دسته‌ها
اخبار

خراسان رضوی ایران وکیل

پس بنابراین اگر شما هم یکی از اشخاصی می باشید که مرتکب جرم مربوط به مواد مخدر شده ‌اید وقت آن رسیده که به سادگی هرچه تمام تر پرونده قضایی که به وجود آمده را برطرف نمایید، بدون این که دچار مجازات سنگین از طرف قاضی پرونده بشوید. لازم است که بدانید استعمال مواد مخدر هم به تنهایی جرم است و انجام آن مجازات و عواقب تعیین شده از طرف قانون را در پی دارد. همچنین اگر فردی با استفاده از استعمال مواد مخدر مرتکب جرم های حدی یا تعزیری مانند سرقت، محاربه، قتل و جرائمی از این دست بشود مجازات او بر اساس این که مرتکب جرم ثانویه شده است به صورت جداگانه محاسبه خواهد شد.

  • اگر که جلسه دیگری برای اثبات دعوی نیاز بوده باشد این امر به اطلاع طرفین دعوی خواهد رسید.
  • این تخصص بر اساس سابقه وکالت، حضور در مراجع قضایی، فعالیت کافی در زمینه تخصصی و ارتباط با موسسات حقوقی و نهادهای زیر نظر قوه قضائیه رده بندی میشود.
  • به تمامی دارایی های غیر منقول که در ردیف ملک قرار قرار بگیرند و انواع مختلفی دارند ملک گفته می شود.
  • بنابراین توصیه می‌شود برای امور کیفری و دادگاهی خود از یک وکیل دادگستری کمک بخواهید تا نتیجه موردنظر را دریافت نمایید.

یک وکیل در مشهد معمولاً اولین نقطه تماس برای شخصی است که به دنبال مشاوره حقوقی است. افرادی که به دنبال وکیل در مشهد هستند اغلب از اعضای خانواده، دوستان، همکاران یا دیگران راهنمایی دریافت می کنند. وکیل خوب در مشهد چندین سال تحصیل و وکالت کرده اند و با مراحل مختلف قانونی، اسناد و … به بیان ساده، وقتی یک وکیل در مشهد در کنار خود دارید، می توانید با دانستن اینکه روند پرونده شما به درستی پیش می رود، خیالتان راحت باشد. وکیل در مشهد مسئول مشاوره با مراجعین در زمینه مسائل حقوقی و ایفای نقش به عنوان وکیل از طرف موکل در طول محاکمات کیفری و مدنی. برای حمایت از مشتری مدارک و شواهدی را در دادگاه ارائه می کند و اقدامات قانونی را در مورد مسائل تجاری و شخصی پیشنهاد می کند.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر کنید!

سرکار خانم الناز سادات مدنیان از وکلای پایه یک دادگستری در مشهد می باشند. حوزه فعالیت ایشان بر روی پرونده های خانواده، طلاق، استرداد جهیزیه، اعسار، ارث و وصیت و … است. سایر فعالیت های ایشان ارائه مشاور هحضوری و غیر حضوری به موکلین و مراجعه کنندگان است.

اقدامات لازم قبل از جلسه مشاوره با وکیل

البته باید توجه داشت که در دعاوی حقوقی حکم جلب نسبت به دعاوی کیفری در مدت طولانی‌تری صورت می‌گیرد و در این صورت باید صبر زیادی برای گرفتن حکم جلب داشت. منظور از حکم جلب در قضیه مهریه زمانی است که زوج در هنگام اعلام حکم مالی ندارد که پرداخت کند و توانایی فراهم کردن آن را نیز در زمان صدور حکم ندارد، بنابراین قاضی حکم به جلب و زندان وی خواهد داد. گروه حقوقی یک وکیل مدافع مشهد با داشتن وکلای متخصص برای دعاوی شما به شما کمک میکند تا حقوق خود را پس بگیرید و در تمام مسیر گروه حقوقی یک وکیل مدافع مشهد در کنار شما خواهد بود.

دامنه خدماتی که یک وکیل خوب در مشهد می تواند ارائه دهد بسیار گسترده است. به عنوان مثال، او می تواند به شما در مورد خرید یا فروش یک ملک، امضا قرارداد، یک درخواست نامه، وصیت نامه یا مذاکره در مورد شرایط کاری به شما کمک کند. وکیل در مشهد می تواند به عنوان مشاور حقوقی در یک شرکت خصوصی یا دولتی فعالیت کند. ، آنها با ارائه شواهد حمایتی به جای موکلان خود در دادگاه صحبت می کنند.