دسته‌ها
اخبار

لوازم یدکی لیفان 620 خرید قطعات یدکی lifan 620 فروشگاه تهران | chenyadak

لوازم یدکی لیفان 620 خرید قطعات یدکی lifan 620 فروشگاه تهران | chenyadak

شتاب صفر تا 100 این مدل برابر با 10.5 ثانیه و بیشینه سرعت آن معادل 205 کیلومتر بر https://chenyadak.ir/product-category/lifan/lifan-620/ ساعت است. مصرف سوخت ترکیبی این نسخه نیز به رقم 6.8 لیتر در 100 کیلومتر می‌رسد. به‌ طور کل، شاهد طراحی ساده و درعین‌حال زیبایی هستیم که به‌خوبی می‎تواند پاسخگوی سطح توقع مشتریان در این رنج قیمتی باشد. لیفان 620 در زمان عرضه توانست توجهات نسبتا زیادی را به‌سوی خود جلب کند که البته برخی شباهت‌های ظاهری آن به نسل‌های قدیمی‌تر بی ام و سری 3 در این مورد بی‌تاثیر نبوده است. در صورتی که تعویض این قطعات به موقع صورت نگیرند احتمال بروز آسیب های جبران ناپذیر بسیار بالاست. تاچ ضعیف نمایش گر و هنگ کردن های پی در پی سیستم عامل که می توان با تعویض آن با سیستم جدیدتر برطرف شود.

  • استفاده از خطوط حجم دهنده در قسمت بالا و پایین آن باعث شده تا کمی از سادگی درب ها کاسته شود.
  • این خودرو ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه‌ای دارد و حجم موتور آن ۱۷۹۴ سی سی براورد شده است.
  • شرکت قطعه یاب هوشمند خودرو (ماشین نو) به شماره ثبت ، از سال 94 آنلاین شد تا با تسهیل روند جستجو و خرید اینترنتی قطعات خودرو با کیفیت، از دغدغه مالکان انواع خودروهای داخلی و خارجی بکاهد.
  • میل موج­گیر لیفان 620 یا همان میل تعادل در سیستم تعلیق خودرو، میله‌ای است از جنس فولاد که وظیفه بالانس و برقراری تعادل را دارا است و مانع از چپ شدن خودرو می‌گردد.
  • حال جریان برق بعد از تقویت شدن باید به شمع‌ها برسد تا فرآیند احتراق آغاز گردد.

لیفان 620 توسط کرمان موتور به مدت محدود مونتاژ و سپس متوقف شد. این خودرو همراه با دو موتور 1.6 و 1.8 لیتری و دو جعبه دنده ی 5 سرعته ی اتومات و دنده ای به بازار عرضه شد که در ادامه به بررسی “لوازم یدکی لیفان 620” خواهیم پرداخت. مدل 620 در حالی وارد بازار می‌شد که سدان قبلی لیفان، یعنی 530، به موفقیت چشمگیری نرسیده بود اما این لیفان آمد و توانست اوضاع را اندکی بهبود بخشد. سپس از سال 91 کرمان موتور به‌سراغ ویرایش 1.8 لیتری‌اش (تلنت) رفت و تولیدش را تا مدل 96 ادامه داد. این سدان در ماه‌های ابتدایی مصرف خودروی قابل قبولی نشان می‌داد ولی در سال دوم استفاده بود که ناگهان برخی مشکلات کیفی آن نمایان می‌شد. خرید و قیمت جلو پنجره لیفان 620 / جلو پنجره لیفان 620 با کیفیت واراداتی در فروشگاه لوازم یدکی یدک دیزل پارت موجود می باشد.

پایه برف پاک کن کوتاه لیفان مدل Lifan 620

در نتیجه وجود قیمت بالا بر روی لوازم اورجینال اکثر اوقات باعث می‌شود تا خریداران تمایل زیادی به خرید نداشته باشند. کلیه قطعات اضلی و لوازم یدکی لیفان در وبسایت کارما یدکی به صورت مستقیم عرضه شده است که دارای ضمانت اصالت کالا و ضمانت بهترین قیمت می‌باشد. اولین ورود لیفان به بازار ایران خودرو لیفان ۵۲۰ بود که فروش نسبتا بالایی در ایران داشت.

فروش قطعات یدکی لیفان 620

برای استعلام قیمت و خرید قطعات لیفان X60 میتوانید با ما تماس بگیرید تا از قیمت قطعه مورد نظرتان مطلع شوید. در ادامه چند نمونه از قطعات گیربکس لیفان 620 که در فروشگاه موجود است، معرفی می شود اما این تنها بخشی از موجودی قطعات می باشد و برای سفارش قطعه مد نظر خود حتما تماس بگیرید. که در فروشگاه موجود است، معرفی می شود اما این تنها بخشی از موجودی لوازم یدکی این خودرو می باشد. در ادامه چند نمونه از قطعات جلوبندی لیفان 620 که در فروشگاه موجود است، معرفی می شود اما این تنها بخشی از موجودی قطعات می باشد و برای سفارش قطعه مد نظر خود حتما تماس بگیرید. طراحی قسمت پشت لیفان ۶۲۰ نیز ساده است، از چراغ‌های یک تکه در دو طرف درب صندوق عقب استفاده شده که این طراحی، نمایی ساده اما هماهنگ با سایر بخش‌ها را از خود به نمایش گذاشته است.

روکش این لایه که بر روی هسته مرکزی است وظیفه حذف پارازیت و جلوگیری از بروز امواج الکتریکی را دارا است و سیم‌پیچ روی این لایه قرار دارد. جنس رسانای این نوع وایر که از نوع مس یا فولاد است باعث ایجاد نویز یا پارازیت در انتقال برق می‌گردد و باعث اختلال در کارایی ECU می‌گردد. مزیت این نوع وایر این است که در برابر خمیدگی استقامت و دوام زیادی دارد. قالب این نوع وایرها متشکل از بافت تقویت‌کننده، روکش سیلیکونی و عایقی رسانا از جنس روی می‌باشند. شمع با تولید جرقه در محفظه احتراق شرایط را برای سوزاندن سوخت‌های فسیلی و حرکت خودرو را فراهم می‌کند.