دسته‌ها
اخبار

شماره وکیل پایه یک دادگستری در مشهد 09159159150 موسسه حقوقی آسایش گستران با بهترین وکلا

همیشه در مورد مهریه شنیده‌ایم که “عندالمطالبه” است یعنی هر زمان که زوجه طلب مهریه کند، زوج موظف است آن را پرداخت نماید، اما در مورد مهریه “عندالاستطاعه ” زن زمانی می‌تواند مهریه اش را طلب کند که مرد توانایی پرداخت آن را داشته باشد. با این اوصاف در مهریه عند الاستطاعه توانایی مالی زوج است که تعیین کننده پرداخت مهریه خواهد بود. عسر و حرج یکی از قواعد فقهی است که در روابط زوجیت نیز قابل اعمال است.

  • در مورد سرقفلی باید گفت که این مورد فقط یک حق است که در ازای پولی که در ابتدای عقد قرارداد اجاره توسط صاحب ملک و تحت هر عنوانی از مستاجر گرفته می‌شود به او داده می‌شود.
  • اصولا قراداد مشارکت در ساخت بین سازنده و مالک یا مالکین زمین منعقد می‌شود.
  • ناگفته نماند وکلایی که از تجربه و سابقه کاری مناسبی برخوردار هستند علاوه‌بر رسیدگی به پرونده، در رابطه با دعاوی مورد نظر هم به شما مشاوره می‌دهند تا راحت‌تر مشکلات‌تان را برطرف کنید.
  • حذف نام همسر قبلی از شناسنامه پس از امر طلاق، اخذ گواهی فوت و موارد ثبتی افراد را راهنمایی نماید.
  • تمامی افراد متخصص و وکلای پایه یک دادگستری می توانند در صورت تمایل به همکاری با آسایش گستران از طریق فرم زیر نسبت به اشتغال در دپارتمان مرتبط با تخصص خود، اقدام نمایند.

وکیل چهر نیا دوره های تخصصی داوری دعاوی حقوقی را گذرانده است.همچنین وکیل چهر نیا،با استفاده از دانش و تجربه،در مدت وکالتش توانسته نتیجه مطلوبی را کسب کند. مهناز دلاویز، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، کارشناس حقوق، دانشجوی ارشد حقوق خصوصی، دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری به شماره 2890، قبول وکالت در تمام دعاوی خانوادگی، حقوقی، کیفری و از نظر ایشان یک وکیل باید دارای مهارت سخنوری و زبانی شیوا برای بیان مسائل قانونی و راهنمایی موکل باشد. علی عباسی وکیل پایه یک دادگستری عضو کانون وکلای دادگستری خراسان و دانشجوی دوره‌ی دکتری حقوق خصوصی با نزدیک به 10 سال سابقه وکالت در مشهد می‌باشند. محمد نظری نیا وکیل پایه یک دادگستری، فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه فردوسی مشهد و مقطع کارشناسی ارشد حقوق جزا را دارا می باشند.دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری و تسلط به زبان عربی می باشند. وکیل نظر نیا جز یکی از بهترین وکلای مشهد بحساب می‌آیند.ایشان با وکالت تخصصی در دعاوی حقوقی، کیفری، دعاوی ملکی، دعاوی خانواده، ثبتی و شرکتی دارای پرونده‌های موفق زیادی می‌باشد.

بهترین وکیل اصفهان را با لیست 10تایی بشناسید!!

نکته دیگری که در این خصوص باید بدانید آن است که از نظر قانون دختری که ازدواجی در شناسنامه اش ثبت نشده باشد باکره است، حتی اگر از نظر علمی ‌و فقهی بکارت او سالم نباشد. مجازات زنا برای دختر باکره‌ای که با میل خود تن به رابطه نامشروع داده است برای هریک از طرفین صد ضربه شلاق خواهد بود. و از نظر قانونی به دختر مهرالمثل تعلق خواهد گرفت که میزان آن را دادگاه مشخص خواهد کرد و شخص زانی علاوه بر حکم شلاق به پرداخت مهرالمثل نیز محکوم خواهد شد. آنها به عنوان وکیل مدافع یکی از طرفین یک دادگاه کیفری یا مدنی را با ارائه شواهد و استدلال به نفع موکل خود دفاع می کنند. به عنوان مشاور، وکیل خوب در مشهد به موکلان خود در مورد حقوق و مسئولیت های قانونی آنها مشاوره می دهند و اقداماتی را در زمینه امور شرکتی و شخصی توصیه می کنند. وکلا هم هدف قوانین و احکام قضایی را بررسی می کنند و هم قانون را با شرایط خاص موکلان خود تطبیق می دهند.

