دسته‌ها
اخبار

لیست 10 تا از بهترین وکیل تهران ️【آپدیت1401】 وکیل از ما-وکیل علیرضا مرادی

ایشان موفق به دریافت مدرک کارشناسی حقوق بین الملل از دانشگاه شهید بهشتی شده اند. معمولا زمانی که به مشکلات حقوقی، خانوادگی، مالی، کیفری و … برخورد می کنیم در جستجوی بهترین وکیل تهران هستیم و در تلاشیم تا با انتخاب یک وکیل باتجربه، رای دادگاه را به نفع خود تغییر دهیم. اما باید این نکته را هم بدانیم که زمان مراجعه به وکیل مهم است و مراجعه به وکیل در اواسط فرآیند پرونده، زمان مناسبی نیست. بهتر است وکیل بررسی پرونده را از همان ابتدا در دست داشته باشد تا آن را قانونی پیش ببرد.

وکیلی که تمام این محاسن را داشته باشد اما فاقد علم و تجربه باشد نمی تواند به نحو احسن و به بهترین شکل از موکل خود دفاع کند. به همین دلیل وکیلی را می توان تایید کرد که هم از نظر سلامت اخلافی مورد تایید باشد و هم تجربه و تخصص کافی در امور حقوقی که به او واگذار شده را داشته باشد. وکیل حمایتی یا وکیل ایثارگران جامعه، وکیلی است که در موضوعات حقوقی و قضایی بسیجیان و اشخاص ایثارگر و خانواده شهدا قبول وکالت می‌کند. حیطه تخصصی وکلای پایه یک دادگستری موضوعات قضایی و حقوقی حیطه و حوزه‌های مختلفی دارد و هر کدام از این موضوعات دارای پیچیدگی‌های خاص خود است که لازم است وکلا برای تسلط یافتن به این موضوعات، تجربه‌های متفاوتی در هر حوزه کسب نمایند. در برخی از مواقع یکی از نزدیکان وکیلی را معرفی می کند در این صورت می توانید با خیال راحت کارهای حقوقی و کیفری را به وکیل بسپارید اما اگر فردی را نمی شناسید ما در این مقاله بهترین وکلای تهران را معرفی خواهیم کرد.

عقد وکالت، قرارداد دو طرفه‌ای میان وکیل و موکل است که در این قرارداد، موکل اختیاراتی را از سوی خود به وکیل خود اعطا خواهد کرد تا به نیابت از او، اموراتی را انجام دهد. حضور وکیل دادگستری صرفا برای انجام امورات دادرسی در دادگاه‌ها و در زمان اقامه دعوا نیست. انجام بسیاری از امور اداری و حل و فصل کردن پاره‌ای از مشکلات حقوقی، فقط از تبحر و دانش و مهارت وکیل دادگستری برمی‌آید. همه وکلا، وکیل پایه یک دادگستری نیستند و اشخاصی که قصد دریافت وکالت پایه یک دادگستری هستند باید نسبت به موضوعات ذیل آگاهی لازم را کسب نمایند.

  • در زمان جستجوی وکیل باید به این نکته توجه کنید که وکیل حتما باید امانت‌دار و رازدار موکل باشد و به حسن اخلاق و حسن شهرت وکیل هم توجه داشته باشید.
  • چراکه به دلیل محدودیت های زندگی امروزه شهری امکان ملاقات حضوری با چندین وکیل همزمان وجود ندارد.
  • راهنمایی‌های لازم را در مسائل حقوقی مختلف به موسسات، شرکت‌ها و افراد نیازمند به این مشاوره‌ها ارائه دهد.
  • گروه وکلای صلح صدرا آماده پذیرش کلیه دعاوی موکلین عزیز می‌باشد.
  • بایسته‌های حقوقی نام کتابی است که او و سلیمان اکبری، بطور مشترک به چاپ رسانده‌اند.

