دسته‌ها
اخبار

لیست وکلای اصفهان وکیل اصفهان وکیل پایه یک دادگستری دادراه-وکیل علیرضا مرادی

اگر متهم اقدام به جعل امضا و جعل مهر مسئولین و کارمندان دولت، از قبیل معاونان، وزرا، نماینده های مجلس، اعضای شورای نگهبان و قضات نمایند، از ۱ الی ۱۰ سال حبس برای وی در نظر گرفته خواهد شد. به دنبال گسترش روابط تجاری و بازرگانی، پیدایش کشمکش نشأت گرفته شده از این معاملات تجاری و بازرگانی هم توسعه یافته است. یکی از مواردی که همیشه مورد توجه دو طرف یک ارتباط تجاری است، این است که کشمکش در مورد آن رابطه حقوقی به چه کیفیتی و با چه شیوه هایی باید رفع شود. روشن است در صورتی که این تعارضات با روش های صحیح و به سرعت بررسی نشود، آثار مضر بسیاری را به دنبال دارد. دعاوی کیفری ( از جمله ضرب و جرح عمدی، تخریب عمدی ، کلاهبرداری و انتقال مال غیر، قصور پزشکی، توهین و تهدید، جرایم رایانه ای).

  • موسسه حقوقی در سال 1383 با به کارگیری بهترین وکیل در اصفهان و تیم حقوقی مجرب نسبت به موضوعات تخصصی و قبول وکالت و انجام خدمات حقوقی تشکیل گردید.
  • کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است.
  • خانم نجمه قیاسوند وکیل پایه یک و مشاور حقوقی در شهر اصفهان هستند که در رشته حقوقی قضایی تحصیلات خود را به اتمام رسانده و به کار وکالت می پردازند.
  • اگر می خواهید در شهر اصفهان ثبت آگهی کنید و آگهی وکالت خود را ثبت کنید در این سایت به آسانی می توانید خود را در کمترین زمان ممکن به بیش از میلیون ها فرد که نیاز به مشاوره حقوقی و انجام کارهای حقوقی دارند معرفی کنید.

سلام، من در مجله برترین وکیل سعی در معرفی وکلای متخصص ایرانی و توضیح مسائل حقوقی دارم. وکیل پایه یک دادگستری باید دارای فن بیان، قوی در تکلم و از قدرت مباحثه خوبی برخوردار باشد. با سلام خدمت کلیه کاربران و بینندگان عزیز این قسمت متداول ترین سوالاتی است که در بین شما عزیزان پرسیده شده است و مشاوران و کارشناسان ما این سوالات را به خوبی جواب داده اند . خوشحالیم که در کنار شما عزیزان هستیم وکیل شیرزاده وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان .

مشاوره حضوری وکیل اصفهان

آقای محمد تقی فقیهی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته حقوق خصوصی از دانشگاه دولتی کاشان و وکیل پایه یک کانون وکلای دادگستری اصفهان می باشدکه از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت نموده و جزء یکی از بهترین و موفق ترین وکلای اصفهان می باشند. آقای کریمیان از وکلای پایه یک دادگستری شهر اصفهان هستند و می توان گفت که در زمینه وکالت سابقه و تجربه بسیار بالایی دارند. در پرونده های مختلفی اعم از خانواده، ارث و میراث، حقوقی، ملکی، کیفری، ثبتی، تجاری، دعاوی مربوط به قاچاق، قتل، کلاهبرداری، خیانت در امانت، دعاوی شهرداری، تخلفات رانندگی، اتهام آدم ربایی، اتهام رابطه نامشروع، طلاق، نفقه، مهریه، حضانت فرزند و … تجربه و تخصص کافی دارند. سایت وکیل اصفهان آماده ی ارائه مشاوره حقوقی و پذیرفتن وکالت در تمامی مباحث ذکر شده می باشد لذا شما حضور یکی از بهترین وکلای اصفهان را تا دستیابی به موفقیت در پرونده حقوقی در کنار خود حس خواهید کرد.

وکیل در اصفهان

خدماتی که ایشان ارائه می دهند، مشاوره به روش های حضوری، تلفنی و آنلاین است به گونه ای که هر فردی با توجه به شرایط خود امکان مشاوره با ایشان را داشته باشد. سرکار خانم مریم پارسا وکیل پایه یک دادگستری اصفهان ، آماده وکالت و مشاوره در کلیه دعاوی حقوقی و کیفری ( دعاوی خانواده ، طلاق ، مهریه ، دعاوی تجاری ، ملکی ، ثبتی ، ارث ، سرقت ، قتل ، قاچاق و مواد مخدر ، کلاهبرداری ، جرایم اینترنتی و … ) با هزینه مناسب می باشند. تمام افراد در طول زندگی با مسائل حقوقی مختلفی روبرو می شوند و گاهی به خاطر پیچیدگی موضوع، خود توان حل آن را ندارند که تصمیم به انتخاب وکیل می گیرند. بیشتر افراد بعد از سوال از چند شخص سراغ اینترنت رفته و به دنبال وکیل مورد نظر خود می گردند اما از آنجایی که اطلاع کافی نسبت به انتخاب وکیل متخصص در دعوی خود را ندارند دچار سردرگمی و آشفتگی می گردند. وکیل اصفهانبا سال ها تجربه در انجام پرونده های حقوقی و امور وکالتی آماده ارائه مشاوره حقوقی و پذیرش وکالت در کلیه دعاوی کیفری، حقوقی، خانواده، قراردادها، ثبتی، مالیاتی، تعزیرات و بیمه می باشد و در تلاش است تا با مدیریت و یاری یکی از بهترین وکلای اصفهان شما را تا دستیابی به حقوقتان در پرونده های قضایی همراهی نماید. در این صفحه لیست وکیل های عضو دادراه که در اصفهان فعالیت می‌کنند به نمایش درآمده است.

وکالت مانند شغل‌های دیگر در جامعه امروزی نیازمند تجربه و کاملا تخصصی بحساب می‌آید. هر وکیل در زمینه خاص حقوقی تخصص دارد، مثلا برخی در زمینه ملک و املاک برخی در زمینه دعاویی خانوادگی و وکیل طلاق توافقی و برخی در زمینه دعاوی حقوقی تخصص داشته و ماهر هستند. براساس موارد گفته شده انتخاب وکیل کاری بس مشکل است که باید شناخت کافی از وکیل و زمینه کاری وی داشته باشیم. بسیاری از افراد براساس مسائل حقوقی خود به دنبال یک وکیل کارکشته و آگاه در اصفهان هستند. باید خاطر نشان بود که دریافت هزینه بالا بوسیله وکیل نشان دهنده صلاحیت و خبره بودن وی در زمینه کاری او نیست، برخی وکلای کم تجربه برای کسب تجربه امکان دارد هزینه کمتری نسبت به سایر همکارهای خود دریافت کنند.