دسته‌ها
اخبار

بیانیه ده‌ها وکیل ایرانی درباره خیزش سراسری: وظیفه ما دفاع از ملت در برابر تجاوز حکومت است-وکیل علیرضا مرادی

ایشان تحصیلات خود را در کشور فرانسه به اتمام رساندند و موفق به دریافت مدرک دکتری شدند. دکتر امین گلریز، وکیل پایه یک دادگستری در شهر تهران و عضو کانون وکلای مرکز می‌باشند. ایشان دارای سوابق درخشان کاری و علمی از جمله فارغ التحصیل رتبه یک دکتری حقوق، رتبه دوم کارآموزی قضات، عضو هیات علمی دانشگاه، پژوهشگر برتر کشور، نویسنده کاملترین شرح بر قانون مجازات اسلامی می‌باشد. با توجه به نوع پرونده، یک جلسه آنلاین با وکیل متخصص پرونده شما، در بستر واتساپ یا اسکایپ برگزار می‌شود. در این جلسه می‌توانید راهنمایی‌های لازم در خصوص پرونده را دریافت کنید. در صورتی که قرار باشد وکلای تیم دادنیک پرونده شما را انجام دهند، راه‌های وکالت دادن به وکیل در ایران را به شما توضیح می‌دهند.

برای مثال ممکن است فردی نیاز به آزاد کردن مدرک تحصیلی خود از دانشگاه ایران باشد، یا نیاز به لیست ریز نمرات خود داشته باشد، ممکن است فرد نیاز به کارنامه مهر و موم شده خود برای ارائه به دانشگاه داشته باشد و یا فرد نیاز به تسویه با دانشگاه ایران را داشته باشد. فقط کافیست درخواست خود را به صورت کامل در واتساپ ارسال کنید تا به صورت کامل شما را راهنمایی کنیم. وکالت در صورت داشتن صلاحیت ، نه تنها از طرح شکایات و دعاوی بی اساس خودداری می کند بلکه در صدور و صدور حکم مطابق قانون با دادگاه همکاری می کند. در این حالت ، اعتماد به یک وکیل باتجربه مطمئناً شانس موفقیت در پرونده را افزایش می دهد. در این بخش به تعدادی از پرسش‌های پرتکرار خوانندگان محترم در زمینه انتخاب بهترین وکیل ایران پاسخ خواهیم داد.

فعالیت ایشان، قبول وکالت و مشاوره حضوری و غیر حضوری در زمینه پرونده های خانواده، حقوقی، کیفری، ثبتی، تصادفات و … است. سایر فعالیت های ایشان شامل تنظیم قرارداد حرفه ای، تنظیم دادخواست و لایحه دفاعیه، ارائه مشاوره به تمام ایران می باشد. همچنین مدیر عامل موسسه حقوقی عدل آفرینان یاس، مدرس و مولف کتاب آیین دادرسی مدنی و داور رسمی کانون وکلای دادگستری استان فارس از سوابق کاری آقای خلیفه می باشد. آقای گودرز افتخار جهرمی وکیل پایه یک دادگستری، دارای مدرک دکتری تخصصی حقوق و اقتصاد کشورهای اسلامی و موفق به دریافت مدرک دکتری دولتی حقوق خصوصی از دانشکده حقوق پاریس شده اند.

مؤسسه حقوقی بین المللی سفیران تا پایان کار همراهی امین و باتجربه برای موکلان خود باقی خواهد ماند. در این بخش قصد داریم، به برجسته‌ترین خصایص یک وکیل خوب و موفق بپردازیم و خوانندگان را در نحوه انتخاب و تشخیص معیارهای یک وکیل خوب یاری کنیم. اینکه کدام وکیل به درد پرونده حقوقی ما می‌خورد و توانایی و تخصص دفاع از آن را دارد، بر نتیجه نهایی و پیروزی ما در دادگاه تأثیر مستقیمی می‌گذارد. پس نباید از این قسمت از دعاوی به آسانی عبور کرد و موضوع انتخاب برترین وکلا را نادیده گرفت. یکی از با اهمیت ترین ویژگی های بهترین وکیل ایران تعهد داشتن است و زمانی که دفاع از فردی را قبول می کند بایست آن را بهترین شکل محتمل اجرا دهد تا موکل با مشکلات دیگری روبه رو نشود. به همین سبب بهترین وکیل بایست به بهترین شکل و در کوتاه ترین وقت اجرا دهد تا موکل بتواند به او اطمینان کند.

  • به این نکته هم باید توجه داشته باشید که اکثرا بهترین وکیل ها بخصوص در شهر تهران، بهترین حق الوکاله رو هم از موکلش می گیرند و حق الوکالشون هم بهترین و هم بیشترین هست.
  • علاوه بر آن، وکلای پایه دو دادگستری از اختیارات کمتری در محاکم حقوقی برخوردار هستند.
  • همین وجۀ عدالت خواهیِ وکیل است که پرچم عدالت را همیشه سفید به رنگ صلح نگاه می‌دارد.
  • روند طلاق و به طور کلی امور دادگاهی افراد درگیر در دعاوی را در معرض کوهی از کاغذبازی ها و فرم های اداری قرار می دهد.
  • وکالت آنلاین جامع ترین وب سایت اطلاع رسانی حقوقی کشور می باشد که با عضویت ده ها هزاروکیل دادگستری در سراسر ایران خدمات حقوقی به متقاضیان ارائه می نماید.

