دسته‌ها
اخبار

وکیل حقوقی جستجوی وکیل پایه یک دادگستری بنیاد وکلا-وکیل علیرضا مرادی

در ادامه مقاله گفتیم که بهترین وکیل چه ویژگی هایی دارد و توضیح دادیم که وکلا چه وظایفی برعهده دارند. چنانچه سوال، انتقاد و پیشنهادی دارید لطفا برای ما کامنت نمایید. سلام، من در مجله برترین وکیل سعی در معرفی وکلای متخصص ایرانی و توضیح مسائل حقوقی دارم. خوشحال می شوم در خصوص مطالب سایت نظرات تان را برای ما کامنت کنید. سایت وکیل از ما، بهترین و بزرگترین سایت مجله حقوقی در ایران است. هدف ما در وکیل از ما معرفی بهترین وکلا در زمینه های دعاوی خانواده، کیفری، ملکی و سایر زمینه ها می باشد.

  • لازم به ذکر است که برای هر حوزه‌ای و در هر حیطه‌ای وکیل متناسب با آن موضوع وجود دارد.
  • عموم مردم برای جلوگیری از مشکلات عدیده‌ای که در زندگی روزمره با آن برخورد خواهند کرد می‌توانند از دانش وکیل که ممکن است در قالب مشاوره‌ حقوقی تلفنی یا آنلاین که از طریق سامانه‌های حقوقی معتبر ارائه می‎شود استفاده نمایند و اقدام به اخذ مشاوره‌های حرفه‌ای در این خصوص نمایند.
  • در هر صورت اگر به مشاوره حقوقی نیاز پیدا کردید و یا قصد تنظیم قراردادهای کاری، شکوائیه، دادخواست، و سایر اوراق قضایی را داشتید، و یا نیاز داشتید که از خدمات تخصصی وکلا استفاده کنید، قبل از هر اقدام حقوقی به بنیاد وکلا مراجعه کنید و از خدمات متنوع این سامانه بهره‌مند شوید.
  • وکلای دادگستری دانش و تجربه کافی در زمینه حل تمامی پرونده های قضایی را دارند و بهترین مشاوره ها را به موکل خود ارائه می دهند.
  • وکیل خوب امانت دار و راز دار بسیار خوبی است و موکل در کنار وکیل احساس آرامش می کند.
  • میتوانید به موسسات حقوقی معتبر که از شهرت خوبی دارند مراجعه کنید زیرا این موسسات برای حفظ اعتبار خود بهترین وکلا را استخدام میکنند.

یکی از روش‌های معمول در انتخاب وکلای دادگستری همین روش وکیل تهران انتخابی است و اغلب متقاضیان، وکیل خود را به صورت انتخابی تعیین می‌نمایند. همان طور که شما عزیزان هم می دانید و اطلاع دارید خانواده یکی از حساس ترین و مهم ترین و حیاتی ترن عناصر موجود در یک جامعه می باشد، قانون گذار در جهت حفظ و تکریم حریم خانواده قوانین ویژه و محکمی را تصویب نموده است. دعاوی خانواده امکان دارد که برای هر انسانی و در هر خانواده ای ایجاد بشوند. حجم زیاد و انبوهی از دعاوی ثبت شده در دادگاه ها مربوط به دعاوی خانوادگی است.

وکیل در پیروزی

بنابراین به راحتی می توان به چنین وکیلی اعتماد کرد و پرونده های قانونی مختلفی را به دست او سپرد. خانم مونا ترابی وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای مرکز هستند که در زمینه وکالت بیشتر از 10 سال سابقه موفق دارند و می توان گفت که از موفق ترین وکلای ایرانی هستند. ایشان کارشناس ارشد حقوق خصوصی هستند و مجموعه ای قوی دارند که به حل پرونده های کیفری، ملکی و … می پردازند. باتوجه به اینکه بیشتر زندگی های امروزی با مشکلات حقوقی و کیفری زیادی از قبیل خانوادگی، طلاق، ملکی، قتل، بانکی و…

اگر محکوم علی حکم سلب عضو و یا یک سوم دیه ی کامل را داشته باشد باز هم دادگاه برای او وکیل استخدام میکند. در همه ی مشاغل مسلما افرادی که خبره و ماهر باشند ارزش بیشتری دارند و وکلا هم از این قاعده مستثنی نیستند. وکیل موظف است قبل از طرح دعوا از تمام تلاش خود برای ایجاد صلح و سازش بین طرفین دعوا استفاده کند. در ازای دریافت اسناد و مدارک معتبر از موکل، به او رسید تحویل دهد.

ادامه وکیل خانواده

در برخی موارد ممکن است افراد توانایی مالی برای استخدام وکیل نداشته باشند. در اینصورت برای این افراد وکیل معاضدتی تعیین می‌شود تا حقوقشان تضییع نشود. به دلیل حفظ حقوق افراد و برقراری عدالت همه افرادی که در عسر و حرج هستند و توان برخورداری از وکیل را ندارند برایشان وکیل معاضدتی درنظر گرفته می‌شود تا دادرسی عادلانه باشد.

وکالت در دیوان عالی کشور

همه امور حقوقی مانند تنظیم قراردادها، ارائه راهکارها برای حل بحران‌های حقوقی، مشاوره درباره قوانین کیفری، خانواده، حقوقی، چک و سفته، تنظیم دادخواست‌ها و هر نوع مشاوره‌ای که به نوعی به مسائل قضایی مربوط می‌شود. در یک یا چند موضوع خاص تبحر و تخصص داشته و خدمات خود را در این مباحث به کاربران ارائه دهد. داشتن درک درستی از قوانین و آشنایی تجربی با روند پرونده‌های حقوقی در دادگاه‌ها لازمه هر مشاور حقوقی است.

نیاز به شخصی باتجربه و تخصص حقوقی دارید تا با او مشورت کنید. وکیل متخصص و متبحر باعث می‌شود شما درست ترین تصمیم را در مواقع ضروری بگیرید. اگر با مشکلی در زمینه های مختلف حقوقی مواجه هستید، می‌توانید با تیم حقوقی و متخصص صلح صدرا تماس گرفته و از مشاوره وکلای با تجربه بهره‌مند شوید. که یک وکیل خوب در تهران به دلیل نوع شغلش زمانی محدود برای انجام و اتمام هر کاری دارد.

نکته دیگر اینکه متاسفانه مجلس با تصویب طرح تسهیل وکالت رو نابود کرد دیر نباشد که اثرات منفی این تصمیمات غلط هویدا شده و گریبانگیر مردم بشه. نکته آخر وکیل خوب اصلا ربطی به اینکه از کدام دانشگاه فارغ التحصیل شده نداره بلکه وکیل خوب کسیه که همواره مطالعه می‌کنه تا قوانین رو فراموش نکنه. خیلی وقتها بهترین دفاع رو می‌کنی و بهترین لایحه رو مینویسی اما قاضی بدون دانش کار رو خراب می‌کنه.