دسته‌ها
اخبار

وکیل خوب در اصفهان وکیل خانم گروه حقوقی مهر اصفهان

حسن محجوب، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی اصفهان، وکیل متخصص با 9 سال سابقه فعال در زمینه‌های حقوقی استارتاپ‌ها ،اعسار ، تملک اپارتمان‌ها ، خانواده، شرکت‌های تجاری، ملکی و غیره فعالیت درخشان داشته است. دارای شماره پروانه می‌باشد که در سال 1391 از سوی کانون وکلای قوه قضایی صادر شده است. وکیل ومشاور حقوقی شركت‌ها و موسسات بزرگ اصفهان، کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی از سوابق کاری و تحصیلی این وکیل نمونه و کار بلد است. برخی از وکلای متبحر تجارت بین الملل جهت ارائه خدمات وکالتی و مشاوره حقوقی در اصفهان، در سامانه حقوقی دادداک حضور دارند.

اگرچه گوش دادن قوی بخشی از مهارت‌های ارتباطی کلی است، ولی مهم است که وکلا، گوش دادن را به عنوان ویژگیحرفه‌ای خود، برجسته‌تر کنند. در عین حال، مدارک علمی گسترده‌ای وجود دارد که اهمیت اشتیاق برای کار شما را نشان می‌دهند. برخی از وکلا اشتیاق به یادگیری مادام‌العمر دارند،ولییکی از کلیدهای رشد استعداد پرورش، اشتیاق کارگر است. به عبارت دیگر، افرادی که علاقه زیادی به کاری که انجام می‌دهند دارند، خوشحال تر بوده،رضایت بیشتری داشته و عملکرد بهتری دارند.

  • فعالیت در زمینه دعاوی های استارت آپ ها، معاملات، شرکت های تجاری، ملکی، ثبتی و غیره را به عهده دارد و به عنوان بهترین وکیل در اصفهان مشغول به فعالیت می باشد.
  • استخدام یک وکیل خوب راه شما را برای موفقیت در امور مختلف حقوقی شما هموار می کند.
  • آقای کریمیان از وکلای پایه یک دادگستری شهر اصفهان هستند و می توان گفت که در زمینه وکالت سابقه و تجربه بسیار بالایی دارند.
  • در طول فعالیت در حرفه وکالت دادگستری ، وکالت پرونده های مختلف حقوقی ، کیفری ، ملکی و خانوادگی و غیره را در اصفهان ، تهران ، و استانهای مختلف کشور عهده دار بوده و همچنان مشغول به خدمت گزاری هستند .
  • پس از اخذ پروانه وکالت در سال 1383 اولین پرونده وکالت را دریافت کردم که باعث براعت موکل من از 15 سال زندان شد.

مهدی علیجانی، وکیل پایه یک دادگستری اصفهان؛ یکی از بهترین وکلای اصفهان و بهترین وکیل از نظر مردم میتواند به سوالات حقوقی شما عزیزان پاسخ دهد. در این صفحه لیست وکیل های عضو دادراه که در اصفهان فعالیت می‌کنند به نمایش درآمده است. وکلای معرفی شده در این لیست ممکن است وکیل پایه یک دادگستری اصفهان، یا وکیل پایه یک یا دو قوه قضائیه اصفهان باشند. شما می توانید با کلیک بر روی نام هر وکیل مشخصات کامل آن وکیل را در صفحه شخصی اش مشاهده کنید. در لیست زیر هم وکیل حقوقی، هم وکیل کیفری هم وکیل خانواده و هم وکیل با سایر تخصص‌های مورد نیاز مردم وجود دارد.

وکالت در امور حقوقی

خانم پارسا وکیل رسمی دادگستری و دارای پروانه پایه یک وکالت در اصفهان هستند. ایشان در رشته حقوق خصوصی تحصیل کرده اند به عنوان مشاور و مددکار در مرکز مشاوره آرامش معاونت اجتماعی پلیس اصفهان فعالیت می کنند. خدماتی که توسط ایشان ارائه می شود شامل مشاوره و قبول وکالت در دعاوی خانواده، کیفری، ملکی، تجاری، تعزیرات، اعسار، طلاق، مهریه، قتل، قاچاق و … است. کابوس مسائل حقوقی ممکن است در هر زمانی برای هر کسی به وقوع بپیوندند.

تا از بهترین وکیل اردبیل【سال1401】⚖️

• وکیلی خوب است که همانطور که سابق بر این گفتیم صداقت داشته باشد و امنت دار و محرم اسرار موکل خود باشد. یکی دیگر از وظایف وکیل این است که اطلاعات لازم را برای دفاع از موکل خود جمع آوری کرده تا بتواند در محاکم به بهترین نحو از وی دفاع کند. • موکل باید اجرت وکیل را طبق آن چه که در قراردادشان تعیین شده و یا اگر تعیین نشده بود مطابق عرف پرداخت کند. • یکی دیگر از تعهدات وکیلی خوب در برابر موکل این است که اموال و یا مدارکی که موکل در اختیار او گذاشته است را به وی مسترد دارد، به این خاطر که آن چه موکل در اختیار او می گذارد امانت است و به منظور پیش بردن پرونده. با توجه به تغییراتی که در قوانین و مقررات در حال انجام است، لازم است یک وکیل خوب همگام با قوانین و مقررات جدید پیش برود. علاوه بر شناختن نقاط ضعف نظریات و استدلا‌های خود، لازم است که به نقاط ضعف نظریات و استدلال‌های طرف مقابل نیز بتواند آگاهی پیدا کند.

شماره تلفن وکیل خوب در اصفهان

در انتخاب وکیل اصفهان و مشاور حقوقی باید دقت بالایی داشته باشید چرا که انتخاب وکیل حقوقی در روند پرونده بسیار تاثیرگذار است و با انتخاب وکیل خبره از بوجود آمدن مشکلات حقوقی جلوگیری خواهد شد. بسیار سپاس گزارم که تا انتهای مقاله بهترین وکیل اصفهان همراه ما بودید. توضیح دادیم که چطور می توانید بهترین وکیل را انتخاب کنید و گفتیم که میزان حق الوکاله وکلای اصفهان به چه مواردی بستگی دارد. امیدوارم این مطالب برای شما مفید بوده باشد و توانسته باشید وکیل مورد نظرتان را انتخاب کنید، اگر سوال، انتقاد و پیشنهادی دارید لطفا برای ما کامنت نمایید. مطمئنا انتخاب بهترین وکیل اصفهان از میان تعداد زیادی وکیل که در این شهر حضور دارند، سخت خواهد بود. به همین سبب در این مقاله تمام تلاش خودمان را کرده ایم تا وکلای اصفهان را معرفی کنیم.