دسته‌ها
اخبار

وکیل در اصفهان ثنا وکیل-وکیل علیرضا مرادی

برای ثبت آگهی وکیل در اصفهان تنها کاری که کافی است از منوی بالای هم این سایت روی گزینه ثبت نام کلیک کنید و می توانید خود را به آسانی به بیش از میلیون ها نفر که به کارهای حقوقی نیاز دارند معرفی کنید.. اگر به دنبال یک سایت تخصصی جهت پیدا نمودن وکیل های اصفهان یا ثبت آگهی وکیل یا ثبت تبلیغ وکیل یا ثبت آگهی موسسات حقوقی و یا ثبت تبلیغ موسسات حقوقی هستید این سایت یا همان سایت هزار وکیل به نشانی hezarvakil.ir یکی از سایت های عالی جهت درج تبلیغات موسسات حقوقی و وکیل های اصفهان می باشد. کد اصفهان یا پیش شماره تلفن اصفهان ۰۳۱ میباشد جهت تماس با وکیل ها و شماره تلفن ثابت آنها می‌توانید کد ۰۳۱ را بگیرید. هر روزه در شهر اصفهان پرونده های حقوقی زیادی وجود دارد که نیاز به وکیل های خوب و موسسات حقوقی جهت انجام آنها دارند هر روز وکیل ها و موسسات حقوقی زیادی در اصفهان مشغول به انجام و ارائه خدمات حقوقی در شهر اصفهان می باشند. سایت هزار وکیل،یک سایت تبلیغات تخصصی وکلا و موسسات حقوقی است وهیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال قرارداد شما ندارد.

  • زیرا یک وکیل خوب با اطلاع و آگاهی به روز از قوانین و تغییرات آنها میتواند در رسیدن به اهداف ، تضمین منافع و جلوگیری از ضایع شدن حقوق موکل تاثیر فراوانی بگذارد.
  • دکتر محمود باقری با بیش از ۲۰ سال تجربه وکیل درجه اول دادگستری در اصفهان و مدرس دانشگاه ، فارغ التحصیل دانشگاههای دولتی ( اصفهان ، شهید بهشتی تهران و کاشان) در رشته حقوق با گرایش حقوق کیفری (جزا و جرم شناسی) از سال ۱۳۷۹ فعالیت در حرفه شریف وکالت دادگستری را مستقلا آغاز نمودند.
  • دارای پروانه وکالت به شماره 2298از کانون وکلای دادگستری که در سال 1392صادر شده است.
  • محبوب‌ترین دفاتر وکالت شهر اصفهان در محله‌های رکن الدوله، شیخ صدوق، قلعه طبره، کوی شهید کشوری، جلفا واقع شده است.

آقای امیری مدیریت موسسه حقوقی در اصفهان را بر عهده دارند و مشاوره به روش حضوری، غیر حضوری و آنلاین را به متقاضیان ارائه می دهند. پرونده هایی که توسط آقای امیری پذیرفته می شود شامل دعاوی خانواده، دعاوی کیفری، حقوقی، ثبتی، مالی، مطالبات، مواد مخدر و … است. آقای علیجانی وکیل پایه یک دادگستری و مدیر موسسه حقوقی با ویژگی ها و خدمات برتر هستند. ایشان یکی از بهترین وکلای کیفری و حقوقی اصفهان شناخته شده اند زیرا دارای صفات امانت داری، باتجربگی، واقع بینی و موقعیت سنجی هستند بنابراین بهترین نتیجه را برای پرونده موکلین خود رقم می زنند. آقای علیجانی در زمینه پرونده های کیفری، جنایی، ملکی، خانواده، حقوقی و مدنی فعالیت می کنند.

درصد بالای پیروزی در دعاوی حقوقی، دعاوی کیفری، دعاوی ملکی، خانواده و به سرانجام رساندن پرونده‌های محوله و رضایت حداکثری موکلین ایشان؛ نشانگر تبحر و تعهد بالای ایشان در امر وکالت بوده و وی را در زمره وکلای برتر اصفهان قرار می‌دهد. شهروندان اصفهان می‌توانند از دیگر فعالیت‌های وکیل شاهنگیان، می‌توان به قبول دعاوی جنایی، دعاوی مربوط به امور شهرداری، موجر مستاجر، مطالبه خسارت، اسناد رسمی و تجاری، تملک آپارتمان‌ها، عقود و معاملات، مطالبه وجه و … می‌باشد، که شهروندان اصفهان می‌توانند با اطمینان خاطر به ایشان اعطای وکالت نمایند. تعرفه حق الوکاله وکیل دادگستری برای دریافت اطلاعات بیشتر در موردلیست وکلا استان اصفهاندر کانال تلگرام آیین دادرسی و ادله اثبات دعوا عضو شوید . کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامونلیست وکلا استان اصفهانپاسخ دهند.

