دسته‌ها
اخبار

قیمت خرید اینترنتی عینک آفتابی مردانه شیک اصل ارزان-اصیل بخرید

قیمت خرید اینترنتی عینک آفتابی مردانه شیک اصل ارزان-اصیل بخرید

فراموش نکنید که مهم نیست چه عینک آفتابی را از کدام برند و کدام نوع می‌خرید، مهم آن است که عینک آفتابی مردانه اورجینال و عینک آفتابی مردانه اصل وبسایت اصیل بخرید خریداری کنید. همچنین خرید عینک آفتابی مردانه ارزان را در اولویت خود قرار ندهید! به جای آن به دنبال خرید عینک آفتابی مردانه UV400 باشید تا آن عینک از چشمان زیبای شما در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید محافظت نماید. برای آشنایی با اشعه یو وی می‌توانید مقاله اشعه های UV خورشید مضرات آن مطالعه نمایید.

  • توجه به مفاهیم اساسی در هنگام طراحی عینک های آفتابی آرمانی امری اساسی است که همیشه در نظر گرفته می شود.
  • یکی از مسائلی که در هنگام خرید عینک آفتابی مردانه باید به آن توجه کنید، تناسب شکل عینک با فرم صورت شماست.
  • این مدل، به سرعت در بین نظامیان نیروی هوایی محبوب شد؛ چرا که سبک، نازک و با ظرافت طراحی شده بود.
  • این عینک‌ها توسط مردانی با چهره‌های مثلثی یا لوزی شکل برای رانندگی در زیر نور خورشید و استفاده روزانه استفاده می‌شود.

برخی از مدل های عینک اوکلی، یک پوشش آب گریز دارند که از جمع شدن عرق و باران روی لنز جلوگیری می کند، در برابر ایجاد لکه بر اثر کرم ضد آفتاب و لوسیون مقاوم بوده و بعنوان یک لایه ضد گرد و غبار عمل می کند. این برند نیز همیشه با صنعت مد و فشن به خوبی پیش رفته و عینک های خاص، شیک و متفاوت ارائه داده است. عینک های ماریوس مورل از سال 1880 بصورت تخصصی بر روی عینک کار می کند و یک برند قدیمی در این عرصه محسوب می شود.

عینک اسپای مدل SYNDICATE

اگر به عینک آفتابی های خاص و زیبا علاقه مند هستید عینک آفتابی ریبن شیشه آتشی یک انتخاب مناسب است.عینک آفتابی ریبن شیشه آتشی دارای شیشه های رفلکس زیبا به رنگ قرمز و استاندارد یووی 400 است. عینک آفتابی مردانه مارک rayban با مدل جدید و استاندارد ریبن کلاب رسید برای خرید این عینک آفتابی جدید با ما همراه شوید. این عینک بسیار زیبای اسپرت برای خانم ها و آقایان جوان بسیار مناسب می باشد. عینک آفتابی مربعی ویفرر هم به عنوان یک عینک کلاسیک شناخته می‌شود که جذابیت‌های خاص خود را دارد. این عینک از جمله مدل عینک‌های سرگرم کننده است که طراحی آن به حدود شش دهه قبل برمی‌گردد. فریم استفاده شده در این عینک‌های آفتابی بسیار پهن و مستطیلی شکل است و برای فصل پاییز و فصل زمستان مناسب است.

بهترین مارک عینک آفتابی مردانه

این مدل از عینک ری بن طراحی بسیار زیبایی داشته و برای آقایانی با صورت‌هایی به فرم بیضی و مربع مناسب است. دارای فریمی با کیفیت از جنس استات به رنگ مشکی بوده و به دلیل داشتن محافظ UV مناسب برای استفاده‌ی روزمره و در هوای آفتابی خواهد بود. یکی دیگر از مدل‌های عینک‌های آفتابی مردانه برند Flirt که طراحی زیبایی دارد و تکمیل کننده‌ی استایل آقایان است.

وزنی که تولیدات این برند برخوردار هستند بسیار کم بوده و جز مزیت های بزرگ این محصولات به شمتر می رود و همین مزیت بسیاری از افراد را به خرید آن ترغیب نموده است. این برند که تولیدکننده عینک‌های آفتابی ورزشی می‌باشد، یکی از ۵ خانه مهم مد است، که زیرمجموعه‌ای از گروه سفیلو به‌شمار می‌آید. در سال ۱۹۵۶ این برند مد (پوشاک) توسط ویلهلم انگر در اتریش تأسیس شد. در ابتدا این برند عینک آفتابی به تولید عینک برای اسکی و موتور سواری پرداخت. از اوایل ۱۹۸۰ میلادی این برند به اسپارینگ مسابقات مختلفی از جمله فرمول ۱، مسابقات جهانی زمستانی و… پرداخته است.