مواجه هستند بنابراین اشخاص به دنبال بهترین وکیل تهران برای برطرف کردن مشکلات حقوقی خود هستند. پیدا کردن بهترین وکلای تهران امروزه کار سختی است و شاید شما متوجه نشوید وکیلی که انتخاب کرده اید در موضوع مشکل شما تخصص دارد یا خیر. به همین دلیل پیدا کردن بهترین وکیل و وکیل متخصص بسیار کار سختی است.

بهترین دفتر وکالت در تهران

اگر فردی توانایی مالی نصب وکیل را نداشته باشد میتواند از دادگاه تا قبل از پایان جلسه ی اول درخواست وکیل تسخیری کند، دادگاه با اثبات شرایط فرد بر اینکه توانایی ندارد یک وکیل را مسئول رسیدگی به پرونده میکند. در بین کانون وکلا میتوانید وکیل هایی که از خوشنامی و شهرت خوبی برخوردار هستند را بیابید ، اینگونه میتوانید با خیالی اسوده پرونده ی خود را به او بسپارید. برای پاسخ به این سوال باید بگوییم معیار هر کس از خوب دانستن یک فرد متفاوت است اما به طور کلی و با معیاری نسبتا کامل که میتوان راهنمای همه باشد باید گفت سابقه ی کاری یک وکیل از مهم ترین معیارها می باشد. یک وکیل متخصص و ماهر میتواند روند پرونده را به طور کلی تغییر دهد و موفقیت در پرونده را برای شما به ارمغان بیاورد. وکیل باید راستگو باشد، مسئولیت‌پذیر و متعهد باشد و تمام زوایای پرونده را با موکلش در میان بگذارد.

اعتراض به رای کمیسیون ماده 100 شهرداری

درگیر شدن با مشکلات حقوقی و قضایی باعث ناراحتی‌ها و ضربه به‌سلامتی روحی و روانی افراد در جامعه می‌شود. در صورتی که از وکیل حقوقی خود رضایت ندارید بهتر است بدانید که می توانید در هر مرحله ای که هستید وکیل خود را عزل کنید و مقررات پرداخت حق الوکاله و تمام هزینه هایی که پرداخت کرده اید به طور منصفانه قابل بازگشت می باشد. همچنین در صورتی که وکیل که انتخاب کرده اید دچار تخلف شود از رفتار خلاف شان گرفته تا سازش با طرف دعوای شما، امکان پیگیری در دادسرای وکلا وجود دارد. سامانه‌های حقوقی متعددی در فضاهای مجازی فعالیت دارند که با بهره‌گیری از وکلای باتجربه و دانش‌آموختگان رشته حقوق، مشاوره‌های حقوقی خوبی در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد. لازم است بدانید که وفق با ماده 2 قانون مجازات اسلامی کشور ایران جرائم کیفری به این روش تعریف شده اند.

تمامی پرونده ها در مجموعه توسط وکلای پایه یک انجام شده و روند کاری مجموعه به این شکل است که ابتدا موکلین توسط وکلای مجموعه مشاوره حقوقی ابتدایی شده سپس بعد از حضور موکلین در دفتر مشاوره حقوقی تخصصی توسط وکیل پایه یک دادگستری انجام می پذیرد. نکته حائز اهمیت رایگان بودن مشاوره حقوقی تلفنی در تهران وکیل می باشد و در صورت انعقاد قرارداد وکالتی مشاوره حضوری نیز رایگان می باشد. مریم حیدری مهاجرانی، وکیل پایه یک دادگستری تهران، عضو کانون وکلای دادگستری مرکز با حدود ده سال سابقه وکالت صداقت و مسئولیت پذیری در قبال موکل و در جریان قراردادن موکل در خصوص پرونده ایشان.

اما در تعریف وکیل باید گفت، گاهی شخصی شرایط لازم برای انتخاب وکیل (چه دادگستری و چه مدنی) را ندارد و این امر را به یک وکیل یا شخص دیگری محول خواهد کرد تا به نیابت و از جانب او وکیلی انتخاب کند. برای مثال هنگامی که شخصی در زندان است و نیاز به خدمات وکیل پایه یک دادگستری دارد. در این شرایط برای اخذ وکالت به شخصی وکالت خواهد داد تا او قرارداد وکالت دادگستری را با وکیل به امضا رساند.