دسته‌ها
اخبار

بهترین لپ تاپ تا 10 میلیون 1401 تکنولایف | behtarin-laptop

بهترین لپ تاپ تا 10 میلیون 1401 تکنولایف | behtarin-laptop

همه مدل‌ها دارای یک اسلات کارت microSD هستند که برای افزایش فضای ذخیره‌سازی زمانی که نیاز به بارگیری فیلم‌ها قبل از یک سفر طولانی جاده‌ای دارید، مفید است. توجه داشته باشید که تبلت برای استفاده های روزانه مانند چک کردن ایمیل، کار کردن با اینستاگرام یا سایر برنامه های کاربردی تبلت گزینه ای مناسب تر است. مشاوران ما همیشه آماده ی این هستند که شما رو راهنمایی کنند، تا بهترین لب تاپ رو بخرید و تا سال ها از داشتنش لذت ببرید. بین ۳۰ تا ۴۰ میلیون کاربری دانشجویی چه مدل های رو پیشنهاد می…

  • در ادامه بهترین مینی لپ تاپ های بازار را معرفی می کنیم و هر کدام را مورد بررسی قرار می دهیم تا بتوانید گزینه مناسب خود را به سادگی پیدا کنید.
  • از یک مدل با صفحه نمایش 13 اینچی و رفرش ریت 60 هرتزی، تا یک مدل فول اچ دی با رفرش ریت 120 هرتزی و مدل 4K که می‌توانید هرکدام که بخواهید را انتخاب کنید.
  • اگر نیاز شما کار یا مطالعه است، یا اگر قصد دارید بدون دسترسی به نقطه شارژ آن را برای مدت طولانی حمل کنید، عاقلانه‌تر است که روی عمر باتری طولانی و پردازنده‌های بهتر سرمایه گذاری کنید.
  • وجود ۲۵۶ گیگابایت SSD و دو درگاه تایپ C به‌همراه بلندگوهای داخلی استریو با فناوری Dolby Audio و نمایشگر ۱۵٫۶ اینچ FHD بر ارزش خرید این لپ‌تاپ اقتصادی لنوو می‌افزاید.

سری لپ تاپ های MacBook اپل همواره انقلابی در طراحی لپ تاپ ها به شمار می آمدند و از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار هستند. MacBook Air MGN63 یک مینی لپ تاپ ایده آل برای کاربری های مختلف است و می توان به راحتی آن را در لیست بهترین مینی لپ تاپ های بازار جا داد. اپل بدنه لپ تاپ را به شدت باکیفیت طراحی کرده و با در درست گرفتن آن حس محصولی با کیفیت به شما القا خواهد شد.

بهترین مینی لپ تاپ های 2020 را بشناسید

باتوجه‌به قابلیت‌هایی که ذکر کردیم، مینی لپ‌تاپ IdeaPad 3 لنوو را می‌توان یکی از بهترین مینی لپ تاپ های 2022 به شمار آورد. تنها موردی که برخی از کاربران از آن شکایت کردند، عمر باتری آن بود که به طور میانگین تنها ۸ ساعت دوام می‌آورد. همان طور که گفتیم، شما برای شناختن و خرید بهترین مینی لپ تاپ های 2022 باید عوامل متفاوتی را در نظر بگیرید. برای مثال، لپ‌تاپ مناسب برای یک دانشجو با یک مهندس بهترین لپ تاپ بین 10 تا 15 میلیون کاملاً متفاوت است.

پاور و باتری مینی لپ تاپ

شما می‌توانید از این لپ‌تاپ‌ها به‌جای تبلت نیز استفاده کنید و آن‌ها را به هرجایی که می‌خواهید با خود ببرید. پس ما را تا انتها همراهی کنید تا بهترین مینی لپ‌تاپ‌های سال جاری را بشناسید؛ سپس بهترین لپ‌تاپ متناسب با بودجه و نیاز خود را یافته و آن را خریداری نمایید. شما با استفاده از یک مینی لپ‌تاپ، می‌توانید از تمام قابلیت‌هایی که از یک لپ‌تاپ کامل انتظار دارید را دریافت نمایید. اگر شما نیز به این دستگاه‌ها علاقه دارید و می‌خواهید یک مینی لپ‌تاپ با قابلیت‌های زیاد بخرید، به این مطلب توجه فرمایید. ما در این نوشتار از تکراتو، برخی از باکیفیت‌ترین و بهترین مینی لپ تاپ های 2022 که اخیراً در بازار رایج هستند را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم.