دسته‌ها
اخبار

شماره وکیل پایه یک دادگستری در مشهد 09159159150 موسسه حقوقی آسایش گستران با بهترین وکلا-وکیل علیرضا مرادی

مواردی نظیر مطالبه وجه، الزام به ایفای تعهد و مسائل مربوط به بیع از جمله موضوعات حقوقی و موارد در صلاحیت دادگاه حقوقی هستند. صلاحیت دادگاه های حقوقی، به دو دسته صلاحیت ذاتی و محلی، قابل تقسیم بندی است و دادگاه ها حقوقی، قادر به رسیدگی به دعاوی خارج از صلاحیت خود نیستند. تمامی افراد متخصص و وکلای پایه یک دادگستری می توانند در صورت تمایل به همکاری با آسایش گستران از طریق فرم زیر نسبت به اشتغال در دپارتمان مرتبط با تخصص خود، اقدام نمایند. میزان حق الوکاله وکیل حقوقی در مشهد در سال 1401 با توجه اهمیت موضوع اختلاف و زمان رسیدگی و همچنین ادله و مستندات طرفین معمولا به صورت توافقی تعیین می گردد که از لحاظ قانونی و شرعی معتبر می باشد .

  • موکلین و کارشناسان ما اتاق فکری را مختص پرونده شما تشکیل میدهند تا بهترین راه حل را پیدا کنند.
  • در فرهنگ و سنت ما ازدواج , خانواده امور مقدسی هستند از همین رو احادیث و روایات زیادی در باب تشکیل خانواده و ازدواج وجود دارد که هر یک به تنهایی اهمیت خانواده را نشان می دهد .
  • این را باید توجه داشت و تأکید کرد که پرونده ها و دعوی تخصص و تبحر لازمه ی پیروزی و موفقیت در پرونده های است .
  • از طریق شماره های فوق اقدام به دریافت مشاوره رایگان نمایید و در صورت نیاز اقدام به اخذ وکیل کنید.
  • با کارشناسان مجرب از طریق پل‌های ارتباطی موجود در سایت در این زمینه تماس حاصل فرمایید.

ایشان در تمامی زمینه ها پروند های حقوقی داشته اند اما می توان گفت که بیشتر بر روی پرونده های خانواده کار کرده اند. مراجعه به وکیل حقوقی مشهد باعث می گردد که تا وکیل پایه یک دادگستری به پشتوانه توانایی علمی خویش و با بهره گیری از تجربه و سابقه کاری در طرح انواع دادخواست ها و دفاع از دعوای حقوقی، تمامی الزامات قانونی را مورد توجه قرار دهد و از این طریق نتیجه مطلب موکلین را تضمین نمائید. رضا حسینی برج یکی دیگر از وکیل‌های خبره و متخصص در مشهد است که بعد از دریافت پروانه وکالت پایه یک دادگستری، در این حوزه شروع به فعالیت کرد. این وکیل معروف دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از دانشگاه مشهد بوده و بیش از یک دهه است که در امور مربوط به وکالت حرفه‌ای حقوقی، کیفری، خانواده، اداره ثبت، طلاق، وکالت ایرانیان مقیم خارج کشور و حضانت کار خود را پیش می‌برد. معیار‌های سایت وکیل پایتخت جهت انتخاب و معرفی بهترین وکیل مشهد متعدد می‌باشد.

حقوق کار

مشهد با حضور گروهی از بهترین وکلای مشهد و چندین سال سابقه موفقیت آمیز در امور وکالت و پشتیبانی حقوقی، تاکنون با ارائه خدمات حقوقی به تمامی عزیزانی که به دنبال وکیل در مشهد میباشند تواننسته است جزو بهترین موسسات حقوقی در شرق کشور نام گیرد. آقای عباس شفیعی از وکلای پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری در شهر مشهد هستند. دارای مدرک کارشناسی حقوق جزا و جرم شناسی و سوابق متعددی در پرونده های کیفری می باشند.

اختلافات حقوقی با ارائه دادخواست به دادگاه آغاز می شود و الزامی است خواسته را به طور صریح و روشن در برگه چاپی دادخواست مکتوب کنیم که برای ارجاع به شعب،از طریق دفاتر خدمات الکترونیک قضائی موضوع حسب صلاحیت به دادگاه یا شورای حل اختلاف ارسال و در آنجا تعیین شعبه می گردد. بر اساس مورد در صورتی که پرونده در صلاحیت شوراهای حل اختلاف باشد به شوراها واگذار می شود در غیر این صورت به محاکم حقوقی سپرده می شود تا مورد بررسی قرار گیرد. با توجه به اینکه چندین سال است خدمتگزار هموطنان عزیزمان می باشیم به تجربه ثابت شده است که عدم توجه به کار گروهی و تخصصی و نبودن مجموعه های منسجم و عدم همکاری در حوزه های حقوقی کشور اسباب اطاله ی دادرسی و تضییع حقوق مردم را فراهم آورده. حق الوکاله پرونده های حقوقی بر اساس تعرفه دادیاران و حداقل عرف کانون وکلا درنظر گرفته شده است. به طور معمول اکثر موکلین، با قوانین مختلف در دادگاه آشنایی کافی ندارند و از این جهت نیز ممکن دست به کارهای نامناسبی بزنند و در نتیجه با مشکلاتی جدی‌تر مواجه شوند.

