دسته‌ها
اخبار

قیمت آهن کیلویی چند؟ قیمت روز آهن کیلویی تهران آهن | fooladiha

قیمت آهن کیلویی چند؟ قیمت روز آهن کیلویی تهران آهن | fooladiha

از نوسانات غیرقابل پیش‌بینی بازار آهن خسته شده‌اید؟ شما هم جزء کسانی هستید که به دلیل عدم ثبات در قیمت آهن بارها ضرر کرده‌اند؟ ما هم مثل شما هستیم، درکتان می‌کنیم و آمده‌ایم تا چاره‌ی مشکلات شما باشیم. هر هفته اخبار بورسی را از وب‌سایت، کانال تلگرام و اینستاگرام عصرآهن دنبال کنید. برای دنبال کردن ما در فضای مجازی به صفحه «تماس با عصرآهن» مراجعه کنید. اغلب اوقات به این صورت است که شما برای کار خود نیاز به آهن آلات مختلف دارید و هر کارخانه تولید کننده نوع خاصی از آهن می باشند و منطقی نیست که به همه این کارخانه ها مراجعه کنید. همچنین آهن آلات در کارخانه ها به صورت پک های یک تنی یا دو تنی بسته بندی می شوند و می فروشند در نتیجه مقدار معینی است و اگر کمتر از آن بخواهید به هیچ عنوان بسته بندی خود را ناقص نمی کنند و یا با قیمت بالاتری میتوانید خریداری کنید . این موضوع برای ما مشخص شد که نماینده رسمی کارخانه فروش آهن ، آهن را با قیمت مناسب تر به ما می دهند.

  • تأمین سریع تیرآهن، میلگرد، پروفیل، ورق سیاه، نبشی و دیگر آهن‌آلات ساختمانی و صنعتی و… از برندهای گوناگون همچون تیرآهن اصفهان، میلگرد بناب، میانه، شاهرود و اهواز تنها خدمات قابل ارائه آهن‌آنلاین نیستند.
  • در این میان بازار آهن در تهران و برخی شهرهای دیگر همچون اصفهان، مشهد و برخی شهرهای شمالی از رونق خوبی برخوردار است.
  • شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه و تعرفه های باربری از قسمت هزینه حمل بار استفاده نمایید.
  • معمولا آهن به شکل کیلویی خریدوفروش نمی‌شود اما به راحت می‌توان با محاسبه ساده وزن و متراژ شاخه‌های تولید شده و قیمت دقیق آنها می‌توان قیمت یک کیلو آهن از هر کدام از محصولات مختلف خرید آهن با چک را پیدا کرد.

متاسفانه در برخی مواقع، پس از ابلاغ چنین قوانینی از سوی بورس کالا، شاهد عرضه های قطره چکانی از سوی فولادسازان در بازار بوده ایم. در واقع فولادسازان با اینکار به نحوی بدنیال جبران سود از دست رفته خود می‌باشند. از طرفی قیمت در محصول پرتقاضای دیگر یعنی تیرآهن نیز در آبان ۸۹ در هر شاخه از سایز ۱۴ ذوب آهن، تنها ۱۲۸ هزار تومان بوده است( دقت شود که قیمت آهن کیلو با شاخه متفاوت است). جهت مشاهده تولیدکنندگان هریک از مقاطع فولادی روی عنوان آن کلیک کنید. قیمت روز آهن آلات به دلایلی که در زیر به بیان آن‌ها می‌پردازیم، تحت تاثیر نیروهای اقتصادی و سیاسی است. کارشناسان فروش عصرآهن در ساعات کاری پاسخ‌گوی شما هستند.برای مشاوره رایگان، با ما در تماس باشید…

دسته بندی

لذا پیش‌بینی قیمت آهن امری مهم و پرتقاضا برای فعالان حوزه فولاد و کسب‌وکارهایی است که به طور مستقیم با خرید آهن‌آلات در ارتباط هستند. پس زمانی که به هر علتی، از جمله رکود جهانی، تحریم های ظالمانه آمریکا و یا بلایای طبیعی شاهد تغییر در قیمت های جهانی فولاد باشیم. همین موضوع قیمت آهن کیلویی و شاخه ای در ایران را نیز بی نصیب نمی‌گذارد. اما فراموش نکنید که نرخ تورم در طی ۱۰ سال اخیر از ۱۲ درصد به ۵۰ درصد رسیده است و اگر قرار بود که قیمتاهن هم به همان میزان رشد کند، هم اکنون قیمت‌آهن میبایست در سطح قیمتی ۱۰۰۰ الی ۲۰۰۰ تومان میبود.

اخبار لحظه‌ای بازار آهن

در ابتدا، عصرآهن فعالیت تجاری خود را به‌صورت سنتی اجرا می‌کرد؛ اما بعدها با گسترش تجارت الکترونیک در عرصۀ اینترنت حضور پیدا کرد. این مجموعه به‌عنوان یکی از معتبرترین سایت‌های خرید آهن آلات در بازار آهن به‌شمار می‌رود. با توجه به درجه کیفیت محصولات آهن آلات، میزان خرید و فروش در بازار بورس ، تقاضا و خریدار واقعی و همچنین سیاست های دولت برای تولید شمش آهن باعث عدم ثبات در قیمت خرید و قروش آهن شده است. اما خبر خوب اینکه، بنا به نیاز عمده مشتریان و پروژه های عظیم فولادی، تیم تحلیل آرتان پرس با پذیرش دو موضوع فوق و با درنظر گرفتن خطای حدود ۵ الی ۱۵ درصدی، اقدام به بررسی و تحلیل بازار آهن آلات کرده است.

آیا جو بازار آهن آلات و روند قیمتاهن در ایران قابل پیش بینی است؟

اما این بارگیری آهن آلات از کجا و چگونه صورت میگیرد؟ پاسخ این سوال را در ادامه خواهیم گفت. قیمت آهن به عنوان یکی از مواد اولیه اساسی در تولید و ساخت محصولات مختلف دارای تاثیر مستقیم بر هزینه تولید و قیمت نهایی محصولات است. این عوامل شامل تقاضا و عرضه در بازار، تغییرات در نرخ ارز، وضعیت اقتصادی کشور و منطقه، تغییرات قوانین و مقررات صادرات و واردات، و حتی شرایط جوی و اقلیمی می‌شوند. میزان آهن آلات مصرفی در یک پروژه ی ساختمانی نقش موثری را در برآورد هزینه ی ساخت دارد. آهن‌آنلاین به عنوان نخستین سایت ارائه‌دهنده لیست قیمت به‌روز آهن‌آلات و مقاطع فولادی، همچنان پیشرو در انتشار قیمت آهن است.