دسته‌ها
اخبار

بهترین وکیل در ایران کیست و چه شرایطی دارد؟ گروه وکلای آرتین

بهتر این است که شخصی که می‌خواهد بهترین وکیل تهران در موضوع خاصی بشود فعالیت خود را فقط در روی حوزه مشخصی از علم حقوق متمرکز کند. برای اینکه شخصی به عنوان بهترین وکیل تهران در دعاوی حقوقی شناخته شود ابتدایی ترین موضوعی که باید جزو ویژگی‌های این وکیل باشد این است که دانش کافی برای فهم مسائل حقوقی و اطلاع کافی از قوانین و مقررات گذشته و مصوبه های جدید مراجع تصویب قانون داشته باشد. کلیه وکلای دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری قادر هستند که از حقوق موکلین خود در مجامع حقوقی و قضایی دفاع کنند. قراردادهای وکالت، نوعی عقد امانی فیمابین وکلا و موکلین استعلاوه بر آن، وکیل اداری صرفاً قادر است به اداره‌های مختلف مراجعه کند و پیگیر امور شخصی و قانونی موکلان خود باشد. به همین علت است که کلیه فعالیت‌های حقوقی اعم از مراجعه به مراکز قضایی،‌ ارائه مشورت‌های قانونی و حقوقی،‌ گرفتن وجه حق‌الوکاله، و هرگونه مداخله در کلیه امور حقوقی برای این دسته ممنوع است.

  • از آن جا که در خصوص پرونده شما رای قطعی صادر شده است تنها راه اعتراض فوق العاده یا همان اعاده دارسی کیفری باقی مانده است که البته شرایط خاصی دارد و احتمال موفقیت در آن بستگی به مدارک و شرایط خاص هر پرونده دارد.
  • در شهر تهران وکلای بسیاری مشغول فعالیت هستند که در زمینه‌ های مختلف وکالت میکنند.
  • همین وجۀ عدالت خواهیِ وکیل است که پرچم عدالت را همیشه سفید به رنگ صلح نگاه می‌دارد.

همچنین ایشان عضو پیوسته انجمن ایرانی حقوق و جزا، حقوق شناسی ایران، عضو در نهاد شورایاری شهر تهران و عضو در کمیسیون حقوق شهروندی شورای شهر تهران بوده اند. انواع وکیل در ایران1.اولین تفاوت به نوع انجام امور قانونی آنان مربوط میشود، به این صورت که وکلای پایه یک میتوانند در تمام پرونده ها شرکت کنند اما وکلای پایه دو محدود هستند و در برخی از امور حقوقی توانایی شرکت را دارند. انواع وکیل در ایرانهمانطور که جهان رو به رشد و تعالی است، حوزه وکالت هم در این مسیر در حال پیشرفت است تا جایی که برای هر یک از دعاوی یک وکیل پایه یک دادگستری انتخاب میشود. شخصی را می توان به عنوان بهترین وکیل تهران در امور حقوقی نام برد که برای انجام امور پرونده و رسیدن موکل خود به خواسته قانونی با صداقت و حسن نیت وقت لازم را جهت پیگیری امور پرونده اختصاص داده و برای پیشرفته کار حقوقی انرژی لازم و تمام توان موجود را به کار بگیرد. امروزه دانش حقوق و علم قانون به حدی گسترده و پیچیده شده است که عملا نمی توان گفت ممکن است شخصی در تمام ابعاد و جنبه های علم حقوق و تمام زمینه های حقوقی به کارشناسی و تخصص و کاردانی کافی برسد.

مشاوره با کارشناسان حقوقی دادسو

موارد فوق، که در آنها جنبه های اخلاقی به جنبه قانونی محض غلبه دارد، از نظر مصداقی بر آنچه در مرامنامه های اخلاق حرفه ای وکالت در کشورهای اروپایی و آمریکایی پیش بینی شده، قابل انطباق است. ولی چون مرامنامه های اخلاق حرفه ای کشورهایی که به آنها اشاره شد، بعلت نداشتن مبنای قانونی، منشاء آثار حقوقی نیستند، دادگاه ها در انطباق تخلفات وکلا از این مرامنامه ها در دعاوی مسئولیت مدنی علیه وکلا، با تكلف، عمل می نمایند. حقوقدان و وکیل پایه یک دادگستری، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی به مدت 20 سال و قاضی بازنشسته دادگستری می‌باشد.