ادامه وکیل تصادف

ابوالفضل علیزاده مقدم نیز مشاور حقوقی و وکیل پایه یک دادگستری در شهر مشهد است که بیش از 13 سال سابقه کاری دارد. این وکیل باتجربه دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی است و برای حل پرونده‌های مختلف از راهکارهای عالی بهره می‌گیرد. برای تعیین وکیل خوب در مشهد، برای اینکه دچار تردید نشوید حتما باید ویژگی‌های یک وکیل خوب را بدانید یعنی زمانی در انتخاب یک وکیل موفق خواهید بود که با ویژگی‌های بهترین وکیل آشنایی داشته باشید. در لغتنامه وکالت به معنی واگذاری است و در اصطلاح حقوقی، وکالت قراردادی است که براساس آن یکی از طرفین، طرف دیگر را برای انجام کاری وکیل خود می‌کند. یک وکیل خوب باید در کار خود صداقت داشته امین و امانت دار موکل خود بوده و دارای رفتار و برخورد عالی و خوب باشد.

شایان ذکر است که هر دادگاهی به جهت رسیدگی و بررسی دعاوی باید صلاحیت ذاتی داشته باشد. صلاحیت ذاتی به معنای این است که دادگاه به لحاظ نوع، صنف و درجه و صلاحیت رسیدگی به دعاوی مورد نظر را داشته باشد. پس بنابراین دعاوی کیفری و دیگر مورد ها در در صلاحیت دادگاه های حقوقی نمی باشد. ایفای تعهد و موارد مرتبط با بیع و غیره … در صلاحیت دادگاه های حقوقی هستند. دعوای حقوقی اصولا باید در دادگاهی اقامه می شود که خوانده در آن اقامت دارد البته این اصل استثنائاتی را هم دارد که مهمترین آنها مربوط به دعاوی اموال غیرمنقول می باشد در این نوع دعاوی از قبیل مالکیت،تصرف عدوانی و…. باید دعوا در دادگاهی اقامه شود که مال غیرمنقول در حوزه آن واقع است هرچند که خوانده دعوا در آن حوزه اقامت نداشته باشد.

از خدمات وکالتی ایشان می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم قرارداد، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری است که مشاوره ایشانن با پرداخت هزینه می‌باشد. علی ابراهیمی‌مهر، وکیل پایه یک دادگستری مشهد، فارغ‌التحصیل از رشته حقوق جزا و جرم شناسی دانشگاه آزاد مشهد، دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری، از سال 1393 کار وکالت خود را آغاز نموده و جز یکی از بهترین وکلای مشهد بحساب می‌آید. ایشان با وکالت تخصصی در دعاوی حقوقی، کیفری، دعاوی ملکی، دعاوی خانوادگی، وکالت ایرانیان خارج از کشور، ثبتی و شرکتی دارای پرونده‌های موفق زیادی می‌باشد. همچنین وکیل ابراهیمی مهر، با استفاده از دانش و تجربه، در مدت وکالتش توانسته نتیجه مطلوبی برای پرونده‌های موکلین را کسب کند. ابراهیمی مهر به عنوان یک وکیل حرفه‌ای مشهد، در دعاوی مختلفی آماده ارائه خدمات حقوقی، به تمامی ایرانیان ساکن مشهد یا مشهدی‌های ساکن خارج از کشور می‌باشد. در ادامه به برخی از موارد حقوقی که ایشان قبول وکالت می‌کند، اشاره شده است.

آقای عباسی وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری استان خراسان می باشند. ایشان در شهر مشهد 10 سال سابقه وکالت دارند و در حال حاضر دانشجوی دوره ی دکتری حقوق خصوص هستند. از مهم ترین سوابق ایشان می توان به وکالت در پرونده های ابطال قراردادهای بانکی اشاره کرد.

این وکیل پایه یک دادگستری، فارغ ‌التحصیل رشته حقوق جزا و جرم شناسی دانشگاه آزاد شهر مشهد بوده و با وکالت تخصصی در دعاوی کیفری، حقوقی، ملکی، ثبتی، خانوادگی، شرکتی و وکالت ایرانیان خارج از کشور، تا کنون پرونده‌های موفق زیادی داشته است. موسسه حقوقی عدالت گستر مشهد با حضور گروهی از بهترین وکلای مشهد و چندین سال سابقه موفقیت آمیز در امور وکالت و پشتیبانی حقوقی، تاکنون با ارائه خدمات حقوقی به تمامی عزیزانی که به دنبال وکیل در مشهد میباشند تواننسته است جزو بهترین موسسات حقوقی در شرق کشور نام گیرد. آقای ابراهیمی مهر از وکلای پایه یک دادگست ی شهر مشهد هستن که بیشتر از 8 سال در زمینه وکالت تجربه دارند. تحصیلات ایشان کارشناسی ارشد رشته جزا و جرم شناسی بوده است و در طول این سال ها موفق به حل پرونده های بسیاری در زمینه دعاوی خانواده، کیفری، حقوقی، حوادث ورزشی، ملکی، قاچاق مواد مخدر، دعاوی ثبتی، شرکتی و … بوده است. همچنین ایشان برای زوجینی که اقدام به طلاق توافقی کرده اند کمک میک ند تا با رضایت کامل از هم جدا شوند و مراحل حقوقی طلاق و مطالبه مهریه را انجام می دهد.