دسته‌ها
اخبار

لیست وکلای دادگستری استان اصفهان وکیل اصفهان

مهم ترین نکته انتخاب وکیلی خوب و مناسب برای رسیدگی به پرونده شماست. حساسیت بالای این پرونده ها نیازمند دقت و تخصص بالای وکیلی است که بتواند از حقوق موکل خود به طور کامل حمایت کند و اجازه ندهد کمترین آسیبی به او وارد شود. یک وکیل خوب میتواند بهترین استراتژی حقوقی را برای پیروزی در پرونده شما طرح ریزی کند و جان و مال و آبروی شما را حفظ کند. وکیل شخصی است که به موجب سندی مانند نامه اداری، وکالت نامه، سند رسمی کتبی یا حتی شفاهی (ارائه مدرک) از طرف شخص دیگری دارای اختیارات و وظایفی است و در حدود محدودیت های مشخص شده در سند مذکور می تواند از طرف موکل خود اقدام کند.

در پرونده های کیفری تفهیم اتهام موجب می شود که موکل با آمادگی بیشتری در جلسات دادرسی حضور پیدا کند. با سلام خدمت کلیه کاربران و بینندگان عزیز این قسمت متداول ترین سوالاتی است که در بین شما عزیزان پرسیده شده است و مشاوران و کارشناسان ما این سوالات را به خوبی جواب داده اند . خوشحالیم که در کنار شما عزیزان هستیم وکیل شیرزاده وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان . همچنین یک وکیل خبره در اصفهان با داشتن خلق و خوی خوب باعث می شود تا مراجعه کنندگانش در هنگام مشاوره، به او اعتماد کنند و تمام مسائل و مشکلات حقوقی و یا خصوصی ترین مسائل را با او در میان بگذارند. یک وکیل خبره در اصفهان وظیفه دارد تا با ارائه مشاوره تخصصی و دقیق در مورد پرونده به مراجعه کنندگان خود، آنها را از شرایط موجود آگاه سازد و در این موضوع کوتاهی نکند.

  • نامبرده با۱۲ سال سابقه کاری در زمینه های حقوقی؛ کیفری؛ خانواده و دارای بیش از۲۰۰۰پرونده موفق بوده وموارد فوق به غیر ازسابقه نامبرده در شرکت‌ها و بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری و موسسات حقوقی و مدیریت موسسات حقوقی می باشد.
  • همکاری با انجمن های مردم نهاد در زمینه حقوق محیط زیست و حقوق زنان، پیشنهاد و تاسیس کمیسیون بانوان وکیل در کانون وکلای اصفهان، از سوابق کاری ایشان است.
  • در حقیقت وکیل پایه یک دادگستری اصفهان که خوب و با تجربه است کسی است که ملزم به اخلاق باشد.
  • برای یافتن وکیل خوب در اصفهان، یا وکیل کیفری گفتیم که حضور وکیل در دعاوی حقوقی به شما کمک می‌کند بدون مشکل روند شکایت خود را پیش بگیرید.

عقد وکالت یک عقد امانی است به این معنا که ید وکیل امانی بوده و باید امانت دار موکل خود حساب شود. به دیگر بیان می توان چنین گفت که رازدار بودن و امانت‌دار بودن یک خصیصه‌ی مهمی است که وکیل باید دارای آن باشد، در حقیقت لازمه‌ی شغل وکالت به حساب می آید. چون همان گونه که سابق بر این بیان نمودیم، زمانی که موکلی به وکیل رجوع و مسئله‌ی حقوقی خود را با وی در میان می گذارد ممکن است رازهای خود و یا اطلاعات محرمانه‌ی مهمی را با او بازگو کند که اگر وکیل این اطلاعات را افشا کند بسیار به ضرر موکل می شود. نتیجتاً موکلین باید دقت کنند که وکیلی را برگزینند که امانت دار خوبی بوده و از بابت فتش نشدن اطلاعات خود اطمینان خاطر داشته باشند. ویژگی رازداری و امنت‌داری بیشتر در پرونده‌های خانواده و پرونده‌های کیفری اهمیت پیدا می کند. زیرا که اطلاعات موکل در این موارد بیشتر جنبه‌ی محرمانه داشته و این امکان را دارد که فاش شدن آن، آبروی موکل را خدشه دار کند.

