دسته‌ها
اخبار

بهترین وکیل شیراز را با لیست 10تایی بشناسید!!【سال1401】️-وکیل علیرضا مرادی

دریافت مشاوره حضوری یا تلفنی از وکلای فارس و برطرف نمودن مسائل حقوقی شما توسط وکلای فارس از اهداف دادسان است. به محض ارسال درخواست خود از طریق سامانه دادسان، رزومه ی وکلای فارس که در موضوع مورد نظر شما تجربه و تخصص دارند برای شما ارسال می شود . در واقع ما در دادسان این امکان را فراهم می کنیم که شما رزومه، شرح سوابق و همچنین نتیجه ی نظرسنجی سایر کاربران در مورد وکلای فارس را بررسی کرده و در نهایت با توجه به مشکل حقوقی و بودجه ی مورد نظرتان بهترین خدمات را از بهترین وکیل متخصص فارس در کمترین زمان دریافت کنید. وکیل پایه یک دادگستری در شیراز می باشد و در دعاوی های حقوقی، خانوادگی، کیفری، ثبتی، ملکی، شهرداری، امور گمرکی، بیمه، تعزیرات، امور قراردادها و غیره تخصص و مهارت دارد و با تجربه و سابقه بالایی که در زمینه وکالت دارد به عنوان بهترین وکیل در شیراز مشغول به فعالیت می باشد.

  • وکیل پایه یک دادگستری / برای تعیین وقت ملاقات، روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ و یا ۱۶ تماس بگیرید.
  • با توجه به اهمیت پیدا کردن وکیل متخصص در شیراز در پرونده های حقوقی خانواده کیفری تصمیم گرفتیم تا با نوشتن این مقاله بهتر بتونید با بهترین وکیل شیراز آشنا بشید و با خیال راحت کارتون جلو بره و مشکلتون در سریع ترین زمان ممکن حل بشه.با ما همراه باشید.
  • دریافت مشاوره حضوری یا تلفنی از وکلای فارس و برطرف نمودن مسائل حقوقی شما توسط وکلای فارس از اهداف دادسان است.
  • ۰۹۱۷۱۱۶۷۶۶۴در ابتدای تماس بفرماایید که از طرف سامانه وکیل نوین تماس میگیرد تا وکیل متحرم پاسخگو شما باشد.

ورودی اصلی بازارهای وکیل شمالی و جنوبی در خیابان زند، ضلع شرقی میدان شهرداری قرار دارد. تمرکز تعداد زیادی از جاهای دیدنی نظیر بناهای تاریخی، باغ‌های دل‌انگیز، مقبره‌ها و موزه‌های متنوع، شیراز را به یکی از برترین مقاصد گردشگری تبدیل کرده‌ است. در میان انبوه این دیدنی‌های، بازار وکیل شیراز از معروف‌ترین‌ها به شمار می‌رود. شما عزیزان ساکن شهرستان های استان فارس از جمله مرودشت، جهرم، فسا، آباده، صدرا، کازرون، اقلید، لار، نورآباد، داراب، فیروزآباد، لامرد، خنج، زرقان، نی ریز، خرامه، صفاشهر، سروستان، کوار و …

در بسیار از موارد ممکن است نیاز به مراجعه به مراجع قضایی جهت رفع مشکلتان داشته باشید. در این صورت باید از یک فرد حقوقی که به تمام قوانین قضایی و دولتی وارد است کمک بگیرد. وکیل دادگستری فردی است که میتوانید در جهت انجام امور حقوقی خود به او مراجعه کنید. در جدول زیر لیست کاملی از بهترین وکیل پایه یک دادگستری در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس آورده شده است.

مجازات مزاحمت تلفنی چیست؟

به قبول و انجام وکالت بپردازد، اما این نکته را در انتخاب وکیل در شیراز​​​نباید از نظر دور داشت که وکلایی که در یک زمینه خاص دارای تخصص بوده و تنها در آن زمینه به انجام وکالت مشغول هستند، وکلای قابل اعتمادتری برای پذیرش پرونده حقوقی شما در آن زمینه خاص می باشند. سوابق و میزان تجربیات یک وکیل بسیار مهم می باشد زیرا با همین تجربیات است که می تواند به بررسی پرونده های مختلف در شرایط های مختلف بپردازد، بنابراین قبل از انتخاب وکیل، حتما باید در مورد سوابق و میزان کارایی او تحقیق و پرس و جو انجام داد و آمار میزان موفقیت پرونده های پیشین او را مورد بررسی قرار داد. همچنین تحصیلات و مدارک یک وکیل هم بسیار مهم می باشد و تاثیرات مثبتی در روند پرونده خواهد داشت. باید به این نکته توجه داشت که سختگیری در انتخاب بهترین وکیل در شیراز مهم ترین بخش پرونده می باشد و اگر یک انتخاب نادرست صورت گیرد در پایان نتایج نامطلوبی به همراه خواهد داشت. راه دیگری که بتوان بهترین وکیل در شیراز پیدا کرد، مراجعه به سایت وکلا و یا سایت های معتبری که این وکلا را معرفی کرده اند می باشد، در واقع با استفاده از سوابق یک وکیل و میزان رضایت موکل هایی که وکیل خود را انتخاب کرده اند، می توان به یکی از آنها اعتماد کرد و با ملاقات حضوری و مشاوره تخصصی در مورد پرونده، بهترین تصمیم و انتخاب را گرفت.