Oga مدل 7168

عینک آفتابی مردانه پلاریزه، در عدسی خود دارای یک لایه فیلتر داخلی است که نور منعکس‌شده از سطوح را مسدود و فیلتر می‌کند. این نوع عینک پلاریزه می‌تواند در سفرهای دریایی،‌ رانندگی در بیابان و گشت‌وگذار در ساحل بسیار مناسب باشد. با زدن عینک آفتابی پلاریزه به چشم،‌ چشم شما بسیار آرام خواهد شد و نور خورشید به آن آسیب نخواهد زد. عینک آفتابی مردانه که فریمی به شکل مربعی دارد می‌تواند یک انتخاب عالی برای امسال باشد. این عینک که فریم مربعی دارد، بسیار ساده و شیک است و زیبایی صورت شما را چند برابر خواهد کرد.

عینک شیشه شفاف مردانه خود را با فریم بسیار زیبای جدید ریبن با عنوان کلاب مستر یا همان کلوب مستر خریداری نمایید و از زیبایی این عینک شیشه شفاف مردانه لذت ببرید. عینک آفتابی استیون مردانه یکی از مدل های شیک و با کلاس مردانه است که در هر سن و هر موقعیت اجتماعی زیبا و چشمگیر است. عینک آفتابی با قاب گرد به رنگ فریم طلایی و فریم نقره‌ای،‌ یا بدون قاب در سبک فریم لس انتخاب دیگری است که شما می‌توانید داشته باشید.

در ایران نیز این مدل عینک تحت عنوان Ray-Ban Aviator یا عینک خلبانی شناخته شده است و طرفداران زیادی دارد. امروزه با گذشت حدود 8 دهه از فعالیت این کمپانی، هنوز هم پر طرفدار و باکیفیت ادامه می دهد. این عینک آفتابی کلاسیک برای همه افراد با رده های سنی مختلف مناسب است. مهم‌ترین مشخصه‌های ظاهری این عینک‌ها، شکل D مانند فریم عینک است که محبوبیت جالبی دارد. به همین دلیل در فریم عینک شاهد استفاده از زاویه‌های ظریف و جذابی هستیم و بهتر است که افراد و آقایان با صورت گرد از این عینک‌ها استفاده کنند.

این شرکت مدل‌های مختلف عینک چشم گربه‌ای یا عینک خلبانی تولید می‌کند و به عنوان یک برند کلاسیک در بازار شناخته می‌شود. ریبن را هم تقریبا همه می‌شنایم؛ یک سازنده و طراح عینک‌های آفتابیست که در سال ۱۹۳۷ در امریکا تأسیس شد و در سال ۱۹۹۹ کارخانه ری بن به ارزش ۶۴۰ میلیون دلار به شرکت ایتالیایی لوکساتیکا فروخته شد. با اینکه عینک آفتابی کلاب‌مستر کلاسیک برند ری‌بن چندین دهه قبل وارد بازار شد، اما طراحی ساده و عاری از تزئینات اضافی این مدل باعث شده تا همچنان در ردیف 10 عینک محبوب جهان قرار داشته باشد. انجام گرفته است که از کیفیت بی نظیر برخوردار بوده و علاوه بر آن سبکی و استحکام را نیز در پی دارد.

عینک آفتابی مردانه شیائومی می‌تواند خط و خش‌های به وجود آمده روی عدسی را در دمای ٢٣ تا ٢۵ درجه سانتی گراد ترمیم کند. طبق ادعای کمپانی سازنده، ترمیم خط و خش‌هایی که از عمق ٢٠ میکرون بالاتر رفته‌اند، ممکن است باکیفیت صورت نپذیرد. هر کدام از برند های نام برده، عینک های آفتابی درجه یکی تولید می کنند که از طراحی شاخص و بی عیب و نقص، مواد مرغوب، لنز های با کیفیت و محافظت 100% از چشم های شما در مقابل اشعه UV برخوردارند. این برند عینک‌های مقاومی تولید می‌کنه که یه حس زیبایی خاص، حس جوانی و نشاط رو به استفاده کننده‌ منتقل می‌کنن.