دسته‌ها
اخبار

وکیل دادگستری در مشهد + شماره تماس و آدرس گروه وکلای دادورزان صلح و سازش

اکثر وکلا یک مشاوره اولیه رایگان ارائه می دهند، و به عنوان یک مصرف کننده آگاه، باید از آنها نهایت استفاده را ببرید. با یک لیست مکتوب از سوالات آماده باشید و در طول مشاوره یادداشت برداری کنید تا بتوانید بعداً وکلای لیست خود را با هم مقایسه کنید. فکر می کنید می توانید همه چیز را به تنهایی مدیریت کنید؟ فقط به این دلیل که یک فرد باهوش هستید یا در تحقیق مهارت دارید، به این معنی نیست که شما یک وکیل هستید و می توانید با موفقیت در دادگاه وکالت کنید. وکیل باید سوالات اولیه را از شما بپرسد تا به تعیین هزینه احتمالی کمک کند. ممکن است وکیل نتواند مبلغ دقیقی را به دلیل متغیرهایی که در رسیدگی به موضوع رخ می دهد، به شما بدهد.

همکاران ما در گروه وکلای فرداد آماده ارائه ی مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در امور خانواده می باشند . به رابطه خارج از موازین شرعی ارتباطات یعنی صیغه محرمیت و عقد ازدواج، رابطه نامشروع گفته می‌شود که از نظر شرع اسلام حرام و از نظر قانون اسلامی‌جرم است. در مورد مجازات و پیگیری جرم رابطه نامشروع با دختر باکره نیازی به شاکی خصوصی نیست و مراجع قضایی با بررسی مدارک و شواهد موجود در پرونده به درستی ادعا پی خواهند برد. طبق قانون مجازات اسلامی‌حکم رابطه نامشروع با دختر باکره اعدام است، اگر دختر به سن بلوغ رسیده باشد و رابطه جنسی با میل دو طرف صورت گرفته باشد حکم زنا برای طرفین صادر خواهد شد. در خصوص این دست پرونده‌ها باید در نظر داشت اگر دختری بکارت خود را در اثر تجاوز از دست داده و مدت زمان زیادی از ماجرا گذشته باشد پزشکی قانونی امکان تشخیص دقیق این که چه کسی تجاوز را انجام داده نخواهد داشت، در این صورت شاکی باید مدارک و ادله کافی برای ارائه به دادگاه داشته باشد. از نظر علمی ‌هر نوع آسیب دیدگی پرده بکارت حتی در اثر تصادف باعث می‌شود دختر باکره نامیده نشود، از نظر فقهی نیز بعد از اولین رابطه جنسی و دخول دختر دیگر باکره نیست حتی اگر این رابطه شرعی نباشد.

  • لذا پس از تماس با اپراتور حقوقی با وکیل مربوطه جلسه مشاوره حقوقی تنظیم می گردد.
  • افراد متخصص در ارتباط با امور حقوقی به‌عنوان وکیل پایه‌یک دادگستری در جامعه حضور دارند.
  • این شخص باید به طور کامل با تمامی ابعاد مسئله‌ی شما آشنایی پیدا کند و نیازهای شما را بداند تا بتواند کار را جوری پیش ببرد که به نفع شما باشد.
  • این سن طبق قانون اسلامی‌برای دختران ۹ سال تمام و برای پسران ۱۵ سال تمام ذکر شده است.
  • نکته دیگری که در این خصوص باید بدانید آن است که از نظر قانون دختری که ازدواجی در شناسنامه اش ثبت نشده باشد باکره است، حتی اگر از نظر علمی ‌و فقهی بکارت او سالم نباشد.

مهاجران هنگام عبور از موانع خدمات شهروندی و مهاجرت با مشکلات زیادی روبرو هستند. بنابراین، وکلای مهاجرت، یک متحد مفید برای مسائلی به عنوان “ساده” عبور از موانع زبان در فرم های درخواست برای رسیدگی به اسناد مورد نیاز در طول فرآیند مهاجرت هستند. در حالی که صدمات ناشی از تصادفات رانندگی رایج‌ترین دلیلی است که افراد عادی به وکیل آسیب‌های شخصی نیاز دارند، این وکلا از قربانیان آسیب دیده در هر نوع تصادفی که به دلیل سهل انگاری یا تخلف قانونی یک طرف مسئول قانونی ناشی می‌شود، نمایندگی می‌کنند. طبیعتاً، بسیاری از این صدمات ناشی از سهل انگاری یا تخلفات قانونی شخص دیگری بوده است. یافتن وکیلی که بتواند به طور مؤثر با شما ارتباط برقرار کند دارای اهمیت است. شما وکیلی می‌خواهید که سؤالات شما را پیش‌بینی کند و شما را در جریان تحولات پرونده‌تان قرار دهد.

وکیل ملکی در مشهد

سالانه وکلای زیادی از سوی کانون وکلای استان و مرکز وکلای قوه قضائیه پروانه وکالت اخذ می کنند. لذا موکل با درایت و تمرکز بر موضوع پرونده می تواند وکیل خود را به راحتی انتخاب کند. برای تعیین وکیل خوب در مشهد، برای اینکه دچار تردید نشوید حتما باید ویژگی‌های یک وکیل خوب را بدانید یعنی زمانی در انتخاب یک وکیل موفق خواهید بود که با ویژگی‌های بهترین وکیل آشنایی داشته باشید. در لغتنامه وکالت به معنی واگذاری است و در اصطلاح حقوقی، وکالت قراردادی است که براساس آن یکی از طرفین، طرف دیگر را برای انجام کاری وکیل خود می‌کند.

وکیل پایه یک دادگستری در مشهد

وی داری مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی بوده و سابقه طولانی مدت در حرفه خود دارد. این وکیل با سابقه تا به امروز رضایت موکلان زیادی را جلب نموده و توانسته پرونده‌های زیادی را با موضوعات مختلف به نحو احسن حل کند. در ادامه مطالب یکی از موفق ترین وکلای پایه یک مشهد آقای حسینی مقدم را معرفی می نماییم.

اینجانب عباس شفیعی وکیل پایه یک دادگستری مشهد و عضو رسمی کانون وکلای دادگستری خراسان به شما کمک می کنم که در حداقل زمان ممکن و با هزینه منصفانه به حقوق قانونی خویش برسید. مطمئنا انتخاب بهترین وکیل مشهد در میان تعداد بیشماری وکیل که در این شهر مشغول به وکالت هستند کاری سخت و پیچیده خواهد بود. مشهد یکی از شهرهای بزرگ است که جمعیت زیادی در آن زندگی می کنند بنابراین طبیعی است که مردم در زمینه های مختلفی به وکیل نیاز داشته باشند. به همین سبب در این مقاله سعی کرده ایم وکیل خوب در مشهد این شهر را معرفی کنیم تا آشنایی کاملی با آن ها داشته باشید. سید مجتبی علوی وکیل پایه یک دادگستری و داری کارشناسی ارشد حقوق خصوصی.