دسته‌ها
اخبار

بهترین وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان وکیل در اصفهان-وکیل علیرضا مرادی

براساس اینکه ممکن است موکل در رابطه با خصوصی‌ترین مسائل زندگی خود با وکیل صحبت داشته باشد، بنابراین داشتن صداقت و امانتداری باید از دیگر صفات مهم یک وکیل خوب باشد. تسلط کامل داشتن به قوانین و همچنین داشتن تجربه کافی در مورد پرونده های موکوله به وکیل از دیگر ویژگی ‌های یک وکیل خوب در اصفهان است. حمیدرضا مجیری وکیل خوب در اصفهان، دارای مدرک کارشناسی ارشد، با ۱۵ سال سابقه کار وکالت، که از سال ۱۳۸۶ شروع به فعالیت نموده و برای پیشبرد پرونده های حقوقی،کیفری،خانوادگی و ثبتی خود در شهر اصفهان و هر کجای کشور هستید. به منظور پیدا کردن وکیل با تجربه در اصفهان، می توانید از لیست ارائه شده در بخش های قبل، وکیل مورد نظر خود را در اصفهانانتخاب کرده و پیش از مراجعه به دفتر وکالت وی، طی تماس تلفنی از میزان سابقه شغلی او اطمینان حاصل نمایید. شما نیازمند بهترین وکیل اصفهان در کنار خود هستید تا بتوانید تمامی موانع حقوقی را از پیش رو بردارید و مسیری هموارتر برای پیشرفت داشته باشید.

  • وکالت مانند شغل‌های دیگر در جامعه امروزی نیازمند تجربه و کاملا تخصصی بحساب می‌آید.
  • این امر به ویژه در جامعه امروز ما صادق است زیرا یک دعوی قضایی، سوء تفاهم، اتهام جنایی، ورشکستگی یا مسئله خانوادگی می تواند آینده امیدوار کننده خانواده ای را از مسیر خارج کند.
  • ایشان در حل پرونده های موکلین خود از دانش و تجربیاتی که در این سال ها به دست آورده اند استفاده می کنند.
  • از خصوصیات اخلاقی این وکیل نمونه می‌توان به رازدار بودن، پایبندی به زمان در به پایان رساندن پرونده، صادق بودن، دارای قدرت تجزیه و تحلیل نسبت به پرونده است، اشاره کرد.
  • بنابراین باید بدانید که این امر بسیار مهم و حائز اهمیت است چونکه انتخاب یک وکیل خوب می‌تواند به طورکلی مسیر پرونده را تغییر دهد.

به همین سبب در این مقاله تمام تلاش خودمان را کرده ایم تا وکلای اصفهان را معرفی کنیم. در ادامه سایت برترین وکیل همراه ما باشید تا 10 وکیل خوب در اصفهان را معرفی کنیم. به عنوان مثال بهترین وکیل ملکی در اصفهان باید اطلاعات کاملی در مورد قوانین املاک داشته باشد. پرونده های ملکی از دعاوی است که کم کاری وکیل ضرر مالی سنگینی به موکل وارد می کند. برای موفقیت در چنین پرونده های حساسی به وکلای معرفی شده در این مقاله مراجعه فرمایید. “سلام و عرض ادب بنده دوسال پیش از طریق همین سایت وکیل اصفهان با یک وکیل خبره در اصفهان آشنا شدم و ابتدا کارم رو با مشاوره حقوقی پیش بردم ولی چون پرونده سختی بود، یکی از موکلین این موسسه شدم و بعد از شش ماه به نتیجه مطلوب رسیدم و موفق شدم، واقعا ازتون ممنونم.”

چنانچه شما وکیل می باشید و تمایل دارید در این لیست قرار بگیرید

امروزه دیگر افراد و کسانی که به دنبال وکیل هستند به راحتی از طریق اینترنت و جستجو در موتورهای جستجوگر و شبکه های اجتماعی به آسانی می توانند وکیل مورد نیاز خود را پیدا نموده و با آن مشورت کنند و سپس جهت مراجعه حضوری هماهنگ شوند. همچنین میتوانید جهت مباحثه دوجانبه و گفتگوی حقوقی به سوپر گروه حقوقی ما ملحق شوید . کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.

