دسته‌ها
اخبار

وکیل در شیراز مشاوره حقوقی آنلاین در شیراز گروه وکلای دادورزان صلح و سازش-وکیل علیرضا مرادی

محمدهادی جعفر پور(عضو علی‌البدل هیأت مدیره کانون وکلای فارس) نیز وکیل دیگری است که خبر بازداشت وی ساعاتی پیش اطلاع داده شد. به گزارش وکلاپرس بر اساس برخی اطلاعات واصله، طی امروز و دیروز هشت وکیل دادگستری در شهر شیراز بازداشت شده‌اند. تیم ما، با تخصص و تجربه خود توانسته پرونده‌های زیادی را در دعاوی مختلف حقوقی و کیفری به نتیجه مطلوب موکل برساند. خانم قائدی در زمینه پرونده های خانواده، طلاق، طلاق توافقی، مهریه، حضانت فرزند، نفقه، اجرت المثل ایام زوجیت و … می پردازند. ایشان همچنین در زمینه دعاوی جرایم رایانه ای، فضای مجازی و امور ضرب و جرح، اعسار، تملک آپارتمان ها، شهرداری، مطالبه خسارت، موجر و مستاجر و … هم پرونده متقاضیان را می پذیرند و با دانش و مهارتی که در طی این سال ها به دست آورده اند تمام تلاش خود را می کنند تا نتیجه دادگاه به نفع موکل تمام شود. چرا باید وکیل داشته باشیم؟همانطور که وقتی مریض می شویم به دکتر مراجعه می کنیم، مسائل حقوقی را نیز باید به وکیل شیراز واگذار کنیم.

  • رشته تحصیلی ایشان کارشناسی ارشد حقوق خصوصی بوده است و آمادگی ارائه انواع خدمات حقوقی در پرونده های کیفری، خانوادگی، بیمه، تجاری، مالی، مواد مخدر، قتل های ناموسی، مواد مخدر، ورزشی، دیوان عدالت اداری، شهرداری، امور گمرک، تعزیرات و … را دارند.
  • دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل می‌کند.
  • ضمنا به خاطر داشته باشید که داشتن یک وکیل در کلیه مسیر های زندگی مانند ازدواج، کار، تجارت، مشارکت، خرید و فروش ملک، طلاق و … می تواند روح و جسمتان را نیز از آلودگی های روانی ای که در دادگاه ها و دادسرا ها وجود دارد، دور نگه دارد.
  • کسب نتیجه دلخواه موکلین در طول فعالیت وکالتی ایشان، باعث شده تا او در رده گزیده‌ای از بهترین وکلای استان فارس قرار داشته باشد.

لطفا بر روی خدماتی که نیاز به مشاوره یا وکیل دارید کلیک نمایید و لیست وکلا و توضیحات را ببینید. اگر شخصی تحصیل کرده رشته حقوق باشد ولی حرفه اصلی وی وکالت نباشد و بخواهد به طور اتفاقی برای حل مشکلاتی اقوام خود بخواهند به دادگاه در جهت پی گیری پرونده برود با گذراندن مراحل قانونی و پرداخت هزینه مربوطه می‌تواند به این کار اقدام نماید. بدین ترتیب می توانید به فرم کاملا منطقی و حساب شده به انتخاب وکیل در شیراز بپردازید. چرا که سوال ها حقوقی از آن دسته مسائلی هستند که به تنهایی نمی شود از پسشان برآمد و هرگونه اشتباهی می تواند منجر خسارات مالی و معنوی زیادی شود. لذا همواره استفاده از وکیلی با دادهها و متخصص را در دستور کار کار حقوقی خود دهید.

بازار وکیل ورودی‌های متفاوتی دارد که می‌توانید برای رسیدن به بازار از آن‌ها استفاده کنید. انتخاب وکیل خوب ممکن است زمانبر باشد و ممکن است همیشه وکیلی را پیدا نکنید که بلافاصله با ایشان تماس حاصل نمایید. یا هماهنگ کنین که زیر نظر ایشون تنظیم بشه و یا بسپارین که خودشون بهترین قراردادهارو براتون تنظیم کنن.

وکیل قاضی بازنشسته در شیراز

دعاوی مربوط به خانواده از قبیل نفقه و مهریه ،دعاوی حقوقی و کیفری راجع به املاک و اموال غیر منقول ،دعاوی راجع به روابط موجر و مستاجر ،تخلیه ،اثبات مالکیت ،خلع ید ،چک و سفته ، قراردادها ، وصول مطالبات ،نگارش قراردادهای مالی و غیر مالی ،دادخواست و لوایح دفاعیه ،مطالعه پرونده و ارائه راهکار قانونی و مشاوره. تا اینکه محتمل است عوارض دراثر از خود درمانی مدت ها بعد اینگونه نمایان شده و چه بسا منجر به مرگ شوند. تنها وارد شدن در مسیر گیر و دار های حقوقی اینگونه به همین فرم است. نداشتن بهترین وکیل شیراز مناسب و با خبرت می تواند خسارات مالی و معنوی زیادی را به همراه داشته باشد.

