دسته‌ها
اخبار

شماره-تلفن-وکیل-اصفهان گروه وکلای آریا دادیار-وکیل علیرضا مرادی

جرم مزاحمت تلفنی توسط اشخاص به شیوه های گوناگون اجرا می شود که در زمینه بعدی به تشریح در باره ی آن بیان خواهیم گفت. تبلیغات در این سایت در ابتدا به صورت رایگان می باشد و شما می توانید به صورت مجانی و کاملاً رایگان خود را معرفی کنید و در صورت نیاز می توانید از طرح های لازم هم استفاده کنید. مجرب در دعاوی مالی اعم از مطالبه وجه چک و یا سفته، مطالبه خسارت و توقیف اموال.

از جمله خدمات وکالتی این وکیل نمونه و ماهر در کار خویش، قرارداد، اخذ پرونده، مشاوره غیر حضوری، نوشتن اوراق قضایی، مشاوره حضوری با تعیین وقت قبلی می‌توان اشاره کرد. فضای مجازی ضمن تسهیل بسیاری از امور، متاسفانه همواره دارای مشکلاتی بوده و می باشد که اعتماد و انتخاب وکیل از این طریق نیز یکی از این موارد می باشد. بی تردید اولین و مهمترین گام شروع پرونده شما انتخاب وکیلی باسواد و تجربه کافیست، چرا که دفاع ضعیف و نادرست وکیل در دادگاه و یا عدم فن بیان و انتقال مطلب وی در جلسات دادرسی می تواند نتیجه پرونده را علیه شما برگرداند.

  • دعاوی حقوقی شامل مسائل و پرونده های بسیار گسترده ای میگردد که در این مبحث نمی گنجد.
  • سپهر صادقی نژاد وکیل پایه یک دادگستری دانش آموخته حقوق از سال ۱۳۸۸ که در سال ۱۳۹۶ موفق به اخذ پروانه ی کار در حوزه ی وکالت در محاکم قضایی و غیر قضایی گشته اند.
  • خانم فرناز جوادی نژاد به عنوان بهترین وکیل در اصفهان در بین موکلین شناخته شده است و در زمینه های دعاوی حقوقی، کیفری، شهرداری، ملکی، ثبتی و غیره در شهر اصفهان مشغول به فعالیت است.
  • در حال حاضر،وکلای پایه یکدر کشور ما به دو گروهوکلای کانون وکلا دادگستری و وکلای قوه قضاییهتقسیم می شوند.
  • کارشناس حقوق قضایی، دارای 13 سال سابقه درخشان وکالت که به مدت 3 سال وکیل و مشاور حقوقی شرکت بیمه رازی استان اصفهان بوده است.

در طول فعالیت در حرفه وکالت دادگستری ، وکالت پرونده های مختلف حقوقی ، کیفری ، ملکی و خانوادگی و غیره را در اصفهان ، تهران ، و استانهای مختلف کشور عهده دار بوده و همچنان مشغول به خدمت گزاری هستند . پس از معرفی وکیل متخصص، به دفتر وکیل مراجعه کنید و در صورت تمایل قرارداد ببندید. در این مطلب ما با معرفی شماره تلفن وکیل خوب در اصفهان سعی می کنیم پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشیم. سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلببهترین وکیل در اصفهان – لیست ۱۰تاییرا مطالعه کردید. از اونجایی که دعاوی کیفری و حقوقی ممکنه هزینه‌های گزافی برای شما داشته باشن، پس ضروریه قبل از انتخاب وکیل علاوه بر اطمینان از تخصص و تجربه وکیل از هزینه‌ها و دستمزد های ایشون آگاه باشید. دکتراحمدرضاسعیدی،باچاپ کتاب ومقالات متعددوشرکت درجشنواره ها وکنفرانسهای داخلی وخارجی،فن دفاع ووکالت دادگستری را،ازحیطه ی علم ودانش،به حوزه ی تجربه وفن،گسترش داده وباتدریس دردانشگاههای متعدد،دراستان اصفهان،دانشجویان زیادی دررشته ی حقوق،تربیت کرده است.