خانم فرناز جوادی نژاد به عنوان بهترین وکیل در اصفهان در بین موکلین شناخته شده است و در زمینه های دعاوی حقوقی، کیفری، شهرداری، ملکی، ثبتی و غیره در شهر اصفهان مشغول به فعالیت است. هستید ، با اطمینان به حسن سابقه و عملکرد خانم مریم پارسا می توانید با ایشان تماس بگیرید. ایشان در حرفه وکالت سابقه ای نزدیک به 20 سال دارند و متخصص در دعاوی خانواده، ملکی، اسناد رسمی، عادی و تجاری می باشند. همکاری با انجمن های مردم نهاد در زمینه حقوق محیط زیست و حقوق زنان، پیشنهاد و تاسیس کمیسیون بانوان وکیل در کانون وکلای اصفهان، از سوابق کاری ایشان است. ایشان سابقه موفقیت در پرونده های بسیار زیادی را به عهده داشته است و توانسته رضایت موکلین را در این راستا جلب کند و به عنوان بهترین وکیل در اصفهان در بین موکلین شناخته شود. خانم ثمین سالم در زمینه های وکالتی ثبتی، ملکی، شهرداری، کیفری، اسناد رسمی و غیره مشغول به فعالیت است.

سایت وکیل اصفهان چه مزایایی دارد؟

معمولا در جلسه مشاوره با وکیل این هزینه مشخص می شود و بعد از آن، می توان در 2 یا 3 مرحله، حق الوکاله را به وکیل پرداخت کرد، هر چند که برخی از وکلا تمام مبلغ را یکجا دریافت می کنند اما تعداد بسیاری از وکلا مقداری از آن را قبل از شروع کار، مقداری را در حین انجام کار و الباقی را بعد از رای دادگاه دریافت می نمایند. «دادسان» یک موسسه حقوقی نیست بلکه یک سامانه اینترنتی است که به کمک فناوری های نوین و با رعایت کلیه ضوابط و شئونات وکالت، ارتباط بین متقاضیان خدمات حقوقی با وکلای متخصص در آن حوزه را برقرار می کند تا متقاضیان به راحتی با مقایسه رزومه و پیشنهادات ارسالی وکلا، وکیل مناسب خود را انتخاب کنند. علاوه بر آن »دادسان« با ارایه سرویس هایی چون پرداخت امن، هماهنگی جلسه، پیام رسان حقوقی و… به وکلا و متقاضیان در داشتن ارتباطی آسان‌تر و سریع‌تر یاری می رساند. همچنین یک وکیل خبره در اصفهان با داشتن خلق و خوی خوب باعث می شود تا مراجعه کنندگانش در هنگام مشاوره، به او اعتماد کنند و تمام مسائل و مشکلات حقوقی و یا خصوصی ترین مسائل را با او در میان بگذارند. یک وکیل خبره در اصفهان وظیفه دارد تا با ارائه مشاوره تخصصی و دقیق در مورد پرونده به مراجعه کنندگان خود، آنها را از شرایط موجود آگاه سازد و در این موضوع کوتاهی نکند.

دارای تجربه وکالت در دعاوی خانواده( از جمله طلاق توافقی، و کلیه امور مرتبط با دادگاه خانواده، محجورین و دایره سرپرستی). ایشان،علاوه بروکالت دادگستری،کارشناس رسمی دادگستری،دررشته تعیین نفقه زوجه بوده که تسلط ایشان دردعاوی خانواده(مهریه،نفقه،طلاق،حضانت،جهیزیه) رامحرزمیسازد. برخی از استانها ، لزوما با امور اداری و دعاوی حقوقی ، عمومی ، ثبتی ، اجرایی ، املاک و مستغلات ، کشاورزی و منابع طبیعی در محاکم دادگستری و غیره امتداد داشته و همزمان در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد تدریس داشته اند.

وکلا در ازای حق الوکاله ای که دریافت کرده اند تلاش های خود را برای موفقیت پرونده انجام می دهند. اما گاهی ممکن است رای دادگاه به نفع موکل نباشد، در این صورت هم وکیل حق الوکاله را دریافت می کند زیرا او تلاش های خود را برای موفقیت پرونده انجام داده است. بنابراین رسیدگی به این نوع پرونده ها توسط وکیل دادگستری می تواند در سرعت دادن به روند دعاوی تاثیر گذار باشد. وقتی که برای کسی مشکلی پیش بیاید به دنبال وکیلی است که بتواند حق و حقوق خود را دریافت کند. اگر بتوانید وکیل دادگستری را قانع کنید تا پرونده شما را تحویل بگیرد موفقیت شما درصد بالایی پیدا می کند.