دسته‌ها
اخبار

بهترین وکیل خانواده مشهد وکیل پایه یک دادگستری مشهد گروه وکلای فردادمشهد

از سوی دیگر، قانونگذار مراجع قضایی را به دو دسته مراجع قضایی حقوقی و مراجع قضایی کیفری تقسیم می کنند. بر این اساس طبق ماده 294 قانون آیین دادرسی کیفری این مراجع قضایی به چند دسته تقسیم می گردند که عبارتند از دادگاه کیفری یک، دادگاه کیفری دو، دادگاه انقلاب، دادگاه اطفال و نوجوانان و دادگاه های نظامی که هریک صلاحیت رسیدگی به برخی پرونده ها را دارند. لازم است بدانید که دعاوی حقوقی و دعاوی دیگر از شرایط بسیار پیچیده ای برخورداند و باید درباره آن ها اطلاعات کافی را داشته باشید. به عنوان نمونه شاید شما قصد داشته باشید که در یک دعوای حقوقی از خود دفاع نمایید یا بخواهید که یک دعوای حقوقی را اقامه نمایید. برای این امور شما باید اطلاعات دقیقی از این امور داشته باشید تا درصد پیروزی خود را در دعاوی حقوقی افزایش دهید.

  • چنانچه دنبال وکیل متخصص این حیطه در شهر خودتان هستید و یا مشاوره تلفنی میخواهید اینجا رو کلیک کـنیدو پس از تکمیل فرم اطلاعات وکیل متخصص برای شما پیامک می گردد.
  • این حجم از رضایت و توفیق در پرونده‌ها باعث شده که وکیل “رضا حسینی برج” یکی از بهترین وکیل های شهر مشهد شناخته شود و تبحر این وکیل زبانزد مردم گردد.
  • یک وکیل در مشهد انتخاب کنید و از مزایای واقعی تخصص و منابع آن برای کمک به پرونده حقوقی در رسیدن به نتیجه دلخواه برخوردار شوید.
  • لازم است که بدانید استعمال مواد مخدر هم به تنهایی جرم است و انجام آن مجازات و عواقب تعیین شده از طرف قانون را در پی دارد.
  • خانم برومند از وکلای پایه یک دادگستری مشهد و عضو کانون وکلای دادگستری استان خراسان می باشند.
  • وکیل خانواده خوب در مشهدبیان میدارد به موجب قانون حمایت خانواده مصوب 1391 قوه قضاییه مکلف است در هر حوزه قضایی به تعداد کافی شعبه دادگاه خانواده تشکیل دهد .

امروزه در جامعه بزرگ ایرانی بخش انبوهی از دعاوی که در کشور مطرح می شوند در زمینه حقوقی می باشند. همچنین همان طور که می دانید مشکلات حقوقی ممکن است که برای همه اشخاص ایجاد شوند. اما زمانی که ما به تنهایی و بدون داشتن اطلاعات کافی وارد این پروسه شویم با مسائل و چالش های ناشناخته و پیچیده ای روبرو خواهیم شد که باعث خسارت های فراوانی می شوند. ضمنا هزینه دادرسی در مورد طلب مهریه بر عهده خواهان که همان زوجه است خواهد بود، مگر این که زن به دلیل عدم توانایی مالی پرداخت هزینه دادرسی اعلام اعسار کند که در این صورت دادگاه زوج را موظف به پرداخت هزینه دادرسی خواهد کرد. به شرکت‌ها در مورد مسائل مربوط به ثبت اختراع، مقررات دولتی، قرارداد با شرکت‌های دیگر، منافع دارایی، یا قراردادهای چانه‌زنی جمعی با اتحادیه‌ها مشاوره می دهد.

نمونه دادخواست نفقه از طرف زوجه | وکیل نفقه در مشهد

اکثر مردم، هنگام خرید یا فروش خانه، در نهایت به خدمات حقوقی یک وکیل املاک متکی خواهند شد. بهترین وکیل در مشهد مشکل شما را مشکل خود می داند و خود را وقف یافتن راه حل های برنده می کند. اگر شما یا یکی از عزیزانتان به جرمی متهم شده اید، وکیل کیفری در مشهد همان وکیلی است که باید به آن مراجعه کنید. وکیل کیفری در زمینه های مرتبط با حقوق کیفری، از جمله مسائل مربوط به وثیقه، محاکمه، دستگیری، دادخواست و هر گونه مسائل مربوط به خود محاکمه کیفری آگاه خواهد بود. امروزه با گسترش محیط سایبر،جرایم سایبری نیز توامان با هم افزایش یافته و خبرهای زیادی مبنی بر کلاهبرداری های سایبری در مطبوعات منتشر می شود.

ارتباط با ما از طریق شماره تماس 09152055986

اگر مشکلی در زمینه حقوقی، کیفری و یا … دارید توصیه می کنیم از وکلای معرفی شده در این مقاله کمک بگیرید، ما تمام سعی خود را کرده ایم تا وکلای مجرب و متخصص را معرفی کنیم. رضا حسینی برج یکی دیگر از وکیل‌های خبره و متخصص در مشهد است که بعد از دریافت پروانه وکالت پایه یک دادگستری، در این حوزه شروع به فعالیت کرد. این وکیل معروف دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از دانشگاه مشهد بوده و بیش از یک دهه است که در امور مربوط به وکالت حرفه‌ای حقوقی، کیفری، خانواده، اداره ثبت، طلاق، وکالت ایرانیان مقیم خارج کشور و حضانت کار خود را پیش می‌برد.

تا از بهترین وکیل اراک【سال1401】⚖️

در این شرایط با تشخیص دادگاه، از میان وکلای دادگستری در مشهدیک وکیل دادگستری رایگان برای وی در نظر گرفته می‌شود. اگر مسئله‌ی به وجود آمده برای شما مهم و حیاتی است و حل کردن آن کار هر کسی نیست، باید از وکیل‌هایی که سابقه کاری چند ساله و خوب دارند کمک بگیرید تا بتوانید این موضوع را راحت‌تر حل کنید. معمولا پرونده‌های کیفری بسیار سخت‌تر هستند و بهتر است برای آن‌ها از وکیل‌هایی با مهارت و سابقه کاری بالا کمک گرفته شود. وکیل‌هایی که تجربه‌ی خوبی دارند، با تمامی ابعاد مسئله آشنایی دارند و می‌توانند بهترین راه حل‌ها را برای شما بچینند. وکیل باید تحصیلات خود را تا مقاطع عالی پیش برده باشد و تمامی گرایش‌های وکالت را در حد تخصصی پیش ببرد. وکیل‌هایی که تخصص کیفری دارند می‌توانند در زمینه‌ی خانواده نیز فعالیت کنند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد اما بهتر است وکیلی را انتخاب کنید که مهارت اصلی او در حیطه مسئله‌ی شما باشد.