گروه وکلای مهر اصفهان متشکل از گروهی از وکلای برجسته و متخصص در تمام امور حقوقی،کیفری وخانواده اعم از (وکیل طلاق، وکیل زمین، وکیل مواد مخدر، وکیل ملکی، وکیل سرمایه گذاری، وکیل ارث،وکیل تصادفات ودیه،وکیل نفقه ومهریه و . . . ) می باشد. وکیل پایه یک دادگستری می باشد و در حال حاضر در شهر اصفهان مشغول به فعالیت است. ایشان در زمینه های دعاوی خانواده، کیفری، ملکی، حقوقی، ثبتی و غیره فعالیت می کند.

لیست وکلای اصفهان

وکیل ومشاور حقوقی شركت‌ها و موسسات بزرگ اصفهان، کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی از سوابق کاری و تحصیلی این وکیل نمونه و کار بلد است. میثم ولی زاده، وکیل دادگستری اصفهان، دارای مدرک فوق لیسانس حقوق خصوصی بوده و به صورت تخصصی دعاوی کیفری، حقوقی، خانواده، مالی و داوری را به بهترین شکل در مورد موکلین خود به پایان رسانده و جز بهترین وکلای اصفهان می باشد. با میثم ولی زاده، وارد دعاوی دادگاه، خریدهای سنگین و قرادادهای مهم شوید تا ضریب خطای خود را صفر کنید. شهروندان اصفهانی برای دعاوی امور حقوقی، کیفری، ملکی، دعاوی ارث و میراث، مشاوره و تنظیم لوایح دفاعیه، دادخواست و شکواییه، اظهارنامه و کلیه امور اسناد تجاری و بازرگانی، اقرارنامه و وکالتنامه بخشش مهر و دین، تنظیم قراردادهای مالی و … به وکیل ولی زاده اعطای وکالت نمایند. عبارت هایی مانند وکیل خوب در اصفهان ، آدرس وکیل خوب در اصفهان ، شماره تماس وکیل خوب در اصفهان ، حق الوکاله وکیل خوب در اصفهان که جزء عبارت های پر جست و جو در این زمینه در اینترنت هستند ، نشان می دهند که توجه و نیاز مردم به یافتن وکیل خوب در اصفهان به چه میزان است. مریم پارسا وکیل پایه یک دادگستری اصفهان ازجمله وکلای خانم اصفهان هستند که در استان اصفهان به کار وکالت مشغول بوده و در زمینه دعاوی حقوقی و کیفری به انجام وکالت و مشاوره حقوقی در اصفهان می پردازند.

دعاوی حقوقی

از مجموعه خدمات ایشان در دفتر وکالت اصفهان ارائه مشاوره و خدمات حقوقی در انواع دعاویحقوقی ، کیفری ، خانواده ، بیمه ، تجاری ، املاک ، ارث ، تعزیرات ، اداره کار ، امور گمرکی و … همچنین خانم پارسا وکیل خانواده در اصفهان و مشاور و مددکار اجتماعی نیز هستند. مجله برترین وکیل، بصورت تخصصی در زمینه معرفی وکلای خوب در تهران و شهرهای ایران فعالیت می کند. هدف ما در برترین وکیل، معرفی بهترین و مجرب ترین وکلای دعاوی خانواده، کیفری، ملکی، حقوقی، مهاجرت و … در سراسر ایران می باشد. وکیل پایه یک دادگستری در شهر اصفهان می باشد و در زمینه های مختلف وکالتی مانند کیفری، حقوقی، خانوادگی، ملکی، ثبتی و غیره تخصص و مهارت دارد. سوالی که در اینجا پیش می‌آید این است که بهترین وکیل اصفهان چه ویژگی‌هایی دارد؟ در جواب این سؤال باید پاسخ داد که بهترین وکیل اصفهان باید از ارائه مشاوره حقوقی دقیق و کامل نسبت به پرونده، به موکل خود کوتاهی نکند.

سایت وکیل اصفهان چه مزایایی دارد؟

دکتراحمدرضاسعیدی،فارغ التحصیل رشته حقوق قضایی،بارتبه ی اول ومعدل ۱۹،درمقاطع لیسانس،فوق لیسانس ودکتری رشته حقوق جزاوجرمشناسی،یکی ازبهترین وکلای دادگستری،درشهراصفهان،بابیست سال سابقه میباشد. از آن جا که اثبات این جرم و شکوائیه از مجرم یا مجرمان نیازمند سپری کردن مسیر درست و قانونی است، پیشنهاد می کنیم پیش از هر عملی با شماره تلفن وکیل اصفهان تماس بگیرید و با وکیل متخصص در مورد این موضوع صحبت داشته باشید. امیدواریم با این لیست 10تایی از بهترین وکیل اصفهان توانسته باشیم به شما در امر انتخاب وکلای برتر اصفهان کمک کرده باشیم. اگر شما با هر کدام از وکلای این لیست همکاری و پرونده داشته اید حتما نظرات خود را در مورد نحوه کارشان برای ما بنویسید.