بنابراین اگر در شهر اصفهان هستید و به دنبال وکیل خانم برای حل پرونده طلاق، مهریه، نفقه، حضانت فزرند و … می گردید، می توانید به خانم مریم جهانبخش مراجعه کنید. آقای کریمیان از وکلای پایه یک دادگستری شهر اصفهان هستند و می توان گفت که در زمینه وکالت سابقه و تجربه بسیار بالایی دارند. در پرونده های مختلفی اعم از خانواده، ارث و میراث، حقوقی، ملکی، کیفری، ثبتی، تجاری، دعاوی مربوط به قاچاق، قتل، کلاهبرداری، خیانت در امانت، دعاوی شهرداری، تخلفات رانندگی، اتهام آدم ربایی، اتهام رابطه نامشروع، طلاق، نفقه، مهریه، حضانت فرزند و … تجربه و تخصص کافی دارند. ایشان وکیل پایه یک دادگستری در شهر اصفهان می باشد و دارای سوابق بالای وکالتی و نمونه پرونده های موفق می باشد.

تنظیم اعتراض ثالث

دکتراحمدرضاسعیدی،فارغ التحصیل رشته حقوق قضایی،بارتبه ی اول ومعدل ۱۹،درمقاطع لیسانس،فوق لیسانس ودکتری رشته حقوق جزاوجرمشناسی،یکی ازبهترین وکلای دادگستری،درشهراصفهان،بابیست سال سابقه میباشد. دکتر محمود باقری با بیش از ۲۰ سال تجربه وکیل درجه اول دادگستری در اصفهان و مدرس دانشگاه ، فارغ التحصیل دانشگاههای دولتی ( اصفهان ، شهید بهشتی تهران و کاشان) در رشته حقوق با گرایش حقوق کیفری (جزا و جرم شناسی) از سال ۱۳۷۹ فعالیت در حرفه شریف وکالت دادگستری را مستقلا آغاز نمودند. اما چنانچه نمیدانید کدام یک از وکلای اصفهان زیر در خصوص پرونده شما تخصص کافی دارد و بهترین وکیل این حیطه در اصفهان می باشد فرم زیر را تکمیل کنید تا در لحظه اطلاعات ۲ وکیل متخصص در پرونده شما برای شما نمایش و پیامک میگردد . مجله برترین وکیل، بصورت تخصصی در زمینه معرفی وکلای خوب در تهران و شهرهای ایران فعالیت می کند. هدف ما در برترین وکیل، معرفی بهترین و مجرب ترین وکلای دعاوی خانواده، کیفری، ملکی، حقوقی، مهاجرت و … در سراسر ایران می باشد. ابتدا به دنبال وکیل پایه یک دادگستری باشید، در مراحل بعدی وکیلی که امانت دار، صادق، با سابقه و دارای اطلاعات کامل در خصوص پرونده شما باشد را انتخاب کنید.

تا از بهترین وکیل حضانت فرزند در تهران【سال1401】⚖️

علی اکبر خسروی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی اصفهان، دارای چندین سال سابقه فعال در زمینه‌های حقوقی اسناد رسمی و تجاری، تملک اپارتمان‌ها، خانواده، ملکی و … می‌باشد. از خدمات وکالتی آقای خسروی می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم قرارداد، مشاوره حضوری و غیر حضوری که مشاوره با پرداخت هزینه می‌باشد، اشاره کرد. برخورد و رفتار شایسته، رازدار بودن، راه حل دهنده بودن، پایبندی به زمان، فن بیان و گفتاری شیوا و رسا از خصوصیات این وکیل نمونه است که باعث شده اقای کلانتر در زمره بهترین وکیل اصفهان قرار گیرد. دارای شماره پروانه 162 که از سوی کانون وکلای دادگستری در سال 1377 صادر شده است.

از آن جایی که همیشه می‌گویند علم بسیار بدون عمل شایسته، هیچ ارزشی ندارد؛ این عنوان وجه تمایز بسیار خوبی برای تشخیص افراد کاربلد و کسب اطمینان بیشتر شما خواهد بود. از مهم ترین ویژگی های یک وکیل خوب باید به امانت داری و با تجربه بودن در حل مسائل حقوقی برای موکل و آگاهی از تمامی مسائل و قوانین حقوقی اشاره کرد که با دلسوزی و در نظرگرفتن زمان و شرایط موکل به رفع موانع و مشکلات می پردازد. جهت رزرو نوبت مشاوره حضوری و غیرحضوری (تلفنی) و مشاوره روی دکمه های زیر کلیک کنید. جهت رزرو نوبت مشاوره حضوری و غیرحضوری (تلفنی) روی دکمه زیر کلیک کنید.