دسته‌ها
اخبار

“بهترین” وکیل پایه یک دادگستری تهران : 02147783 عدل ایرانیان-وکیل علیرضا مرادی

در برخی موارد ممکن است افراد توانایی مالی برای استخدام وکیل نداشته باشند. در اینصورت برای این افراد وکیل معاضدتی تعیین می‌شود تا حقوقشان تضییع نشود. به دلیل حفظ حقوق افراد و برقراری عدالت همه افرادی که در عسر و حرج هستند و توان برخورداری از وکیل را ندارند برایشان وکیل معاضدتی درنظر گرفته می‌شود تا دادرسی عادلانه باشد.

  • بعد از اخذ نمره قبولی در آزمون اختبار، در مراسم تحلیف از سوی کانون‌های هر استانی برگزار و وکیل سوگند مخصوصی را ادا می‌نماید و در نهایت عنوان وکیل پایه یک دادگستری به شخص اعطا می‌گردد.
  • یکی از مناسب‌ترین راه‌ها برای انتخاب بهترین وکیل، مراجعه به موسسات حقوقی است.
  • پرسش و تحقیق از وکلای دیگر نیز به نظر راه درست و مطمئنی است.

نیاز به شخصی باتجربه و تخصص حقوقی دارید تا با او مشورت کنید. وکیل متخصص و متبحر باعث می‌شود شما درست ترین تصمیم را در مواقع ضروری بگیرید. اگر با مشکلی در زمینه های مختلف حقوقی مواجه هستید، می‌توانید با تیم حقوقی و متخصص صلح صدرا تماس گرفته و از مشاوره وکلای با تجربه بهره‌مند شوید. که یک وکیل خوب در تهران به دلیل نوع شغلش زمانی محدود برای انجام و اتمام هر کاری دارد.

نکته دیگر اینکه متاسفانه مجلس با تصویب طرح تسهیل وکالت رو نابود کرد دیر نباشد که اثرات منفی این تصمیمات غلط هویدا شده و گریبانگیر مردم بشه. نکته آخر وکیل خوب اصلا ربطی به اینکه از کدام دانشگاه فارغ التحصیل شده نداره بلکه وکیل خوب کسیه که همواره مطالعه می‌کنه تا قوانین رو فراموش نکنه. خیلی وقتها بهترین دفاع رو می‌کنی و بهترین لایحه رو مینویسی اما قاضی بدون دانش کار رو خراب می‌کنه.

بهترین وکیل اصفهان را با لیست 10تایی بشناسید!!

وکلای پایه یک دادگستری در کلیه دعاوی مطرح شده، قادرند وکالت موکل خود را برعهده بگیرند و تمامی مراحل مربوط به آن را به انجام برسانند. اما در مورد وکیل پایه دو دادگستری چنین نیست و محدودیت‌های چند ساله برای وکلای پایه دو در نظر گرفته شده است. از این که تا این بخش مقاله بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران همراه ما بودید سپاسگزارم. در این مقاله برای آشنایی شما، بهترین وکلای پایه یک را معرفی کردیم و توضیحات مختصری در موردشان دادیم در ادامه مقاله در مورد خدماتی که وکیل پایه یک ارائه می دهد و همچنین تفاوت وکیل پایه یک و پایه دو دادگستری را شرح دادیم.

وکیل دادگستری در دعاوی ملکی در تهران

یکی از روش‌های معمول در انتخاب وکلای دادگستری همین روش وکیل تهران انتخابی است و اغلب متقاضیان، وکیل خود را به صورت انتخابی تعیین می‌نمایند. همان طور که شما عزیزان هم می دانید و اطلاع دارید خانواده یکی از حساس ترین و مهم ترین و حیاتی ترن عناصر موجود در یک جامعه می باشد، قانون گذار در جهت حفظ و تکریم حریم خانواده قوانین ویژه و محکمی را تصویب نموده است. دعاوی خانواده امکان دارد که برای هر انسانی و در هر خانواده ای ایجاد بشوند. حجم زیاد و انبوهی از دعاوی ثبت شده در دادگاه ها مربوط به دعاوی خانوادگی است.

در صورتی که از وکیل خود رضایت نداشتید باید چه کنید؟

اگر محکوم علی حکم سلب عضو و یا یک سوم دیه ی کامل را داشته باشد باز هم دادگاه برای او وکیل استخدام میکند. در همه ی مشاغل مسلما افرادی که خبره و ماهر باشند ارزش بیشتری دارند و وکلا هم از این قاعده مستثنی نیستند. وکیل موظف است قبل از طرح دعوا از تمام تلاش خود برای ایجاد صلح و سازش بین طرفین دعوا استفاده کند. در ازای دریافت اسناد و مدارک معتبر از موکل، به او رسید تحویل دهد.

همچنین وکلا به دو نوع پایه یک و دو یا کارآموز وکالت تقسیم می‌شوند که تفاوت چندانی با یکدیگر نداشته و این تمایز بیشتر مربوط به حوزه اختیارات در جرائم کیفری و سابقه کاری می‌باشد. بهترین وکیل در دعاوی ملکی شخصی است که به قانون ثبت تسلط کافی داشته باشد. پرونده‌هایی نظیر الزام به تنظیم سند رسمی، خلع ید، تخلیه، سرقفلی، تقسیم ترکه، مشارکت در ساخت و … پرونده‌هایی هستند که در حوزه ملکی قرار می‌گیرند. بهترین وکیل در این حوزه کسی است که از میان انبوه اسناد و مدارک بتواند نکات لازم را استخراج نماید. پرونده‌های ملکی که در بستر خانواده رخ می‌دهد نظیر املاک ورثه‌ای دارای پیچیدگی‌هایی هستند که می‌بایست به دست بهترین وکیل سپرده شوند.