دسته‌ها
اخبار

لیست 10 تا از بهترین وکیل مشهد ️【آپدیت1401】-وکیل علیرضا مرادی

از صفات بارز آقای ابراهیمی مهر می‌توان به گرفتن حق و حقوق ضایع شده موکلین اشاره کرد. این وکیل باتجربه در تمام زمینه‌ها پرونده موکلان را می‌پذیرد و افرادی که پروندهای خود را به وی بسپارند، می‌توانند در سریع ترین زمان ممکن شاهد نتایج عالی باشند. دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل می‌کند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آن‌ها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمی‌دهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسش‌های مردم، ثبت درخواست آن‌ها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم می‌آورد و این سوالات و درخواست‌ها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار می‌دهد تا به صلاحدید خود به این درخواست‌ها و سوالات پاسخ دهند.

  • پیدا کردن وکیلی با تجربه و خوب در مشهد، از میان گزینه‌های انبوه کار چندان راحتی نیست و هر کسی از عهده آن بر نمی‌آید.
  • در ادامه مطالب یکی از موفق ترین وکلای پایه یک مشهد آقای حسینی مقدم را معرفی می نماییم.
  • علی عباسی وکیل پایه یک دادگستری عضو کانون وکلای دادگستری خراسان و دانشجوی دوره‌ی دکتری حقوق خصوصی با نزدیک به 10 سال سابقه وکالت در مشهد می‌باشند.
  • در صورتی که قرادادی خصوصی فی مابین وکیل و موکل وجود نداشته باشد حق الوکاله بر اساس آیین نامه تعرفه حق الوکاله وکیل مصوب 1398 تعیین می گردد.
  • به منظور ممانعت ازتضییع حق هر فردی در هر پرونده قضایی بهترین راهکار داشتن وکیل معتبر و کارآمد است.

بعد از قبولی در آزمون وکالت کانون مرکز، با شرکت در آزمون اختبار جهت اخذ وکالت پایه یک دادگستری، موفق به کسب رتبه ۱ آزمون اختبار کانون وکلای دادگستری استان یزد در سال ۱۳۹۵ گردید. چنانچه نمی دانید با کدامیک از وکلای ذیل در شهر مشهد متناسب با پرونده خود قرارداد ببندید با شماره۰۹۱۵۱۰۲۶۸۹۷–۰۵۱۳۶۱۴۰۰۰۰تماس بگیرید علاوه بر مشاوره حقوقی به وکیل متخصص در مشهد ارجاع داده می شوید . زمانی که دچار مشکل حقوقی، کیفری ملکی و … می شوید، بهترین کار مشاوره با وکیل متخصص است، وکیل خوب در مشهد با تجربه ای که دارد بهترین وکم هزینه ترین راه را برای حل مشکل شما ارائه می دهد.

ادامه وکیل دیوان عدالت اداری

مجید شادمان، وکیل پایه یک دادگستری مشهد، مدیر عامل موسسه حقوقی در مشهد و دارای مدرک کارشناس ارشد می‌باشند. ایشان بیش از 15 سال سابقه فعالیت حقوقی و قضایی در موسسه حقوقی داشته و مدت زمان 10 سال به عنوان وکیل دادگستری مشغول به فعالیت می‌باشند. آقای مجید شادمان تا کنون بیش از 1000 پرونده‌ی موفق داشته که دادنامه‌های صادره و ابراز رضایت موکلین وی موجب گردیده نام ایشان جزو وکلای برتر مشهد قرار بگیرد. بهترین وکیل مشهد بر چه اساسی انتخاب می‌شود؟ در ادامه می‌خوایم معیار این انتخاب و وکیل خوب در مشهد را به شما معرفی کنیم.

دعاوی حقوقی تقدیم دادخواست به دادگاه شروع و باید خواسته را به صورت محرز و آشکارا در برگه چاپی دادخواست بنویسید. شکایات حقوقی یا دعاوی حقوقی امکان دارد در هر سطحی و با هر موضوعی در طی زندگی هر فردی اتفاق افتد. مطالبه دیون و خسارات ، دعاوی تقسیط ، قراردادها و مطالبات، الزام به تنظیم سند، رفع تصرف عدوانی، خلع ید، حکم تخلیه، دعاوی ملکی و … از جمله این موارد می باشند. شهرستان مشهد با بیش از سه میلیون جمعیت و به عنوان دومین شهر پهناور ایران دارای وکلای متخصص در تمام حوزه های حقوقی می باشد. سالانه وکلای زیادی از سوی کانون وکلای استان و مرکز وکلای قوه قضائیه پروانه وکالت اخذ می کنند. لذا موکل با درایت و تمرکز بر موضوع پرونده می تواند وکیل خود را به راحتی انتخاب کند.

درخواست وقت مشاوره

اگر می خواهید بهترین وکیل مشهد را انتخاب کنید باید بدانید که وکیل خوب در مشهد چه ویژگی هایی دارد. سایت هزار وکیل،یک سایت تبلیغات تخصصی وکلا و موسسات حقوقی است وهیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال قرارداد شما ندارد. نفقه، حضانت، مهریه و… موضوعات دیگری هستند که در دادگاه خانواده مطرح می‌شوند و از آنجایی که وکیل خانم در مشهد، درک بهتر و بیشتری از این موضوعات دارد، می‌تواند نقش سازنده‌تری را در پرونده‌های خانواده ایفا کند.

عباس شهروان

همان طور که اطلاع دارید امروزه بعضی از اتفاقات در زندگی افراد غیرقابل ‌پیش ‌بینی می باشند، پس بنابراین نمی‌ توان جلوی وقوع این اتفاقات را گرفت اما می توان با ایجاد کردن شرایطی از پیامد های آن ها جلوگیری کرد. برای نمونه در زندگی هر شخصی ممکن است اتفاقات پیش بیایند و یا جرمی مرتکب شود که شامل مجازات شود. در شهر بزرگ مشهد دعاوی حقوقی زیادی ایجاد می شود و شده است و شهروندان به دنبال حل این مسائل هستند.

به طوری که در زمان کمی به نتیجه برسید پس اگر به تنهایی نتوانستید مشکل را برطرف کنید باید وکالت پرونده را به وکیل سپرده و مشاهده روند رسیدگی به آن باشید. وکلای پایه یک مشهد می توانند با ایجاد یک صفحه و اکانت در سایت هزار وکیل اقدام به ثبت آگهی های خود نمایند. دعاوی که وقوع تعداد بسیار زیادی از آن ها به دلیل عدم آگاهی و توجه خود فرد رخ می دهد و در بیشتر موارد نیز به زیان وی پایان می یابد.