دسته‌ها
اخبار

وکیل مشهد وکیل پایه یک مشهد شماره وکیل مشهد09156234269

سرکار خانم الناز سادات مدنیان از وکلای پایه یک دادگستری در مشهد می باشند. حوزه فعالیت ایشان بر روی پرونده های خانواده، طلاق، استرداد جهیزیه، اعسار، ارث و وصیت و … است. سایر فعالیت های ایشان ارائه مشاور هحضوری و غیر حضوری به موکلین و مراجعه کنندگان است.

  • بهترین وکیل در مشهد مشاوران و ارائه دهندگان راه حل برای مسائل حقوقی هستند که می تواند از اختلافات مربوط به اموال، ازدواج، طلاق، جرایم کیفری گرفته تا حتی حقوق یک فرد و غیره را شامل شود.
  • سطح تجربه بالا یکی از مهم ترین معیارها در انتخاب وکیل خوب در مشهد است.
  • آنها زمان زیادی را صرف درک و تحقیق درباره قوانین کرده‌اند تا بتوانند دانش خود را در موقعیت‌های خاص به کار ببرند.
  • و اگر فکر می کنید ممکن است به یک وکیل در مشهد نیاز داشته باشید، حداقل با یک وکیل خوب در مشهد تماس بگیرید تا ببینید آیا او می تواند کمک کند یا خیر.
  • وکیل باید برای شما مشخص کند که چه اسناد یا اطلاعات دیگری باید ارائه دهید، چه جلساتی با وکیل لازم است، در چه جلساتی باید شرکت کنید، و سایر مراحل مشابه.

البته باید توجه داشت که در دعاوی حقوقی حکم جلب نسبت به دعاوی کیفری در مدت طولانی‌تری صورت می‌گیرد و در این صورت باید صبر زیادی برای گرفتن حکم جلب داشت. منظور از حکم جلب در قضیه مهریه زمانی است که زوج در هنگام اعلام حکم مالی ندارد که پرداخت کند و توانایی فراهم کردن آن را نیز در زمان صدور حکم ندارد، بنابراین قاضی حکم به جلب و زندان وی خواهد داد. گروه حقوقی یک وکیل مدافع مشهد با داشتن وکلای متخصص برای دعاوی شما به شما کمک میکند تا حقوق خود را پس بگیرید و در تمام مسیر گروه حقوقی یک وکیل مدافع مشهد در کنار شما خواهد بود.

بهترین وکیل خانواده مشهد را با لیست 10تایی بشناسید!!【سال1401】⚖️

اگر در موضوع حقوقی دچار مشکل شده اید و یا نیاز به وکیل متخصص دارید با ما تماس بگیرید. دادیاران در کلیه امور کیفری ، حقوق عمومی، خانواده، ثبتی، ملکی، وراثتی دارای وکیل متخصص می باشد. سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلب گزیده‌ای از بهترین وکلای مشهد – لیست 10تایی را مطالعه کردید. هنگامی که مالکیت و یا وقفیت ملکی میان طرفین مورد اختلاف واقع می شود، اصل بر ملکیت بوده و مدعی وقف باید دعوی را اثبات کند. حال در این مطلب تحت عنوان دعوای وقف چگونه مطرح می شود، عباس شفیعی وکیل پایه یک دادگستری مشهد سعی در توضیح مسائل پیرامون این نوع دعاوی را دارد. مشاوره حضوری و یا غیر حضوری با بهترین وکیل مشهد موجب می شود تا با قوانین آشنا شوید و بهترین تصمیم را برای بهبود روند پرونده بگیرید.

اقدامات لازم قبل از جلسه مشاوره با وکیل

دامنه خدماتی که یک وکیل خوب در مشهد می تواند ارائه دهد بسیار گسترده است. به عنوان مثال، او می تواند به شما در مورد خرید یا فروش یک ملک، امضا قرارداد، یک درخواست نامه، وصیت نامه یا مذاکره در مورد شرایط کاری به شما کمک کند. وکیل در مشهد می تواند به عنوان مشاور حقوقی در یک شرکت خصوصی یا دولتی فعالیت کند. ، آنها با ارائه شواهد حمایتی به جای موکلان خود در دادگاه صحبت می کنند.

عباس شهروان، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو هیات علمی دانشگاه، کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی، دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری می‌باشد. از خدمات وکالتی وی می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم قرارداد، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری است که مشاوره ایشانن با پرداخت هزینه می‌باشد. از نظر آقای شهروان یک وکیل باید دارای مهارت سخنوری و زبانی شیوا برای بیان مسائل قانونی و راهنمایی موکل باشد. محمد افشاری، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی مشهد، کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی، دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری به شماره می‌باشد.