دسته‌ها
اخبار

مبل راحتی هشت نفره دیاکو قیمت-مشخصات فروشگاه لگنو | mobleseyed

مبل راحتی هشت نفره دیاکو قیمت-مشخصات فروشگاه لگنو | mobleseyed

لازم به ذکر است این ست هفت نفره شامل یک کاناپه سه نفره و 4 مبل تک نفره می‌باشد. لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد. مبلیران با در نظر گرفتن شرایط بازار قیمت یکسان را برای تمام شعب معتبر خود در نظر گرفته و لیست قیمت را در سایت قرار داده است.

  • مبل استیل دیاگو از طراحی‌های سبک هنری روکوکو می‌باشد که یکی از شاخه‌های مبل استیل برای اواخر قرن هفدهم و اوایل قرن هجدم میلادی در فرانسه می‌باشد.
  • ممکن است به دلیل اختلاف رنگ در صفحه نمایش‌های مختلف، تفاوت اندکی بین کالای دریافتی و تصاویر آن وجود داشته باشد.
  • اگر از آگهی دهنده سوالی دارید ، از طریق فرم زیر برای او پیام شخصی بفرستید .
  • مبل راحتی آندره از مدل های خاص است که به دلیل طراحی جمع و جوری که دارد می تواند برای مکان های کوچک یک انتخاب مناسب باشد.2.

مجموعه دیاکو صنعت در تولید محصولاتش بیشترین دقت را به کار می برد تا هم رضایت مشتریان قبلی خود را حفظ کند و هم باعث جلب رضایت مشتریان جدید شود. سایت چندسو نمایندگی رسمی و مرکزی این برند می باشد که آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز است. دیاکو صنعت با تولید تجهیزات اداری با کیفیت توانسه میزان رضایت از ادارات و شرکت ها را افزایش داده است. مبلمان آمریکایی امپراتور ۱۰ نفره و دارای ۲ کاناپه ۴ نفره به همراه ۲ عدد مبل تک کویین، یک میز جلو مبلی و ۱ عدد عسلی است.

قفسه بایگانی دیاکو صنعت مدل ریلی

اسنفج کار شده برای کف ۳۵ کیلو و برای پشت دسته ها ۲۵ کیلو می باشد. همچنین در ساخت مبل تخت خواب شو دیاکو از دو مدل چوب استفاده گردیده که چوب مصرفی در بدنه مبل ۸ نفره دیاکو از جنس چوب سفید بوده و پایه ها نیز از چوب راش ساخته شده اند. استفاده از پارچه درجه یک کارلوس از دیگر ویژگیها و نکات مثبت ست مبل دیاکو می باشد. دوخت ها تمام بافت هستن و لمسه ها دست دوز میباشد که دوام کار و زیبایی بصری را ضمانت می کند.

گزارش مشکل آگهی

یک پارچه میکروفایبر را آغشته به پاک کننده‌های چوبی کنید و قسمت‌های چوبی را با آن پاک نمایید و سریعا آن قسمت را خشک کنید. با مطالعه‌یراهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید. اگر از آگهی دهنده سوالی دارید ، از طریق فرم زیر برای او پیام شخصی مبل چستر بفرستید . با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید. سامانه خریدوفروش ” آنیسل ” درقبال معاملات وخرید وفروش شما هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی ندارد.لطفا قبل از خرید با فروشنده از طریق پیام یا تماس توافقات کامل ونهایی را انجام داده و سپس اقدام به خرید نمایید. یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.