دسته‌ها
اخبار

بیانیه ده‌ها وکیل ایرانی درباره خیزش سراسری: وظیفه ما دفاع از ملت در برابر تجاوز حکومت است-وکیل علیرضا مرادی

سپس از طریق کنسولگری، وکالتنامه را به صورت حضوری و یا انلاین تایید کنید. اعضای تحریریه در جهت افزایش آگاهی و اطلاعات کاربران سایت، همه روزه مقالات کاربردی در حوزه فعالیت‌های دادسو منتشر و بروز رسانی می نمایند. لازم به ذکر است که این مقالات هیچ وقت جای مشاوره با وکیل متخصص را نخواهد گرفت. به این نکته هم باید توجه داشته باشید که اکثرا بهترین وکیل ها بخصوص در شهر تهران، بهترین حق الوکاله رو هم از موکلش می گیرند و حق الوکالشون هم بهترین و هم بیشترین هست. جهت مشاوره حقوقی با وکیل پایتخت و رزرو مشاوره حضوری به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید. کارشناسان حقوقی دادنیک به صورت کامل شما را برای وکالت دادن به وکیل در ایران راهنمایی می‌کنند.

  • یک وکیل طلاق خوب می تواند یک پرونده پیچیده، پر از سردرگمی، چالش و ماجراهای مختلف را آگاهانه پیش ببرد، قدم به قدم چالش های آن را برطرف کند و موکل خود را به اهدافش برساند.
  • ۴۰ تن از وکلا با انتشار بیانیه‌ای در حمایت از اعتراضات گفته‌اند، شهروندان با “ذات روحانیون حاکم آشنا شدند و دیگر فریب نمی‌خورند.” در این بیانیه از وکلا و حقوقدانان خواسته شده “به‌ عنوان فرزندان ملت به صحنه بیایند.”
  • وکیل پایه یک دادگستری می باشد و همچنان در شهر تهران مشغول به فعالیت است.
  • هیچ شغلی به اندازه وکالت دادگستری باعث مجادله و روبرویی بین همکاران نمی شود و شایسته است این مجادلات و تلاش ها ضرورتا در جهت کشف واقعیت باشد .
  • ممکن است شما ساکن آمریکا باشید و به یک وکیل احتیاج داشته باشید تا کارهای شما را در ایران انجام دهد.

گروه حقوقی ایران وکیل با مدیریت دکتر مجتبی محمدی و با بهره مندی از وکلای پایه یک و مجرب دادگستری و همچنین در اختیار داشتن داوران عادل و متعهد و همگام شدن با دانش روز وکالت و داوری بین المللی، آسودگی خاطر شما را فراهم نموده و اقدام به معرفی و ارائه ی خدمات خود می نماید. شایع ترین دعاوی ملکی الزام به تنظیم سند، دعاوی مربوط به قرارداد های مشارکت در ساخت و دعاوی موجر و مستاجرین و… میباشد. این دعاوی با طرح دادخواست در دفتر خدمات قضایی شروع و با ارجاع به دادگاه حقوقی پیگیری میگردد. این دفتر با دانش لازم و سابقه پرونده های متعدد، این امید را می دهد که موکلین در اسرع وقت و با طرح صحیح خواسته به نتیجه مطلوب رسیده و احقاق حق گردد. هر شخصی که در خارج از کشور زندگی می کند برای امور حقوقی خود به یک وکیل در ایران بخواهد وکالت دهد باید از طریق سامانه ثنا یا سامانه میخک اقدام نماید . خانم دکتر ارفع نیا در حال حاضر عضو هیئت علمی دانشکده حقوق دانشگاه آزاد تهران مرکزی هستند.

. وکیل طلاق

از طرف دیگر به مدت 20 سال عضو هیئت علمی دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی بوده اند. انتخاب بهترین وکیل ایران اگرچه نمادین به نظر می‌رسد، ولی می‌تواند انگیزه بسیار خوبی برای مراجعان باشد. بدین ترتیب، آنان می‌توانند با بررسی بهتر و دقیق‌تری از شرایط وکلای مورد نظرشان، اقدام به انتخاب یکی از آنان کنند و پرونده حقوقی خود را به او بسپارند. داشتن آگاهی از معیارها و تخصص‌های هر وکیل و اینکه کدام کارشناس وکالت قادر به دفاع از موکلان خود در محضر دادگاه است، مهم‌ترین قدم در این حیطه به شمار می‌رود. در مواردی که اشخاص برای دفاع از حقوق خود در دعاوی حقوقی نیاز به وکالت داشته باشند ولی توان مالی انتخاب وکیل را نداشته باشند با تشخیص اداره معاضدت مرکز وکلای قوه قضاییه و کانون وکلای دادگستری، وکیلی به صورت رایگان دفاع از حقوق شخص مُعسِر را برعهده می‌گیرد. مطمئنا در طول زندگی برای مان پیش آمده که در مسائل حقوقی نیاز به مشاوره با وکیل داشته باشیم، وکیلی که برای حل مشکل ما راه حل های مناسبی پیشنهاد بدهد.

وکیل طلاق

نقطه قوت سفیران ایرانیان، همدلی همه‌جانبه کارشناسان حقوقی و صداقت آنان در رابطه با موضوعات حقوقی محوله است. شرط اول در این مؤسسه حفظ آرامش شما در عین ارائه درست‌ترین مشاوره‌های حقوقی ممکن است. علاوه بر آن، وکلای پایه دو دادگستری از اختیارات کمتری در محاکم حقوقی برخوردار هستند. پرونده‌های مورد دفاعیه آنان نباید از مبلغ مشخصی بالاتر رود یا در پرونده‌های حقوقی غیرمالی همچون اختلافات بر سر اثبات و نفی اصل و نسب، اختلافات نکاح و طلاق و غیره می‌توانند شرکت کنند. نکته حائز اهمیت آن است که اغلب وکیل‌های پایه دو شامل مشاوران حقوقی و وکلای قوه قضاییه می‌شوند. کلیه وکلای دادگستری دارای پروانه وکالت هستند و این پروانه براساس گذراندن آزمون وکالت و دوره‌های تخصصی در این زمینه به دست می‌آید.

مهاجرت از طريق همسر

در صورتی که قرار باشد پرونده شما توسط تیم دادنیک انجام شود، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سرانجام می‌رسد.