وکالت امور فضای مجازی

اگر مهاجرت را یک کشور فرض کنیم وکلای مهاجرت ایران در تمام استانها ٬ شهرها و روستاهای این کشور حضور فعال داشته و یک وکیل مهاجرت کهنه کار و متخصص محسوب می شود . به دستمزدی که بهترین وکیل ایران در صورت قبول وکالت و پیگیری پرونده در مراجع قضایی از موکل خود دریافت می کند، حق ‌الوکاله گفته می شود. در هر امری نیاز به دریافت تجربه از سوی یک متخصص است چرا که متخصصان به واسطه ی تجربیات خود به راه و چاه حوزه تخصص خود اشراف کامل دارند در نتیجه استفاده از یک وکیل پایه یک دادگستری در اوامر حقوقی، درصد موفقیت در پرونده های حقوقی‌تان را تا ۱۰۰ درصد افزایش خواهد داد. توجه داشته باشید که ممکن است در برخی از پرونده ها و دعاوی که در دادگاه ها مطرح میشود، حق با شما باشد و با خود فکر کنید که به دلیل آشکار بودن این موضوع که حق با شما است، دیگر نیاز نیست تا با کمک یک وکیل و مشاوره با او روند دادرسی پرونده را طی کنید. متاسفانه همین تصور اشتباه نیز باعث شکست بسیاری از افراد در پرونده هایی شده است که مسلما حق با آنها بوده است و نتوانسته اند به خوبی از حقوق خود دفاع کنند و از قوانین مربوط به مسئله ی مربوط به خوبی آشنایی نداشته اند. شما در دادگاه گاهی برای اثبات ذی حق بودن هم به وکیل در ایران نیاز دارید.

لیست 10 تا از بهترین وکیل خانواده در تبریز [ آپدیت 1401 ]

توجه به مصلحت موکل در طول انجام اقدامات مربوطه و آگاه سازی وی از جوانب مختلف پرونده نیز از وظایف وکیل خوب و با کفایت است. وکیل در ایران باید به این موضوع دقت داشته باشد که هیچگاه نباید در امور تحقیقات و کسب اطلاعات مداخله کند و وظیفه ی اصلی او برای دفاع از متهم هنگامی آغاز می شود که تحقیقات به طور کامل خاتمه یافته باشد و نیاز باشد تا دفاعیه های خود را به محضر دادگاه ارائه دهد و دیگر مراحل دادرسی پرونده را طی کند. بنابر این هم ی اشخاص حقیقی و حقوقی از لحاظ قانونی این اختیار را دارند تا با بستن عقد وکالت، فرد متخصصی برای پیگیری امورات پرونده ی خود انتخاب کنند.

یک وکیل، درآمد ثابتی نداره بطور مثال هیچگاه نمیتوان گفت یک بقال یا قصاب چقدر درآمد دارد یک وکیل هست که 200 هزار تومان پول میگیرد در ماه،یک وکیل هم هست که 200 میلیون تومان میگیرد در ماه. در کل هیچ حقوق دقیقی نمیشود تعیین کرد زیرا حرفه وکالت جزء مشاغل آزاد محسوب میشود یک وکیل در ماه های مختلف درآمد متفاوتی دارد مثلا امکان داره این ماه 3 میلیون تومان بگیرد و ماه بعد 500 هزار تومان. 1-در موارد زیادی یک وکیل در یک پرونده می تواند حداقل درامد 5 تا سی سال یک قاضی یا بیشتر را داشته باشد و دیگر لازم نباشد خود را زحمت دهد تا کار کند یا بعضا احتمال دارد وکیلی خود پرونده ای را گرفته و به وکیل دیگر واگذار کند و درصد آن را بگیرد بدون اینکه مدرکی مرتبط با اشتغال بدهد. باید بدانید درآمد یک وکیل در تهران با درآمد یک وکیل در شهرستان کوچک کاملا فرق می کند و باز این را نیز باید بدانید که درآمد یک وکیل در زعفرانیه تهران با درآمد یک وکیل در غرب تهران کاملا متفاوت است و اصلا نمیتوان یک عدد ثابت برای درآمد یک وکیل خوب در نظر گرفت .