دسته‌ها
اخبار

وکیل پایه یک دادگستری مشهد وکیل طلاق توافقی مشهد طلاق توافقی در 7 روز

موارد حقوقی قتل بسیار پیچیده بوده و از آنجا که مجازات های مربوط به قتل در بدترین شرایط اعدام می باشد، فردی که مرتکب جرم شده است به دلیل ترس و وحشت نمی تواند به خوبی از خود در دادگاه دفاع کند. در چنین مواردی کمک گرفتن از وکیل متخصص در پرونده های قتل بسیار ضروری می باشد .وکیل قتل در مشهد در صورت لزوم با جمع آوری اطلاعات کافی بی گناهی فرد مضنون به جرم قتل را ثابت کرده و یا در صورت مقصر بودن شخصی که مرتکب جرم شده ، در صورت امکان مجازاتش را به حداقل ممکن می رساند. ایشان با دیدگاه و رویکرد حرفه‌ی، نگرشی جدید در علم حقوق و اندیشه قضایی دارند و به صورت حرفه‌ای بیش از 7000 پرونده موفق دارند و رزومه قوی و موفق در انجام پرونده‌ها و امور وکالت و رضایت حداکثری موکلین از عملکرد ایشان نقطه عطف این وکیل دادگستری می‌باشد . این حجم از رضایت و توفیق در پرونده‌ها باعث شده که وکیل “رضا حسینی برج” یکی از بهترین وکیل های شهر مشهد شناخته شود و تبحر این وکیل زبانزد مردم گردد.

  • مراجع غیرقضایی به دعاوی بین مردم با دولت رسیدگی می کنند و خارج از قوه قضاییه تشکیل می شوند، معمولا زیر مجموعه قوه مجریه هستند و متصدیان این دادگاه نیز قاضی نیستند، در حالی که مراجع قضایی زیر نظر قوه قضاییه تشکیل شده و به دعوا بین مردم رسیدگی می کنند و متصدیان آن نیز از قضات تشکیل شده است.
  • افراد زیادی در مشهد هستند که برای انجام کارهای حقوقی، مالی، مشکلات خانوادگی و غیره به وکیل نیاز دارند.
  • همین مورد سبب شده تا امروزه وکیل سایبری در مشهد یکی از مهم ترین و بروز ترین شاخه ها در امر وکالت محسوب شود.
  • همکاران ما در گروه وکلای فرداد آماده ارائه ی مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در امور خانواده می باشند .
  • وکیل شما باید دارای مدرک معتبر از یک دانشگاه خوب باشد تا شما از میزان دانش او مطمئن شوید.

آقای ابراهیمی مهر از وکلای پایه یک دادگست ی شهر مشهد هستن که بیشتر از 8 سال در زمینه وکالت تجربه دارند. تحصیلات ایشان کارشناسی ارشد رشته جزا و جرم شناسی بوده است و در طول این سال ها موفق به حل پرونده های بسیاری در زمینه دعاوی خانواده، کیفری، حقوقی، حوادث ورزشی، ملکی، قاچاق مواد مخدر، دعاوی ثبتی، شرکتی و … بوده است. همچنین ایشان برای زوجینی که اقدام به طلاق توافقی کرده اند کمک میک ند تا با رضایت کامل از هم جدا شوند و مراحل حقوقی طلاق و مطالبه مهریه را انجام می دهد. آقای عباسی وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری استان خراسان می باشند.

با ما وکلای ما آشنا شوید

بر طبق قانون مذکور وجود قاضی مشاور زن علاوه بر قاضی رسیدگی کننده پیش بینی شده است قضات دادگاه خانواده می بایستی متاهل و حداقل چهار سال سابقه خدمت قضایی داشته باشند. هنگامی که افراد قراردادی را امضا یا منعقد می کنند، سؤالات حقوقی کلیدی مطرح می شود. در واقع، بدون کمک یک وکیل قراردادی، دو طرف یک “قرارداد” ممکن است متوجه شوند که یک قرارداد قانونی از ابتدا ایجاد نشده است. هنوز مطمئن نیستید که آیا نیاز به استخدام وکیل دارید؟ خوب، بهتر است طرف مقابلتان را در نظر بگیرید. مسئله این است که اگر طرف مقابل شما وکیل داشته باشد، و شما خودتان از پرونده دفاع کنید، ممکن است در مضیقه باشید. علاوه بر این، زمانی که به درستی توسط وکیل در مشهد حمایت نشوید، شانس شما برای برنده شدن در یک پرونده به میزان قابل توجهی کمتر است.

دریافت نوبت مشاوره حضوری

شخص طلبکار باید بعد از مشخص کردن ارزش ریالی مطالبه که ممکن است پول نقد یا کالا یا هرچیز ارزشمند دیگری باشد، شواهد و مدارک مربوط به قرض را ارائه نماید که ممکن است رسید، شاهدان قرض و یا اقرار شخص بدهکار باشد ، در هر صورت حقیقت بدهی باید برای قاضی روشن شود. ارائه مدارک دیگر نظیر دست خط شخص بدهکار به عنوان رسید یا هر نوع نوشته دال بر قرض گرفتن کالا یا وجه می‌تواند در دادگاه به احقاق حق شخص طلبکار کمک کند. درغیر این صورت بدون وجود هیچ گونه مدرک و شاهدی طلب وصول از شخص بدهکار توسط دادگاه امری غیر ممکن است مگر این که مدرک شفاهی ، کتبی و یا حضور شاهدی برای قاضی محرز شود. اگر مردی به هر دلیل از پرداخت مهریه زن سر باز زند، زن می‌تواند با مراجعه به دادگاه از وی شکایت کرده و در خواست حکم بازداشت او را داشته باشد، در صورتی که زوج بازداشت شود به زندان فرستاده می‌شود تا در صورت لزوم اعسار او مورد بررسی قرار گیرد.

وکیل چهر نیا دوره های تخصصی داوری دعاوی حقوقی را گذرانده است.همچنین وکیل چهر نیا،با استفاده از دانش و تجربه،در مدت وکالتش توانسته نتیجه مطلوبی را کسب کند. مهناز دلاویز، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، کارشناس حقوق، دانشجوی ارشد حقوق خصوصی، دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری به شماره 2890، قبول وکالت در تمام دعاوی خانوادگی، حقوقی، کیفری و از نظر ایشان یک وکیل باید دارای مهارت سخنوری و زبانی شیوا برای بیان مسائل قانونی و راهنمایی موکل باشد. علی عباسی وکیل پایه یک دادگستری عضو کانون وکلای دادگستری خراسان و دانشجوی دوره‌ی دکتری حقوق خصوصی با نزدیک به 10 سال سابقه وکالت در مشهد می‌باشند. محمد نظری نیا وکیل پایه یک دادگستری، فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه فردوسی مشهد و مقطع کارشناسی ارشد حقوق جزا را دارا می باشند.دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری و تسلط به زبان عربی می باشند. وکیل نظر نیا جز یکی از بهترین وکلای مشهد بحساب می‌آیند.ایشان با وکالت تخصصی در دعاوی حقوقی، کیفری، دعاوی ملکی، دعاوی خانواده، ثبتی و شرکتی دارای پرونده‌های موفق زیادی می‌باشد.