دسته‌ها
اخبار

ده اتاق فرار برتر ایرانی شماره تماس و تلفن رزرو مجله پینورست | allescape

ده اتاق فرار برتر ایرانی شماره تماس و تلفن رزرو مجله پینورست | allescape

شما در این بازی به‌عنوان تیم سارق حرفه‌ای وار بانک می‌شوید و باید موجودی پنهان بانک را پیدا کنید و آن برند اتاق فرار را سرقت کنید. این مجموعه شامل دو بخش، اتاق های فرار مشتمل بر ۶ اتاق مختلف، بازی‌های متنوع روميزی و شب‌های مافیا است . در برخی از بازی‌های مجموعه اتاق فرار انیگما دست و پای بازیکنان در ابتدا بسته می‌شود. شما همچنین ممکن است مجبور باشید در تاریکی مطلق در بازی پیش بروید؛ پس اگر با این مسائل مشکل دارید، از شرکت در بازی اجتناب کنید.

  • داستان بازی از این قرار است که دزدان دریایی یک گنج باارزش را در جنگل‌های آمازون مخفی کرده‌اند و افراد زیادی را برای دستیابی به این وسایل به این منطقه می‌فرستند.
  • برخی از اتاق‌های این هتل گاز سمی وجود دارد که افراد را می‌کشد.
  • اسکیپ تایم نیز یکی‌دیگر از مجموعه‌های اتاق فرارهای تهران است که در آن سه اتاق فرار وجود دارد.
  • مجموعه اسکیپ روم دات آی آر یکی از بزرگ‌ترین مراکز ارائه بازی‌های اتاق فرار در سطح کشور است و در تهران، کرج، اصفهان و اهواز، شعبه دارد.

در این بازی‌ها برای حل برخی معماها به اینترنت نیاز خواهید داشت. اسکیپ آنلاین یک بازی معمایی است و شما در قالب یک داستان باید چند چالش معمایی را پشت سر بذارید تا به انتهای بازی برسید. چالش‌های بازی، قفل‌هایی هستند که در طول بازی با آن‌ها آشنا خواهید شد.

۱. اتاق فرار جنون زندان

شاید مقالات سایت ما، برای پیدا کردن اسم صورت فلکی مد نظر کمکتون کنه. سناریوی سرقت از بانک هم یک سناریوی مهیج و پر استرس است که باید برای موفق شدن در آن سرعت عمل خیلی بالایی داشته باشید. دومین شعبه نصف راه، مجتمع ستاره باران، پردیس سینمایی ستاره باران تبریز، روبروی سالن شماره چهار. پیشنهاد ما برای جلوگیری از افت فشار ناشی از استرس و ترس، داشتن چند عدد کلوچه فومنی گردویی یا نارگیلی تر و تازه است که همراه خودتان داشته باشید و قبل بازی نوش جان کنید.

اتاق فرار شبح بازارچه

این بازی فکری و عملی خاص،‌چند سالی است که وارد ایران شده و طرفداران خود را دارد. اتاق فرارهای تهران، کرج، اصفهان، مشهد و … دارای عناصر و المان‌های خاصی هستند که هرکدام را از دیگری متمایز می‌کند. یکی از متنوع‌ترین و جذاب‌ترین اسکیپ روم در تهران، اتاق فرار اسکیپ می است. در این اتاق فرار، می‌توانید سناریوهای متنوعی را تجربه کنید و از دکوراسیون جذاب این مجموعه در کنار هم تیمی‌های خودتان لذت ببرید. خاص بودن اتاق فرار اسکیپ می، در سناریوهای متنوع در ژانرهای مختلفی است که می‌تواند پاسخگوی سلیقه مخاطبان زیادی باشد، اما ژانر ترسناک در این اتاق فرار به شدت جذاب و هیجان‌انگیز است. اگر عاشق اتاق فرار در تهران باشید، حتما تاکنون سری به اتاق فرار آی اسکیپ زده‌اید، چرا که این اتاق فرار در لیست معرفی بهترین اتاق فرارهای مرکز تهران وجود دارد.

مجموعه اتاق فرار نکست اسکیپ روم جلفا

اعضای مجموعه با هدف طراحی بازی‌های فکری فعالیت خود را آغاز کردند. لوگو مجموعه تهران اسکیپ هم از همین سیاست الگو می‌گیرد و بیانگر مسائلی مربوط به تلاش برای فرار است. این بازی بیش از هرکدام از اتاق‌های فرار نیاز به همکاری و گروهی بازی‌کردن دارد و در غیر این صورت موفق نخواهید شد. همچنین در نظر داشته باشید که فضای بازی در حداقل لوکس نوری طراحی شده است. برخلاف اکثر داستان‌های اتاق فرار که شما شخصیت خوب داستانید این بار شما و دوستانتان برای یک خراب‌کاری مامور هستید.