وکیل آنلاین در شیراز

خیر با الکترونیکی شدن قراردادها، می توانید به صورت حضوری مراجعه نکنید و وکالت پرونده را به طور غیر حضوری به وکیل مورد نظر واگذار کنید. وکیل خوب در شیراز چه ویژگی هایی دارد؟وکیل خوب شیراز باید به روز، امین و امانت دار، متخصص، با تجربه و دارای فن بیان قوی بوده و همچنین ویژگی هایی از جمله توانایی پیشنهاد کم هزینه ترین و سریع ترین راه حل، برخورد محترمانه با قاضی و موکل، عدم امید بخشیدن بیهوده به موکل را داشته باشد. در چه مواردی به وکیل نیاز داریم؟مسائل حقوقی مانند مهریه، طلاق، کلاهبرداری، سرقت، قتل، مزاحمت، نفقه، کودک آزاری، تجاوز و … از جمله مواردی هستند که وکیل در شیراز به خوبی می تواند آن ها را حل و فصل نماید.

چرا به بهترین وکلای شیراز نیازمندیم؟

تفاوت وکیل پایه یک با وکیل پایه دو درواقع در نوع قبولی آنها در آزمون وکالت است. کسی که موفق به قبولی در آزمون وکالت کانون وکلای ایران شود به عنوان وکیل پایه یک دادگستری شناخته شده و کسی که موفق به گرفتن پذیرش از سوی قوه قضائیه شود، وکیل پایه دو دادگستری خواهد شد. اگرچه هنگامی که شخصی پروانه وکالت را دریافت می کند می تواند در تمام زمینه ها مانند حقوق خانواده، کیفری، تجاری، ملکی و …

وی موفق به کسب رتبه اول دانشکده حقوق در ورودی سال 1375 شیراز گردیده است. وکیل مهدی سمیعی در کلیه دعاوی حقوقی، کیفری و خانوادگی، قبول وکالت می‌نماید. از سوابق کاری ایشان می‌توان به مشاوره حقوقي دانشكده It، مشاوره حقوقي شهرداري، مشاور شعبه قضايي اشاره کرد. کارشناس حقوق و دارای پروانه وکالت از کانون وکلای شیراز به شماره 778 می‌باشد. در شیراز، دستیابی به موفقیت در پرونده‌های حقوقی، افراد را ملزم به داشتن یک وکیل خوب شیراز می‌کند تا یاری گر آنها در طی مراحل دشوار و حساس قانونی باشد. با توجه به اینکه افراد عادی اطلاعاتی در مباحث قضایی ندارند و نمی‌توانند اقدامات لازم در ارتباط با پرونده را انجام دهند تا به نتیجه مطلوب دست یابند، از این رو وجود فردی متخصص در حقوق و قضا، الزامی است.

۰۹۱۷۱۱۶۷۶۶۴در ابتدای تماس بفرماایید که از طرف سامانه وکیل نوین تماس میگیرد تا وکیل متحرم پاسخگو شما باشد. ۰۹۱۷۳۱۰۹۴۰۲در ابتدای تماس،بفرمایید که از طرف سامانه وکیل نوین تماس میگیرید تا وکیل محترم پاسخ گوی شما باشد. ۰۹۱۷۳۲۹۸۴۴۱ در ابتدای تماس،بفرمایید که از طرف سامانه وکیل نوین تماس میگیرید تا وکیل محترم پاسخگوی شما باشد. یکی از مهم ترین و بزرگ ترین ویژگی های یک وکیل خوب و حرفه ای در شیراز، امانت داری و راز داری او می باشد. معمولا مغازه‌های بازار کار خود را از ساعت ۹ صبح آغاز می‌کنند و در نیمه اول سال تا حدود ساعت ۱۰ شب و در فصول نیمه دوم سال تا حدود هفت شب فعالیت دارند.

معمولا در کشور ما فرهنگ استفاده و در اختیار گرفتن یک وکیل پایه یک دادگستری در شیراز هنوز نهادینه نشده است و افراد در زمانی که دیگر دفاعی باقی نمانده به وکلا مراجعه می نمایند.دلیل این موضوع را می توان تبلیغات منفی بر علیه وکلا، نداشتن آگاهی مردم نسبت به حق و حقوق، رواج روش سنتی کدخدا منشی، بالا بودن نرخ حق الوکاله ها و … دانست. البته در بسیاری از شهر ها به واسطه مشکلات جنسیتی، زنان اجازه داشتن وکیل ندارند و در مورد بسیاری از امور آن ها مردان تصمیم گیری می نمایند. حسن مهرآسا، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو کانون وکلای شیراز، آخرین مدرک تحصیلی وی حقوق خصوصی از دانشگاه حقوق و علوم سیاسی تهران است. دارای شماره پروانه 2650 است که از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است. دعاوی خانواده و هویت قانونی شامل دعاوی خانواده، دعاوی ارث و میراث، دعاوی ثبت احوال، سرپرست و قیم، اعمال منافی عفت و اخلاق شامل جرایم ضد عفت و اخلاق عمومی، شرب خمر، زنا، لواط، تجاوز، روابط نامشروع، دعاوی ملکی و ثبتی از جمله دعاوی است که به وی واگذار شده است. مهدی سمیعی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز و مشاور حقوقی، دارای 18 سال سابقه درخشان در زمینه وکالت می‌باشد که در این مدت وکالت خویش توانسته با مهارت در وکالت و فن بیان شیوا و رسا، رازداری در مورد مسائل خصوصی پرونده موکل خویش خود را در بین وکلای خوب شیراز قرار دهد.