هزینه دادرسی بر عهده چه کسی است؟

وبسایت اصفهان وکیلافتخار دارد که توانسته است ضمن معرفی وکلای مجرب و خبره در استان اصفهان تا کنون پرونده های حقوقی و کیفری بسیاری را با رضایت موکلین به انجام برساند و پاسخگوی سوالات هموطنان عزیز در سایر استان های کشور باشد. وکلای برجسته اصفهان وکیل آماده وکالت و مشاوره در کلیه دعاوی حقوقی و کیفری (اعم از دعاوی خانواده، طلاق، مهریه، دعاوی تجاری، ملکی، ثبتی، ارث، سرقت، قتل، قاچاق و مواد مخدر، کلاهبرداری، جرایم اینترنتی و …) با هزینه مناسب می باشند. حسن محجوب، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی اصفهان، وکیل متخصص با 9 سال سابقه فعال در زمینه‌های حقوقی استارتاپ‌ها ،اعسار ، تملک اپارتمان‌ها ، خانواده، شرکت‌های تجاری، ملکی و غیره فعالیت درخشان داشته است. دارای شماره پروانه می‌باشد که در سال 1391 از سوی کانون وکلای قوه قضایی صادر شده است.

مریم پارسا وکیل پایه یک دادگستری اصفهان

در مدت 8 سال سابقه وکالت خویش خدمات وکالتی مثل نوشتن اوراق قضایی، مشاوره حضوری و غیر حضوری، قراردادها و اخذ پرونده داشته است. خانم سالم دارای مشاوره حضوری و غیر حضوری می‌باشد که با تعیین وقت قبلی و همراه با هزینه است. کارشناس حقوق قضایی، دارای 13 سال سابقه درخشان وکالت که به مدت 3 سال وکیل و مشاور حقوقی شرکت بیمه رازی استان اصفهان بوده است. دارای پروانه وکالت به شماره 1457 از کانون وکلای دادگستری که در سال 1387 صادر شده است.

وکالت دعاوی حقوقی

اگر با مشکلی قضایی مواجهه شده باشید یا مسیرتان به دادگاه و دادسرا و کلانتری خورده باشد یا یکی از آشنایان با مسائلی این چنینی مواجهه شده باشد، حتما این جمله به گوشتان خورده که بحث حقوقی است یا کیفری؟ با توجه به این که این عبارت بسیار استفاده می‌شود، اما خیلی از مردم آگاهی در مورد آن ندارند. در این قسمت از وبسایت وکیل اصفهان دعاوی حقوقی به شرح این دو سبک رسیدگی دعوای حقوقی و شکایت کیفری، پرداخته ایم. جهت معرفی وکیل و ۵دقیقه مشاوره تلفنی فرم ذیل را تکمیل سپس اطلاعات وکیل متخصص پرونده شما در اصفهان ظرف کمتر از نیم ساعت برایتان پیامک میگردد . ابتدا به دنبال وکیل پایه یک دادگستری باشید، در مراحل بعدی وکیلی که امانت دار، صادق، با سابقه و دارای اطلاعات کامل در خصوص پرونده شما باشد را انتخاب کنید. خیر معمولا این هزینه بابت وقت و هزینه ای است که بهترین وکیل اصفهان برای حل پرونده صرف می کند پس باید پرداخت گردد. میزان حق الوکاله یک وکیل خوب در اصفهان و یا سایر شهرها به نوع پرونده و پیچیدگی های آن بستگی دارد.

دسترسی از IP یا منطقه‌ی جغرافیایی شما، به دلیل برخی تنظیمات امنیتی وب‌سایت، محدود شده است. رفتید از صحبت های او یادداشت بردارید و به این صورت می تونید جواب سوال هاتون رو بگیرید و صحبت ها و جواب های وکلای مختلف را با هم مقایسه کنید. لطفا در هنگام تماس اعلام کنید از سامانه وکیل نوین با ایشان تماس گرفته اید تا وکیل پاسخگوی شما باشند.