دسته‌ها
اخبار

وکالت تهران وکالت در تهران وکیل ملکی-وکیل علیرضا مرادی

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران دفتروکالت تهران معزتماس بگیرید. همچنین می توانید به صورت آنلاین سوالات خود را با کارشناسان در میان بگذارید. تیم حرفه ای و متخصص صلح صدرا دارای خدمات حقوقی همچون درخواست وکیل حقوقی، رزرو مشاوره حضوری یا تلفنی، فرم درخواست تنظیم قرارداد و … می‌باشد. یکی از قدیمی‌ترین و در عین حال کارآمدترین روش‌های مشاوره استفاده از مشاوره حقوقی تلفنی است. در این حالت فرد با تماس با یک مرکز مشاوره حقوقی و یا حتی با مراجعه حضوری به برخی دفاتر وکالت و یا موسسات حقوقی برای اولین بار می‌تواند از خدمات رایگان استفاده نماید.

  • با مشاوران حقوقی و یا هماهنگی‌های لازم با شماره دفتر موسسه تماس حاصل فرمایید.
  • اما باید این نکته را هم بدانیم که زمان مراجعه به وکیل مهم است و مراجعه به وکیل در اواسط فرآیند پرونده، زمان مناسبی نیست.
  • بر مبنای قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، زمانی که یک نفر در یک چارچوب مقررات قانون مدنی، به موجب یک عقد وکالت، فرد دیگری را به عنوان جانشین تمام امور و مسئول انجام امور حقوقی و حقیقی خود برمیگزیند، در حقیقت فرد مورد نظر، به عنوان وکیل آن شخص معرفی می‌شود.

شما می توانید با کلیک بر روی نام هر وکیل مشخصات کامل آن وکیل را در صفحه شخصی اش مشاهده کنید. همچنین تخصص های هر وکیل در صفحه شخصی اش به نمایش در آمده است. در لیست زیر هم وکیل حقوقی، هم وکیل کیفری هم وکیل خانواده و هم وکیل با سایر تخصص‌های مورد نیاز مردم وجود دارد. تلاش شده است وکیل های عضو کانون وکلا که در این لیست معرفی شده اند وکیل پایه یک دادگستری باشند. همچنین بخش قابل توجهی از وکلای مرکز مشاوران قوه قضاییه که در دادراه فعال هستند وکیل پایه یک هستند. اگر می خواهید لیست وکلای تمام کشور را مشاهده کنید، روی لیست وکلا کلیک کنید.

وکیل مهریه + توقیف فوری اموال و حساب

به جای گذراندن ساعت‌ ها وقت در دادگاه و سردرگم شدن بهتر است که همان ابتدا یک وکیل متخصص و باتجربه را انتخاب کنید. داشتن وکیلی با مهارت و تخصص کافی میتواند شما را در کسب نتیجه مطلوب یاری نماید. در این صفحه لیست وکیل های عضو دادراه که در تهران فعالیت می‌کنند به نمایش درآمده است. وکلای معرفی شده در این لیست ممکن است وکیل پایه یک دادگستری تهران، یا وکیل پایه یک یا دو قوه قضائیه تهران باشند.

خوشبختانه وکلای خوب بسیاری در همه جای تهران وجود دارند که به راحتی میتوانید به انها دسترسی پیدا کنید. میتوانید به موسسات حقوقی معتبر که از شهرت خوبی دارند مراجعه کنید زیرا این موسسات برای حفظ اعتبار خود بهترین وکلا را استخدام میکنند. دعاوی حقوقی وقتی مطرح خواهند شد که افراد بخواهند یا قصد داشته باشند که برای جبران خسارات های ناشی از نقض حقوق خویش دعوای حقوقی را اقامه نمایند. امروزه در جوامع ما بخش انبوهی از دعاوی که در کشور ایران مطرح خواهند شد در زمینه حقوقی می باشند. اما هنگامی که ما به صورت تنهایی و بدون داشتن اطلاعات کافی وارد این پروسه شویم با مسائل ناشناخته و پیچیده ای روبرو خواهیم شد که باعث خسارت های فراوانی خواهد شد.

خصوصیات بهترین وکیل ملکی:

به این حالت در اصطلاح گفته می‌شود که وکیل مع الواسطه انتخاب شده است. یک وکیل حرفه‌ای، علاوه بر داشتن نزاکت، باید در عمل و گفتار خود جسارت نیز داشته باشد. از شاخصه‌های بهترین وکیل پایه یک دادگستری، فن بیان عالی و قدرت سخنوری و همچنین قدرت متقاعد نمودن موکل و طرف دعواست. در بسیاری از موارد غالب بودن این ویژگی منجر به موفقیت وکیل در روند دادرسی گردیده است. پس برای انتخاب بهترین وکیل لازم است به تمامی شاخصه‌های فوق الذکر توجه دقیق گردد. همه وکلای پایه یک دادگستری و کارآموزان زیر نظر مستقیم این کانون مشغول به فعالیت می‌باشند.