بله./ کلیه امور مربوط به ایرانیان حارج از کشور و وکیل در ایران در دادسو قابل پیگیری هستند. کلیه خدمات مربوط به طلاق در سوئیس را وکلای دادسو برای شما انجام می دهند. شما می‌تواند برای امور مربوط به انحصار وراثت، طلاق توافقی و یک‌طرفه، مهریه، کارهای بانکی، دانشگاهی، اداری خود به وکیل وکالت دهید. در وکالت‌نامه‌ای که تنظیم می‌کنید می‌توانید حدود اختیارات وکیل خود را مشخص کنید. امور سجلی و ثبت احوال را می‌توانید به صورت مستقیم از طریق سفارت پیگیری کنید.

ویژگی وکیل خوب :

احساس امنیت در بیان موضوعات پروندهدانش‌آموختگان وکالت قضایی، در رشته حقوق و در دانشگاه‌های معتبر مورد پذیرش سازمان علوم تحصیل کرده‌اند. آنان پس از فارغ‌التحصیلی و گرفتن پروانه وکالت، صلاحیت دفاع از مراجعه‌کنندگان را در برابر مراجع قضایی دارند و وکالت آنان را برعهده می‌گیرند. بهترین وکلای ایران نیز به همین طریق موفق به گرفتن مدارک معتبر شده‌اند و تحصیلات حقوقی خود را به اتمام رسانده‌اند. همیشه خوب است برای حل اختلافات حقوقی از بهترین وکیل ایران که تجربه کافی دارد کمک بگیرید تا به بهترین شکل مشکلات حقوقی و کیفری را حل و فصل نماید در کوتاه ترین وقت حکم دادگاه را به نفع شما اخذ نماید.

وکلای دادگستری یا قضایی

آن ها وکلایی هستند که وظایف اصلی خود را به عنوان وکیل به بهترین نحو انجام می دهند. بنابراین می خواهیم در مورد وظایف بهترین و خبره ترین وکیل ها صحبت کنیم. اگر وکیل پرونده ما متخصص و باتجربه باشد، مسلما با انجام امور خود باعث میشود که ما با کم ترین هزینه و در سریعترین زمان به حق خود برسیم. وکلایی هستند که وکالت خویش را از سازمان مربوط به قوه قضائیه اخذ میکنند. آوای رهنما طی سالیان تجاربِ پیوسته، توسط حقوقدانان مجرب، برنامه‌ریزان موفق و مشاوران خوش فکری که همواره وفادار به اصول اساسی وحرفه‌ای بوده‌اند، آماده است تا با ارائۀ بهترین خدمات به مراجعین محترم، آرامش را به جامعه پیشکش کند. شخص حقوقی است که اوراق بهادار را برای دیگران و به‌حساب آن‌ها معامله می‌کند و به‌عبارت‌دیگر واسطة بین خریدار و فروشنده اوراق بهادار است که به‌عنوان نماینده مشتری و به‌حساب مشتری، در مقابل دریافت کارمزد، به خریدوفروش اوراق بهادار می‌پردازد.

اخذ سند مالکیت

برای پیشبرد بهتر پرونده های کیفری می توانید از تجارب و دانش آقای کریمیان کمک بگیرید. کانون وکلا، مرجعی معتبر جهت ارائه بالاترین مدارک وکالتکارشناسان حقوقی قوه قضاییه در طول زمان کارآموزی خود، حق وکالت در پرونده‌های حقوقی را ندارند. در مقابل، کارآموزان کانون وکلا برای آن ‌که بتوانند بهترین وکیل ایران شوند، باید با رعایت شروط مربوطه نسبت به گرفتن پرونده‌های حقوقی اقدام کرده و از موکلان خود در عرصه‌های مختلف دادگاهی دفاع کنند. شروط گرفتن پرونده آن است که مشکل حقوقی شامل پرونده‌های حقوقی با قابلیت فرجام‌خواهی، تجدید نظر در دیوان عالی کشور و با مبالغ بالاتر از استاندارد تعیین شده نباشد. بهترین وکیل ایران در امور حقوقی، یک وکیل پایه یک دادگستری است که به مشاوره ی افراد در امور مدنی می پردازد.

کلیه خدمات مربوط به وکیل در ایران به صورت تخصصی در دادس قابل انجام است. ببخشید اگر بخوایم وکیل در ایران بگیریم باید چطوری قرارداد امضا بشه ؟ و شما تضمینی بابت انجام کار میدید. طلاق توافقی به نوعی از طلاق گفته می‌شود که در آن هر دو نفر راضی به طلاق هستند و سر موضوعاتی مانند مهریه، نفقه، حضانت فرزند و استرداد جهیزیه به توافق رسیده باشند. در این صورت می‌توانند هر دو نفر از روش‌هایی که در ادامه توضیح می‌دهیم به وکیل طلاق توافقی وکالت دهند تا امور طلاق توافقی آنها را انجام دهد. با توجه به اختلال سراسری اینترنت در ایران و عدم دسترسی به تلگرام و واتساپ، می توانید از طریق تماس تلفنی و پیامک با کارشناسان حقوقی ما در ارتباط باشید.