دسته‌ها
اخبار

شرایط و قوانین خرید کتاب چاپی راهنمای عمومی طاقچه

شرایط و قوانین خرید کتاب چاپی راهنمای عمومی طاقچه

چراکه درست است خواندن همه‌ نوع کتاب‌ به افزایش دانش کمک خواهد کرد، اما قطعا کتابی که سراسر از علم صحبت می‌کند در این افزایش دانش شما تاثیر بیشتری faraketab.ir دارد. همچنین این امکان که چند صفحه ابتدایی کتاب را به عنوان نمونه مطالعه کنید وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد راحت تر انتخاب کنید. لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد. شما باید به‌عنوان سفارش‌دهنده، اطلاعات خود را در نرم‌افزار طاقچه تکمیل کنید. این اطلاعات شامل آدرس پستی، ایمیل، شمارۀ تلفن همراه و اسم کامل شما است. ثبت این اطلاعات به‌معنی معتبربودن آن دربارۀ سفارش‌دهنده است.

1-مهم‌ترین تفاوت این است که کتاب‌های چاپی دارای طرح‌های ایستا هستند که پس از چاپ تغییر نمی‌کنند، در حالی که کتاب های الکترونیکی دارای طرح های پویا هستند چرا که اکثر کتاب‌های الکترونیکی با متن قابل بارگذاری مجدد قالب بندی می شوند. بسیاری از قراردادهای یک کتاب چاپی در یک کتاب الکترونیکی استفاده می‌شود – به عنوان مثال جلد، صفحه عنوان ، صفحه حق چاپ، جدول محتوا، فصل‌ها، پاراگراف ها. کتاب‌های چاپی هنوز کمی بیشتر از کتاب‌های الکترونیکی گران هستند، اما نه همه آن‌ها. در صورت بروز هرگونه خطا در نمایش و محاسبۀ ارزش ریالی کتاب‌ها، طاقچه حق دارد بدون اطلاع قبلی بخشی از سفارش یا کل آن را از سبد مشتری حذف کند. در این صورت، طاقچه موظف است مبلغ مابه‌التفاوت را تا ۳ روز کاری به حسابی که خرید با آن انجام گرفته، واریز کند.

  • افرادی که عاشق خواندن هستند بیش‌ترین زمان خود را صرف خرید کتاب می‌کنند.
  • کالا شاپر خط ارتباطی شماست و به شما کمک می کند تا بتوانید محصولات مورد نیاز خود را بررسی کنید و درنتیجه مناسب ترین محصول را برای خود خریداری کنید.
  • شما می‌توانید با تهیه یک کتاب با عنوان تاریخی، هم کتابی داستانی برای سرگرمی داشته باشید و هم به معلومات تاریخی خود بیافزایید.
  • در این فرم می‌بایست اطلاعات دقیق کتاب یا ISBN کتاب وارد شود یا فایل اکسل کتب موردنیاز با ذکر دقیق اطلاعات خواسته‌شده به درخواست الصاق گردد.

در صورت بروز هر مشکلی در زمینۀ تأمین کتاب، بسته‌بندی یا ارسال، طاقچه حق دارد بدون اطلاع قبلی، بخشی از سفارش یا کل آن را لغو کند. در این صورت، طاقچه موظف است مبلغ کتاب‌های حذف‌شده را تا ۳ روز کاری به حسابی که خرید با آن انجام گرفته، بازگرداند. کتاب مشاهیر ایران زمین کتابی در شرح مبارزان استکبار و ظلم در تاریخ معاصر ایران است که در قالبی کمیک استریپ و به صورت داستان‌های کوتاه چند صفحه‌ای بیان می‌شود و می‌کوشد تا مخاطب نوجوان را با این بزرگان آشنا سازد.

کتاب آدم های سمی اثر لیلیان گلاس

افرادی که عاشق خواندن هستند بیش‌ترین زمان خود را صرف خرید کتاب می‌کنند. همچنین خوانندگان ممکن است کیفیت تصاویر را بین دو قالب مقایسه کنند و نسخه های چاپی را برتر بدانند. یکی دیگر از انواع کتاب‌ چاپی داستانی که می‌توانند کشش کافی برای مطالعه در شما ایجاد کنند، نمایشنامه‌ها می‌باشند. اگر جزو افرادی هستید که عشق رومئو به ژولیت بی آنکه از داستانشان با خبر باشید، برایتان زیباست، پیشنهاد ما این است که این نمایشنامه و دیگر نوشته‌های نمایشنامه‌نویس مشهور به نام «شکسپیر» را در لیست خرید کتاب‌هایتان قرار دهید.

کتاب قلعه حیوانات اثر جورج اورول

فرایند سفارش و خرید کتاب چاپی از فرایند خرید کتاب الکترونیکی و صوتی در طاقچه جداست. خرید کتاب با هریک از انواع عرضه (الکترونیکی، صوتی، چاپی)، طاقچه را ملزم و متعهد نمی‌کند که عنوان خریده‌شده را در انواع دیگر عرضه به‌رایگان در اختیار خریدار قرار دهد. 7-برای نگهداری کتاب‌های چاپی باید مکان‌های خاصی را به آن‌ها اختصاص داد. در مورد کتاب‌های الکترونیکی، کتاب‌ها در دستگاه یا خود برنامه ذخیره می‌شوند و بنابراین ذخیره سازی فیزیکی کتاب ها مورد نیاز نیست. پیش از خرید کتاب چاپی، ابتدا بهتر است وارد صفحات مربوط به معرفی کتاب شده و با مطالعه آن‌ها اطلاعات زیادی را پیرامون کتابی که می‌خواهید تهیه کنید، کسب نمایید.

کتاب شازده کوچولو اثر آنتوان دوسنت اگزوپری

بهترین و تحسین‌شده‌ترین کتاب‌ های سراسر این کره‌ی خاکی در انواع سبک های گوناگون گرد هم آمده‌اند تا برای کسانی که تمایل به خرید کتاب های ارزشمند دارند، هیچ دغدغه‌ای وجود نداشته باشد. با انتخاب از میان کتاب های متنوع و دست‌چین شده‌ی ایران کتاب، می‌توانید مطمئن باشید که کتابی که خریده اید، ارزش زمانی که برای آن صرف می‌کنید را دارد. ایران‌کتاب، رسالت خود را ارائه‌ی اطلسی جامع از برترین کتاب‌ها و معتبرترین جوایز ادبی سراسر دنیا می‌داند و بر آن است تا با خلق آرمان‌شهری ادبی، بهترین‌ها را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد. به محض ورود به سایت دیجی‌کالا با دنیایی از کالا رو به رو می‌شوید! هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد. با توجه به هزینه، در دسترس بودن و ویژگی ها، بین کتاب چاپی و کتاب الکترونیکی تفاوت خوبی وجود دارد.