دسته‌ها
اخبار

وکیل ایرانی ملک و وکیل ملکی تهران و وکیل ملک ایرانیان خارج از کشور، آمریکا نیویورک کالیفرنیا شهر لس آنجلس و شیکاگو و سایر شهرهای آمریکادر ایران محسن رستگار وکیل پایه یک دادگستری تهران اجرای حکم دادگاه خارجی و داوری بین المللی-وکیل علیرضا مرادی

با وجود پیچیده بودن پرونده ها و زمانبر بودن آن ها، تنها یک وکیل خوب و خبره است که می تواند پرونده های حقوقی را به پیش ببرد و دفاعیات خیلی خوبی را در دادگاه به عمل آورد و از ضررهای مالی موکل جلوگیری به عمل آورد. آقای دکتر احمد قنبرپور وکیل پایه یک دادگستری و دارای بیش از 20 سال سابقه در حرفه وکالت هستند. ایشان مدرک دکتری حقوق کیفری و جرم شناسی را از دانشگاه تهران به دست آورده اند و مسلط به زبان انگلیسی هستند. از سوابق درخشان آقای دکتر قنبرپور می توانیم به مشاوره حقوقی به نهادها و شرکت های معتبر عمومی و خصوصی مانند شرکت نورترن تراست، شرکت نفتی توتال فرانسه، دی وان میلانو، موگلر، گروه صنعتی گلرنگ، تیری موگلر و … اشاره کنیم که عهده دار بوده اند. خانم دکتر بهشید ارفع نیا وکیل پایه یک دادگستری و متولد شهر تهران هستند.

یک وکیل موفق و خبره، وکیلی است که بتواند به تمامی قوانین و تبصره های حقوقی در زمینه های مختلف، تسلط و تمرکز کافی داشته باشد تا با مواجه شدن با مشکلات مختلف حقوقی، بهتر بتواند آن ها را حل کرده و به موکلینش در این زمینه کمک کند. در هر امری نیاز به دریافت تجربه از سوی یک متخصص است چرا که متخصصان به واسطه ی تجربیات خود به راه و چاه حوزه تخصص خود اشراف کامل دارند در نتیجه استفاده از یک وکیل پایه یک دادگستری در اوامر حقوقی، درصد موفقیت در پرونده های حقوقی‌تان را تا ۱۰۰ درصد افزایش خواهد داد. همانطور که رشته های مختلف در ایران دارای متخصصان زیادی می باشند . که در این رشته ها تحصیل کرده اند و کسب مهارت و تجربه داشته اند، رشته ی حقوق نیز در کشور ما یکی از رشته های پربازده و پر طرفداری میباشد که افراد بسیار زیادی آن را برای تحصیل انتخاب میکنند . مجله برترین وکیل، بصورت تخصصی در زمینه معرفی وکلای خوب در تهران و شهرهای ایران فعالیت می کند.

  • لیکن توانایی مادی شرط صحت وکالت نیست بنابراین شخصی که بیماری جسمی دارد و نمی تواند به مجلس عقد برود می تواند در این خصوص وکیل تعیین نماید .
  • در این صورت هیچ نسخه ی فیزیکی به شما تحویل نمی‌گردد و اصل وکالتنامه با مهر و امضای نمایندگی به اداره تایید اسناد وزارت امور خارجه ایران ارسال می‌گردد و وکیل منتخب با مراجعه به واحد مربوطه در ایران با دریافت اصل وکالت نامه، شکایت مقتضی را در جهت احقاق حق شما انجام دهند.
  • امین گلریز، وکیل پایه یک دادگستری در تهران می باشد و دارای سوابق درخشان کاری و علمی بسیار خوب در زمینه های مختلف وکالتی است.
  • وکلای تیم دادنیک پرونده حقوقی شما را بدون حضورتان در ایران و به صورت صفر تا صد انجام می‌دهند.
  • از این دو طریق می‌توانید به وکلای پایه یک مجموعه دادنیک وکالت دهید.

در هنگام بازجویی هرکلمه بارحقوقی متفاوتی ایجاد می کند که ممکن است نتیجه برعلیه شما پیش برود. بدین صورت که شما با آرامش خاطر میتوانید امور قانونی خود را به این عزیزان بسپارید. در ایران) متفاوت است و نمیتوان انتظار داشت که همه ی آنان فعالیت مشترکی داشته باشند. اگر منظورتان سامانه ثنا است، احراز هویت چند دقیقه بعد از ثبت نام تکمیل می شود.

وکیل داوری

اکثر مردم، علت عدم نتیجه مطلوب گرفتن در پرونده را، شخص وکیل می دانند و یا حتی در مورادی بیان می کنند که وکیل با طرف مقابل زد و بند داشته است، لطفا دقت بفرمایید که حکم و نتیجه پرونده به دست قاضی محترم دادگاه هست و این قاضی است که تصمیم میگیرد نه وکیل. حتی اگر دو طرف پرونده هم به توافق و تفاهم رسیده باشند، تاثیری در نظر دادگاه نخواهد داشت. این تصویر غلط باید از ذهن مردم پاک شود و بدانند که اثر به قریب به اتفاق وکلا، بسیار زحمت کش و درستکار و متعهد به موکل هستند و تمام تلاش خود را برای پرونده موکل انجام می دهند.

لیست 5 تا از بهترین وکیل طلاق در رشت ⚖️【آپدیت1401】

وکالت در کلیه دعاوی ملکی اعم از سرقفلی، مصادره اموال، وصیت و ارث، دعاوی شهرداری، کمیسیون ماده صد شهرداری، تخلیه ملک تجاری و مسکونی، الزام به تنظیم سند، خلع ید، فسخ و ابطال قرارداد، اختلافات پیمانکاری، مشارکت در ساخت و دعاوی علیه دولت و نهادهای دولتی. یک جلسه آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری متخصص، برای شما تنظیم می‌شود تا راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید. ممکن است شما ساکن آمریکا باشید و به یک وکیل احتیاج داشته باشید تا کارهای شما را در ایران انجام دهد. در اینصورت می توانید از آقای دکتر محمد امیرنجات وکیل پایه یک دادگستری کمک بگیرید. شاید کمک گرفته از یک وکیل طلاق یک هزینه اضافی است اما توصیه می شود در ازای هزینه وکیل طلاق، آرامش و پیروزی نهایی را برای خود تضمین کنید. روند طلاق تنش های بسیاری دارد و از نظر روانی افراد را تحت تاثیر منفی قرار می دهد.

اگر قصد دارید برای امور حقوقی خود به یک وکیل در ایران وکالت دهید، باید از طریق سامانه ثنا یا میخک اقدام کنید. سامانه میخک یا مدیریت یک‌پارچه خدمات کنسولگری برای امور حقوقی و کنسولی، توسط وزارت امور خارجه راه اندازی شده است. برای استفاده از سامانه میخک باید ابتدا اطلاعات هویتی خود را در سامانه وارد کنید.