وکیل شرب خمر در شیراز

هر وکیل موفق و خبره ویژگی هایی دارد که می تواند باعث اعتماد متقاضیان در انجام امور حقوقی شود. یک وکیل موفق باید تحصیلات آکادمیک در زمینه های مختلف وکالتی داشته باشد به دلیل اینکه قوانین و مقررات در حقوق دارای پیچیدگی هایی می باشد که با مطالعه و تجربه می شود آنها را آموخت. همچنین داشتن تجربه ی کافی در رسیدگی و بررسی به امور پرونده ها و آشنایی با دادسرا و دادگاه ها و همچنین دانستن قوانین مربوط به قانون مجازات اسلامی و آیین دادرسی کیفری، می تواند به پیشبرد پرونده کمک بسیار زیادی کند. همچنین مسائل حقوقی به دلیل سختی و خشونت کار، نیاز به بهترین وکیل در شیراز را دارد که بتواند فشار کاری را تحمل کند و ظرفیت روحی و روانی خود را بالا ببرد تا بتواند در این شغل دوام بیاورد.

اما اگر بخواهند به صورت تخصصی و دقیق تر به موضوعی بپردازند تصمیم می گیرند به عنوان مثال فقط در حوزه دعاوی ملکی یا دعاوی خانواده، کیفری و … فعالیت کنند. این موضوع کاملا به وکیل بستگی دارد حتی می تواند در تمامی زمینه ها فعالیت داشته باشد. چنان چه به وکیل نیاز دارید می توانید از میان وکلای معرفی شده در این مقاله انتخاب کنید. در مواردی که اشخاص برای دفاع از حق خود و پیشبرد پرونده نیاز به یک فرد حقوقی داشته باشند اما پول و شرایط کافی برای پیدا کرد وکیل نداشته باشند با تشخیص از طرف دادگاه یا تشخیص کمسیون معاضدت کانون وکلا وکیلی به صورت رایگان برای دفاع از حقوق فرد در نظر گرفته می شود. اگر که دعوایی کیفری وجود داشته باشد و حتی ضرورتی برای وجود وکیل نباشد، در دادرسی و محاکمات، می توان از وکیل تسخیری استفاده کرد که خود دادگاه برای پیشبرد پرونده آن را به متهم خواهد داد. این افراد با داشتن پروانه وکالت و مجوز رسمی دادگستری میتوانند به صورت قانونی روند پرونده شما را به عهده بگیرند.

از سوابق کاری ایشان می توان به همکاری به عنوان وکیل در بانک های دولتی و خصوصی شیراز،فعالیت به عنوان وکیل در موسسه های تجاری و مشاور حقوقی چندین شرکت معتبر در شهر شیراز اشاره کرد. آقای عباسی وکیل پایه یک دادگستری شیراز و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری می باشند. ایشان متخصص در دعاوی بیمه، پرونده های ثبتی و قضایی در حوزه اراضی و املاک هستند و مشاوره های لازم را در خصوص چنین پرونده هایی به متقاضیان ارائه می دهند. خانم راستی از وکلای با سابقه شیراز هستند، ایشان بیشتر از 11 سال سابقه وکالت دارند و عضو کانون وکلای استان فارس می باشند. یکی از وکلایی هستند که به طور کامل با موکل خود در ارتباط بوده و تمامی نتایج دادگاه و گفته های قاضی را در اختیار موکل قرار می دهند.

آقای محمد علی کرمی دارای 11 سال سابقه حقوقی و دانشجوی ترم آخر دکترای حقوق می باشند. ایشان مدرس دانشگاه بوده و یکی از وکلای با سابقه شیراز محسوب می شوند که در دعاوی حقوقی، کیفری و خانواده تخصص کافی را دارند و کمک می کنند تا بهترین نتیجه را در پرونده ها به دست آورید. ایشان در دفتر حقوقی خود خدماتی نظیر مشاوره حقوقی، کیفری، خانواده، دعاوی مربوط به شهرداری، دعاوی مطروحه در اجرای ثبت اسناد و … را ارائه می دهند. بهترین موسسه حقوقی تهران با نام وکلای دادگستر دارای مجرب ترین وباسابقه ترین وکلا و دفتر وکالت ما با وجود وکیل پایه یک دادگستری و تجربه فراوان در عرصه حقوقی،کیفری،خانوادگی و ملکی میتواند به عنوان مشاور حقوقی در کنار شما باشد.شما در کنار هستند. دفتر حقوقی وکیل شیراز با گروهی از بهترین وکلای پایه یک دادگستری و قضات بازنشسته قوه قضاییه بیش از ۱۰ سال است که فعالیت خود را در شیراز و شهرهای مختلف استان فارس و سایر استان‌های کشور شروع کرده است. وکیل پایه یک دادگستری در شهر شیراز می باشد و همچنین دارای فن بیان و نفوذ کلامی بالایی در کار وکالتی خود می باشد… ایشان قبول دعاوی در زمینه های ملکی، ثبتی، کیفری، خانواده و غیره را به عهده دارد و از نگاه مردم به عنوان بهترین وکیل در شیراز شناخته شده است.