دسته‌ها
اخبار

وکیل خبره در اصفهان وکیل عالی در اصفهان-وکیل علیرضا مرادی

دکتراحمدرضاسعیدی،فارغ التحصیل رشته حقوق قضایی،بارتبه ی اول ومعدل ۱۹،درمقاطع لیسانس،فوق لیسانس ودکتری رشته حقوق جزاوجرمشناسی،یکی ازبهترین وکلای دادگستری،درشهراصفهان،بابیست سال سابقه میباشد. از آن جا که اثبات این جرم و شکوائیه از مجرم یا مجرمان نیازمند سپری کردن مسیر درست و قانونی است، پیشنهاد می کنیم پیش از هر عملی با شماره تلفن وکیل اصفهان تماس بگیرید و با وکیل متخصص در مورد این موضوع صحبت داشته باشید. امیدواریم با این لیست 10تایی از بهترین وکیل اصفهان توانسته باشیم به شما در امر انتخاب وکلای برتر اصفهان کمک کرده باشیم. اگر شما با هر کدام از وکلای این لیست همکاری و پرونده داشته اید حتما نظرات خود را در مورد نحوه کارشان برای ما بنویسید.

  • به دلیل شهرت و اعتبار پدر و برادر ، ایشان به همان شغل خانوادگی خود روی آورده و سال های متمادی برای احقاق حق در محاکم حقوقی و کیفری و خانوادگی مشغول به کار می باشند.
  • پرونده های ملکی از دعاوی است که کم کاری وکیل ضرر مالی سنگینی به موکل وارد می کند.
  • آقای علیجانی وکیل پایه یک دادگستری و مدیر موسسه حقوقی با ویژگی ها و خدمات برتر هستند.
  • گروه وکلای جوادی نژاد متشکل از وکلای رسمی پایه یک دادگستری در اصفهان می باشد ،در تلاش هستیم به صورت تخصصی اطلاعاتی جامع و مفید در خصوص تمامی دعاوی حقوقی ، خانوادگی ، کیفری ، تجاری ، مالی و غیر مالی، مسائل مرتبط با زوجین ، معاملات و قراردادها با ارائه مطالب روزانه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.
  • هستید ، با اطمینان به حسن سابقه و عملکرد خانم مریم پارسا می توانید با ایشان تماس بگیرید.

ایشان در رشته حقوق خصوصی تحصیل کرده اند به عنوان مشاور و مددکار در مرکز مشاوره آرامش معاونت اجتماعی پلیس اصفهان فعالیت می کنند. خدماتی که توسط ایشان ارائه می شود شامل مشاوره و قبول وکالت در دعاوی خانواده، کیفری، ملکی، تجاری، تعزیرات، اعسار، طلاق، مهریه، قتل، قاچاق و … است. وکیل پایه یک دادگستری در شهر اصفهان می باشد و با سابقه درخشانی که دارد به عنوان بهترین وکیل در اصفهان، بین مردم شناخته شده است.

عکس های وکیل فرزاد جوادی نژاد در همایش اسکودا ۱۴۰۰

آقای امیری مدیریت موسسه حقوقی در اصفهان را بر عهده دارند و مشاوره به روش حضوری، غیر حضوری و آنلاین را به متقاضیان ارائه می دهند. پرونده هایی که توسط آقای امیری پذیرفته می شود شامل دعاوی خانواده، دعاوی کیفری، حقوقی، ثبتی، مالی، مطالبات، مواد مخدر و … است. آقای علیجانی وکیل پایه یک دادگستری و مدیر موسسه حقوقی با ویژگی ها و خدمات برتر هستند. ایشان یکی از بهترین وکلای کیفری و حقوقی اصفهان شناخته شده اند زیرا دارای صفات امانت داری، باتجربگی، واقع بینی و موقعیت سنجی هستند بنابراین بهترین نتیجه را برای پرونده موکلین خود رقم می زنند. آقای علیجانی در زمینه پرونده های کیفری، جنایی، ملکی، خانواده، حقوقی و مدنی فعالیت می کنند.

جناب آقای حجت اله کریمیان

برای ثبت آگهی وکیل در اصفهان تنها کاری که کافی است از منوی بالای هم این سایت روی گزینه ثبت نام کلیک کنید و می توانید خود را به آسانی به بیش از میلیون ها نفر که به کارهای حقوقی نیاز دارند معرفی کنید.. اگر به دنبال یک سایت تخصصی جهت پیدا نمودن وکیل های اصفهان یا ثبت آگهی وکیل یا ثبت تبلیغ وکیل یا ثبت آگهی موسسات حقوقی و یا ثبت تبلیغ موسسات حقوقی هستید این سایت یا همان سایت هزار وکیل به نشانی hezarvakil.ir یکی از سایت های عالی جهت درج تبلیغات موسسات حقوقی و وکیل های اصفهان می باشد. کد اصفهان یا پیش شماره تلفن اصفهان ۰۳۱ میباشد جهت تماس با وکیل ها و شماره تلفن ثابت آنها می‌توانید کد ۰۳۱ را بگیرید. هر روزه در شهر اصفهان پرونده های حقوقی زیادی وجود دارد که نیاز به وکیل های خوب و موسسات حقوقی جهت انجام آنها دارند هر روز وکیل ها و موسسات حقوقی زیادی در اصفهان مشغول به انجام و ارائه خدمات حقوقی در شهر اصفهان می باشند. سایت هزار وکیل،یک سایت تبلیغات تخصصی وکلا و موسسات حقوقی است وهیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال قرارداد شما ندارد.

سرکار خانم میترا آزرم

وکیل پایه یک دادگستری در رسیدگی سریع به پرونده ها سرآمد تر از دیگر افراد است و در اجرای آیین دادرسی کیفری و آیین دادرسی حقوقی توانایی های زیادی دارد. در شهر اصفهان هم مانند دیگر شهرهای ایران، مشکلات حقوقی زیادی وجود دارد و افرادی که دچار مشکلات حقوقی می شوند، تسلط بر قوانین وکالتی نداشته و مسلما نمی توانند از پرونده خود در دادگاه دفاع کنند، بنابراین حضور یک وکیل خبره در انجام این امور واجب است تا کلیه این خدمات را به او بسپارید. همچنین یک وکیل خوب باید سابقه کاری خوبی داشته باشد و از اطلاعات و قوانین بروز شده آگاهی کامل داشته باشد تا بتواند با شواهد و مدارک موجود از موکل خود، در دادگاه از او دفاع کند. باید به این نکته توجه داشت که انتخاب یک وکیل خوب در همان ابتدا، می تواند به طور کلی مسیر پرونده را تغییر دهد و به پیشبرد پرونده در جهت روند مثبت آن ، کمک بسیار زیادی کند اما اگر در همان ابتدا، شخص انتخاب نادرستی برای وکیل داشته باشد احتمال ضرر بالا می رود.