موسسه حقوقی حامیان عدالت معتقد است که برای بهترین وکیل خانواده بودن باید بهترین موکل بود. بهترین وکیل نیاز به موکل خوب دارد و به در تمام طول پرونده باید در رابطه با موضوع پرونده چیزی را از موکل خود مخفی نکند و برای موفقیت در پرونده با صبر و حوصله حقیقت را برای موکل خود بازگو کند. در موسسه حقوقی حامیان عدالت شما می توانید از تخصص وکلایی که در تهران هستند استفاده کنید و از بهترین وکلای تهران که در زمینه ی حقوقی مورد نظر شما فعالیت می کند در تهران مشاوره بگیرید.

مسائل حقوقی نیز مانند مثال بالاست و اگر بدون اگاهی کامل و یا مشورت باوکیل مجربو مشاور حقوقی که در این زمینه تخصص دارند اقدام کنیم ممکن است خسارات مالی یا جانی سنگینی را برای خود به وجود آوریم و همچنین تبعات جبران ناپذیری را برای خود یا خانواده‌ی خود رقم بزنیم. بهتر است برای تضمینی‌تر شدن فرایند پرونده و اخذ نتیجه‌ی مثبت حتما ازوکیل‌های مجربو خبره بهره گیری نماییم. از آن جا که در خصوص پرونده شما رای قطعی صادر شده است تنها راه اعتراض فوق العاده یا همان اعاده دارسی کیفری باقی مانده است که البته شرایط خاصی دارد و احتمال موفقیت در آن بستگی به مدارک و شرایط خاص هر پرونده دارد.

دعاوی ملکی به دلیل نوع ماهیت و شکل خود معمولا طولانی بوده و نیازمند تسلط به قانون مدنی و آیین دادرسی مدنی و … دارند که این امر برای افراد عادی ممکن نیست. وکیل خانواده، وکیل پایه یک دادگستری است که به طور تخصصی در حوزه مختلف دعاوی خانواده نظیر طلاق توافقی، طلاق از سمت زوجه، طلاق از سمت زوج، مهریه، نفقه، اجرت المثل، حضانت، الزام به تمکین و … فعالیت می‌کند. نماینده حقوقی خانواده علاوه بر تسلط بر مسائل حقوق خانواده می‌بایست یک روانشناس خوب نیز باشد. در بسیاری از پرونده های خانواده به خصوص طلاق، زوجین آسیب‌های زیادی را تحمل کرده‌اند و علاوه بر یک نماینده حقوقی نیازمند یک دوست و هم‌صحبت هستند تا بتوانند علاوه بر مشکل حقوقی، روح خود را درمان کنند. معمولا هر فردی برای شروع طرح شکایت در دیوان عدالت اداری باید ابتدا در خصوص موضوع مورد نظر خود براساس ماده 16 قانون آیین دادرسی و تشکیلات دیوان عدالت اداری اقدام به نوشتن دادخواست خود بنماید . اینجاست که علم و دانش و تجربه یک وکیل پایه یک دادگستری می تواند کمک بسزایی در تهیه دادخواست درخور به موکلین خود داشته باشد.

هر بخش از دعاوی حقوقی مانند وکیل طلاق، وکیل خانواده، وکیل مهریه، وکیل بانکی، وکیل املاک، وکیل کیفری و…. نیازمند بهترین وکیل در همان زمینه می باشد که تیم وکلای ایران پارس اکسپرت با سابقه و تجربه چند ساله و با کمک بهترین وکلای تهران در تمام زمینه های حقوقی می تواند پرونده شما را به سرانجام برساند. وکلای تهران در طیف وسیعی از مسائل حقوقی فعالیت می کندد و این امر باعث شده که انتخاب بهترین وکیل تهران که در زمینه مورد نظر شما نیز متخصص باشد را بسیار سخت کرده است. ایران پارس با فراهم کردن جمعی از وکلای متخصص تهران، انتخاب بهترین وکیل تهران را برای شما راحت کرده است. مطمئنا در صورت نیاز به وکیل جهت انجام امور حقوقی، متقاضیان به دنبال بهترین وکیل مد نظر خود می‎گردند. بهترین وکیل پایه یک دادگستری، شخصی است که علاوه بر داشتن دانش حقوقی و هوش و ذکاوت حرفه‌ای، وجدان کاری و شرافت نیز داشته باشد.

خانم دکتر نسرین طافی از بهترین وکلای پایه یک دادگستری و عضو مرکز وکلای قوه ی قضائیه هستند. ایشان دارای مدرک دکترای حقوق خصوصی می باشند و سوابق شان تدریس در دانشگاه شوشتر، دزفول و شوش بوده است. خانم طافی تا به الان 10 سال سابقه دارند و موفق شده اند تا بیشتر از 350 پرونده موفق داشته باشند. در این نوشتار، با ویژگی‌ها و مزایای وکیل تهران و نحوه ارتباط با وکیل آشنا خواهید شد. تهران، به عنوان پایتخت ایران، به لحاظ جمعیت، شلوغ ترین و پر ازدحام‌ترین شهر کشور محسوب می‌شود. بنابراین، مشکلات و مسائلی که برای افراد ساکن در این شهر رخ می‌دهد، بیش از سایر نقاط کشور است.