حقوقی مدیر عامل شرکت هلدینگ گروه مدیریت سرمایه گذاری امید (سهامی عام) وابسته به بانک سپه. 7 – مشاور حقوقی مدیر عامل شرکت گواه (سهامی خاص) از شرکتهای تابعه ایران خودرو.