دسته‌ها
اخبار

فرارو امروز آغاز فروش پژو ۲۰۷ سقف شیشه‌ای پانوراما با شرایط اقساطی | behtarinyab

فرارو امروز آغاز فروش پژو ۲۰۷ سقف شیشه‌ای پانوراما با شرایط اقساطی | behtarinyab

مزیت اصلی خودروهای اتومات این است که شما بدون نیاز به تلاش برای تغییر دنده، به راحتی می‌توانید با لذت رانندگی فروش اقساطی پژو پارس tu5 تحویل فوری کنید. همچنین خودروهای اتومات در جاده‌های شلوغ و شهرها کاربرد بیشتری دارند، زیرا تعداد ترددهای تکراری بالاست و کاربر به صورت مداوم مجبور به تغییر دنده می‌شود. طراحی خارجی این خودرو به شکلی جذاب و مدرن است که از سقف شیشه‌ای پانوراما و فوق العاده زیبایی برخوردار است. این ویژگی باعث شده تا داخل خودرو به نور طبیعی بیشتری دسترسی داشته باشد و همچنین منظره‌ای زیبا برای سفر را فراهم کند.همچنین در آگهی فروش این خودرو امکان خرید نقدی وجود دارد. طول 3872 میلی متر، عرض 1669 میلی متر و ارتفاع 1441 ابعاد این خودروی دوست داشتنی هستند. همچنین فاصله بین دو محور برای این ماشین 2443 میلی متر به ثبت رسیده است.

  • خرید این خودرو برای کسانی که پس انداز مناسبی ندارند اما عاشق پژو 207 هستند، آرزو شده است اما با شرایط اقساطی دیزلیران دیگر جای نگرانی نیست.
  • آپشن‌های پیشفرض این خودرو هم شامل سیستم تهویه اتوماتیک، مالتی مدیا با نمایشگر، دیلایت، کلید کنترل روی فرمان، دوربین و سنسور دنده عقب، کیسه‌های هوا جلو و ترمز ضد قفل است.
  • زیرا شیپور به شما کمک می‌کند تا خودرو یا وسایل نقلیه خود را سریع، شفاف و آسان به فروش برسانید.
  • خرید اقساطی ۲۰۷ دنده ای و اتومات برای همه‌ی افرادی که به دنبال یک هاچبک جمع و جور با شتاب و چالاکی مناسب و ظاهر مدرن هستند، گزینه مناسبی است.

پژو 207 پانوراما به دو صورت دنده ای و اتوماتیک به بازار معرفی شده است. ویژگی پژو 207 دنده ای و اتوماتیک در بخش هایی با هم متفاوت و در بخش هایی دقیقا یک عملکرد و ساختار را دارند. نوع موتور، توان موتور، گشتاور، بیشترین سرعت، حجم صندوق و ظرفیت باک آن ها یکسان است. بر اساس  اعلام ایران خودرو، ظرفیت ثبت نام برای هر کد ملی، از کل بخشنامه یک دستگاه خودرو است و اگر ثبت نام مغایر با این بند باشد، قرارداد به صورت یک طرفه از سوی شرکت لغو خواهد شد.

خودرو 207 پاناروما دنده ای سفید و خشک ۱۴۰۳

اقساطی که برای فروش اقساطی 207 دنده ای سقف پاناروما در نظر گرفته می شود ماه ها و یا سال ها طول می کشد. بنابراین فرد خریدار باید در دوره های در نظر گرفته شده برای بازپرداخت وام ، اقساط را پرداخت کرده و در انتها سند به نام فرد خریدار زده خواهد شد. جدیدترین شرایط پیش فروش پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه ای ارتقا یافته، فروش اقساطی پژو ۲۰۷ اتوماتیک و ثبت نام پژو ۲۰۷ اتوماتیک ویژه اسفند ۱۴۰۲ اعلام شد. پژو ۲۰۷ سقف شیشه‌ ای که با نام پژو ۲۰۷ پانوراما هم شناخته می‌شود، یک محصول اسپرت از ایران خودرو است. در حال حاضر تولید این خودرو به دو شکل دنده اتوماتیک و دستی صورت می‌گیرد. با توجه به اهمیت بالای پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای، در این مطلب قصد داریم تا آن را به‌صورت کامل مورد بررسی قرار دهیم.

بررسی طراحی داخل کابین پژو 207 آی

یعنی نه تنها نیاز نیست که پس از پرداخت پیش قسط، تا ماه‌ها بدون خودرو سر کنید، بلکه طبق توافق صورت گرفته میان شما و مدیران فروش ما، سند خودرو نیز به نامتان ثبت خواهد شد. تست رانندگی ضمن این‌که نوع سواری خودرو را مشخص می‌کند، بسیاری از ایرادات خودرو را که حتی با استفاده از دستگاه دیاگ قابل تشخیص نیستند را نیز نمایان می‌سازد. پژو 207i در واقع فیس‌لیفتی از خودرو 206 است و به عنوان 206 پلاس در بازار شناخته می‌شود. در واقع ظاهر پژو 207i تفاوت چندانی با پژو 206 ندارد و بر همان پلتفرم و بدنه 206 ساخته شده است.

همچنین فروش قسطی پژو 207 بی تاثیر بر رونق خرید و فروش این اتومبیل نبوده است. جهت کسب اطلاعات دقیق‌تر از طرح‌های فروش اقساطی پژو ۲۰۷ و مشخصات قرارداد، تماس با ما و مشاوران ما راهنمایی لازم را به شما خواهند کرد. با تماس گرفتن با تیم ما، شما می‌توانید از این فرصت بزرگ بهره‌برداری کنید و خودروی مورد علاقه‌تان را با شرایط اقساطی مناسب به دست آورید. پژو 207 دارای طرح اسپرت، ویژگی های داینامیکی بالا، مصرف بنزین کم، سرعت و شتاب بالا می باشد. با توجه به نبود رقبای قدرتمند هم قیمت با این خودرو، فعلا پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای از بهترین خودروهای هاچبک ایران خودرو به حساب می آید. پژو 207 MC مدلی از سری های پژو 207 است که به آن پژو چند رنگ یا Multi Color نیز گفته می شود.