دسته‌ها
اخبار

بهترین وکیل در ایران بهترین وکلای تهران 09126008720 88401416

بعد از ثبت نامه می‌توانید بسته به پرونده، نوع وکالت‌نامه را انتخاب کنید. بعد از تنظیم و ثبت وکالت‌نامه یک کد رهگیری دریافت می‌کنید که بر آن اساس می‌توانید از سفارت ایران وقت احراز هویت و تائید مدارک رزرو کنید. بعد از مراحل گفته شده وکیل شما می‌تواند وکالت‌نامه شما را از وزارت امور خارجه در ایران دریافت کند. برای اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت مشاوره های تلفنی و حضوری با شماره تماس وکلا تماس حاصل فرمایید. طول دوره کارآموزی برای فارغ‌التحصیلان کانون وکلا دو ساله و برای مشاوران حقوقی قوه قضاییه شش ماهه است. کلیه وکلای کانون برای فارغ‌التحصیلی و اتمام کارآموزی خود لازم است که گزارش‌های کامل و متعددی را از کلیه پرونده‌های کیفری و حقوقی پذیرفته شده در محاکم و محافل حقوقی ارائه دهند.

  • شخصی را می توان به عنوان بهترین وکیل تهران در امور حقوقی نام برد که برای انجام امور پرونده و رسیدن موکل خود به خواسته قانونی با صداقت و حسن نیت وقت لازم را جهت پیگیری امور پرونده اختصاص داده و برای پیشرفته کار حقوقی انرژی لازم و تمام توان موجود را به کار بگیرد.
  • توجه داشته باشید که در چنین مواقعی متهم حق دارد از همان مرحله ی کشف جرم تا زمان اجرای حکم صادره به کمک یک وکیل خبره تمام مراحل دادرسی را بگذراند.
  • ما در لیست 10تایی از بهترین وکیل های تهران تمام سعی خود را بر این قرار دادیم تا وکلای انتخابی مان ویژگی های برازنده یک وکیل خوب و متخصص و مجرب را در کلان شهر تهران داشته باشند.

البته قبل از سال ۱۳۳۲ قمری به صورت غیر رسمی و به طور متفرقه، وکالت‌هایی صورت می‌پذیرفت و لیکن از این سال وکالت تحت قواعد و قوانین مدونی قرارگرفت که از ناحیه‌ی وزارت عدلیه‌ی وقت تعیین و تبیین گردیده بود. مطابق فرمان وزیر عدلیه مرحوم فروغی، وکلا به ۳ درجه تقسیم‌بندی می‌شدند و حق مداخله در پرونده‌هایی را داشتند که از محاکم ابتدایی تا دیوان عالی کشور را شامل می‌گردید و به همین منظور امتحاناتی از وکلا اخذ می‌گردید. اگر در پرونده خود اعم از دعاوی ملکی، خانواده ، کیفری ، الزام به تنظیم سند رسمی ، اثبات مالکیت، افراز و تقسیم به مشکل برخورده اید میتوانید از وکلای مجرب و متخصص گروه وکلای حکمت راهنمایی و مشاوره بگیرید.

انتخاب بهترین وکیل در ایران :

مثلاً یکی از مهمترین امور مربوط به اخلاق حرفه‌ای رازداری در مورد مسائلی است که وکیل در خصوص موکل خود اطلاع داشته و صرفا آن در موارد خاص و استثنایی مجاز به افشا و بازگو کردن این موارد می باشد. بر همین اساس لازم است که برای رسیدن شخصی به عنوان بهترین وکیل تهران در یک موضوع او باید توانسته باشد دعاوی متعددی را در موضوع مشخص به سرانجام رسانده و تجربه کافی در مورد طرح دادخواست پیشبرد دعوا و همچنین اجرای موضوع حقوقی مورد نظر کسب کرده باشد. بدین ترتیب، شما می‌توانید بسته به نوع پرونده خود از وکلای این مجموعه استفاده کرده و از حرفه‌ای بودن و آگاهی آن‌ها در کلیه امور قانونی در ایران و سایر کشورهای جهان اطمینان حاصل کنید. نقطه قوت سفیران ایرانیان، همدلی همه‌جانبه کارشناسان حقوقی و صداقت آنان در رابطه با موضوعات حقوقی محوله است.

بهترین وکیل طلاق توافقی کرج را با لیست 10تایی بشناسید!!

حساسیت زیاد این پرونده ها، دقت و تخصص بالای وکیل را می طلبد که بتواند به طور کامل از حقوق موکل خویش دفاع کرده و کوچکترین ضرری بر وی وارد نشود. متاسفانه برخی از وکلا هیچگونه احساس مسئولیتی در قبال موکل خویش نداشته و تنها به حق الوکاله دریافتی از افراد توجه می کنند. حتی برخی از آنان توجهی به حق به جانب بودن موکل خویش نکرده و در قبال دریافت مبالغ هنگفت، وکالت افراد متقلب را برعهده گرفته و جریان پرونده را به نفع آنها تغییر می دهند. آقای جلیل مالکی وکیل پایه یک دادگستری، رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز و استاد دانشگاه می باشند.

ایشان استاد تمام دانشکده حقوق دانشگاه تهران، حقوقدان، نویسنده، عضو کانون وکلای کانادا و استاد دانشگاه اتاوا کانادا بوده اند. آثار تعلیفی ایشان شامل حقوق تجارت بین المللی، حقوق تجارت به زبان ساده، طلاق در فرانسه و ایتالیا، حقوق تطبیقی در نظام های حقوقی معاصر و … بوده است. خدمات حقوقی و پرونده های کیفری می تواند هزینه بر باشد بنابراین باید از کلیه هزینه ها و حقوق خود آگاهی کامل داشته باشید وکیل شما باید بتواند بر آورد دقیق هزینه نماید و بر اساس اطلاعاتی که دارد در همان مشاوره اولیه به شما ارایه دهد. در صورتی که نیاز به خدمات وکیل در ایران دارید، از طریق واتساپ با کارشناسان حقوقی دادسو در ارتباط باشید.