دسته‌ها
اخبار

دادپویه 09151252710 وکیل خوب در مشهد بهترین وکیل در مشهد

وکلا به حل اختلافات بین طرفین معمولاً به دلیل رفتار ناعادلانه، عمل غیرقانونی یا بی عدالتی کمک خواهند کرد. گروه وکلای آریامهر ، متشکل از وکلای مجرب پایه یک دادگستری با سابقه وکالت حرفه ای با تخصصص و تجربه در زمینه پرونده های مرتبط با دعاوی حقوقی ، کیفری ، خانواده ، ثبتی و… آماده ارائه خدمات تخصص اعم از مشاوره حقوقی و قبول وکالت در کلیه دعاوی ها را میباشد. آقای حسینی برج از وکلای پایه یک شهر مشهد هستند و با تیم حرفه ای که دارند آماده قبول وکالت پرونده های حقوقی، کیفری، خانواده و … می باشند و تمام سعی خود را می کنند تا آن را به نفع موکل حل نمایند. سایر فعالیت های ایشان بر روی پرونده های طلاق، طلاق توافقی، اجرت المثل ایام زوجیت، مهریه، نفقه، نفقه اقارب، حضانت فرزندان، تمکین، اعسار از پرداخت مهریه، تقسیط مهریه، جرایم رایانه ای، ثبتی، قراردادها و … است. مشهد جزو شهرهایی است که جمعیت بسیاری دارد، بنابراین همانند دیگر شهرها، پرونده های مختلفی در دادگاه های آن وجود دارد.

  • مشهد تعداد پرشماری وکیل حاذق و متخصص دارد.ما در مشهد وکیل با توجه به نوع پرونده تان شما را به بهترین و متخصص ترین وکلای شهر مشهد متصل می کنیم.
  • سلام با کارشناسان مجرب از طریق پل‌های ارتباطی موجود در سایت در این زمینه تماس حاصل فرمایید.
  • ممنونم از تمام افرادی که تا انتهای مقاله بهترین وکیل مشهد همراه ما بودند.
  • یک وکیل به عنوان مشاور، با درک آگاهانه ای از حقوق و تعهدات قانونی به موکل مشاوره ارائه می دهد.
  • همچنین شما با توجه به اهمیت موضوع حقوقی خود می توانید به صفحه وکلای شهر مشهد نیز مراجعه نمایید.
  • ایشان در شهر مشهد 10 سال سابقه وکالت دارند و در حال حاضر دانشجوی دوره ی دکتری حقوق خصوص هستند.

اینجانب عباس شفیعی وکیل پایه یک دادگستری مشهد و عضو رسمی کانون وکلای دادگستری خراسان به شما کمک می کنم که در حداقل زمان ممکن و با هزینه منصفانه به حقوق قانونی خویش برسید. مطمئنا انتخاب بهترین وکیل مشهد در میان تعداد بیشماری وکیل که در این شهر مشغول به وکالت هستند کاری سخت و پیچیده خواهد بود. مشهد یکی از شهرهای بزرگ است که جمعیت زیادی در آن زندگی می کنند بنابراین طبیعی است که مردم در زمینه های مختلفی به وکیل نیاز داشته باشند. به همین سبب در این مقاله سعی کرده ایم وکیل خوب در مشهد این شهر را معرفی کنیم تا آشنایی کاملی با آن ها داشته باشید. سید مجتبی علوی وکیل پایه یک دادگستری و داری کارشناسی ارشد حقوق خصوصی.

وکیل پایه‌ یک دادگستری در مشهد

با استفاده از آیکون گوشه پایین سمت راست صفحه میتوانید به صورت زنده با وکلای ما چت کنید. پس از تشکیل اتاق فکر و حل شدن پرونده تان توضیحات کاملی درباره پرونده به شما داده میشود. حذف نام همسر قبلی از شناسنامه پس از امر طلاق، اخذ گواهی فوت و موارد ثبتی افراد را راهنمایی نماید.

دریافت نوبت مشاوره حضوری

وی داری مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی بوده و سابقه طولانی مدت در حرفه خود دارد. این وکیل با سابقه تا به امروز رضایت موکلان زیادی را جلب نموده و توانسته پرونده‌های زیادی را با موضوعات مختلف به نحو احسن حل کند. در ادامه مطالب یکی از موفق ترین وکلای پایه یک مشهد آقای حسینی مقدم را معرفی می نماییم.

دعاوی ملکی

همکاران ما در گروه وکلای فرداد آماده ارائه ی مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در امور خانواده می باشند . به رابطه خارج از موازین شرعی ارتباطات یعنی صیغه محرمیت و عقد ازدواج، رابطه نامشروع گفته می‌شود که از نظر شرع اسلام حرام و از نظر قانون اسلامی‌جرم است. در مورد مجازات و پیگیری جرم رابطه نامشروع با دختر باکره نیازی به شاکی خصوصی نیست و مراجع قضایی با بررسی مدارک و شواهد موجود در پرونده به درستی ادعا پی خواهند برد. طبق قانون مجازات اسلامی‌حکم رابطه نامشروع با دختر باکره اعدام است، اگر دختر به سن بلوغ رسیده باشد و رابطه جنسی با میل دو طرف صورت گرفته باشد حکم زنا برای طرفین صادر خواهد شد. در خصوص این دست پرونده‌ها باید در نظر داشت اگر دختری بکارت خود را در اثر تجاوز از دست داده و مدت زمان زیادی از ماجرا گذشته باشد پزشکی قانونی امکان تشخیص دقیق این که چه کسی تجاوز را انجام داده نخواهد داشت، در این صورت شاکی باید مدارک و ادله کافی برای ارائه به دادگاه داشته باشد. از نظر علمی ‌هر نوع آسیب دیدگی پرده بکارت حتی در اثر تصادف باعث می‌شود دختر باکره نامیده نشود، از نظر فقهی نیز بعد از اولین رابطه جنسی و دخول دختر دیگر باکره نیست حتی اگر این رابطه شرعی نباشد.

جهت مشاوره با وکیل منع اشتغال زوجه مشهد با شماره تلفن ۰۹۱۵۹۷۹۹۰۸۷ تماس بگیرید. دادخواست حذف مشخصات غصبی از شناسنامه جهت مشاوره با وکیل شناسنامه در مشهد با شماره تلفن ۰۹۱۵۹۷۹۹۰۸۷ تماس بگیرید. مشاوره حقوقی ما بصورت کاملا رایگان می باشد و شما می توانید با تماس به دفتر موسسه از مشاوره رایگان استفاده نمایید.این مشاوره در روزهای اداری 24ساعته می باشد و هرزمان که نیاز به دریافت مشاوره داشتین می توانید اقدام کنید. از صفات بارز آقای ابراهیمی مهر می‌توان به گرفتن حق و حقوق ضایع شده موکلین اشاره کرد. این وکیل باتجربه در تمام زمینه‌ها پرونده موکلان را می‌پذیرد و افرادی که پروندهای خود را به وی بسپارند، می‌توانند در سریع ترین زمان ممکن شاهد نتایج عالی باشند. در اصل شما باید با توجه به موضوع پرونده‌تان وکیلی متخصص را انتخاب کنید و سراغ هر شخصی نروید.