وکیل رابطه نامشروع در مشهد

استخدام بهترین وکیل در مشهد، برای موضوع حقوقی، می تواند تفاوت بین برد و باخت شما را ایجاد کند. بهترین وکیل در مشهد تعدادی از وظایف قانونی را از طرف موکلان خود انجام می دهند و در زمینه های مختلف حقوقی مانند قانون اساسی، حقوق جزا و حقوق شرکت ها فعالیت می کنند. وکیل در مشهد به موکلان در مورد استراتژی های مختلف حقوقی و دعاوی جاری مشاوره می دهد، جنبه های مختلف پرونده را برای حمایت از ادعای موکلان تحقیق می کنند، به بهترین نحو اهداف موکل را برآورده می کند و در دادگاه در برابر هیئت منصفه یا قاضی برای دفاع از منافع و حقوق موکل حاضر می شوند. وظیفه آنها این است که به موکل نمایندگی و مشاوره دهند به نحوی که به بهترین شکل از وضعیت حقوقی موکل حمایت کند. بهترین وکیل خانم در مشهد یک متخصص حقوقی واجد شرایط است که علاوه بر نمایندگی و دفاع از موکلان خود در دادگاه، مشاوره تخصصی نیز ارائه می دهد.

با توجه به پیچیدگی های جرم کلاهبرداری پیشنهاد می شود که قبل از طرح شکایت کیفری با یک وکیل کلاهبرداری در این خصوص مشورت شود؛ چرا که اثبات ارکان این جرم بر عهده شاکی می باشد و نا آگاهی در نحوه شکایت می تواند موجب تضییع حق مالباخته شود. چک یک سند تجاری است که با توجه به شرایط آن وصف کیفری یا حقوقی می‌گیرد. پس از انعقاد قرارداد شما اطلاعات و دانسته های خود را جهت تسریع در انجام پرونده به ما میدهید. با شماره های۰۹۱۵۱۸۲۴۶۸۸ – ۰۹۱۵۵۲۳۱۱۳۱ تماس بگیرید و مشاوره رایگان از ما بگیرید. به رعایت حقوق موکل و از سوی دیگر ملزم به رعایت آیین دادرسی و قواعد کانون یا ملزم به رعایت حقوق طرف مقابل موکل شود. از ویژگی های بارزه ایشان که تمامی موکلان هم به آن اذعان داشته اند، مبسوط و به طور کامل توضیح دادن ایشان است که موکلان بار ها به ما گفته اند.

آقای علی قاسمی وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی قوه قضاییه مشهد هستند. ابشان با داشتن 10 سال سابقه وکالت در شهر مشهد، یکی از وکلای باسابقه و متخصص شناخته می شوند، در واقع از وکلایی هستند که درصد زیاnی از پرونده های آن ها با موفقیت همراه بوده است. از سوابق آقای قاسمی می توان به عنوان های مدیر عامل و عضو هیات مدیره موسسه حقوقی و داوری، عضو فعال سازمان بسیج حقوق دانان و کارشناس اسبق دفتر حمایت حقوقی از ایثارگران اشاره کرد. در این بخش از مقاله بهترین وکیل مشهد قصد داریم شما را با سید مجتبی علوی وکیل پایه یک دادگستری مشهد آشنا کنیم.

وکیل جرایم سایبری با توجه به جدید بودن این حوزه کارگشای پرونده های جرایم سایبری است. تفاوت عمده پرونده های سایبری با سایر پرونده ها را می توان در عدم آگاهی عمومی نسبت به اینگونه جرایم دانست. شاید عموم مردم، اطلاعاتی هر چند ناقص درمورد پرونده های کیفری، تصادفات، قتل و … داشته باشند، امّا به جرئت می توان گفت اطلاعات عامه مردم درمورد پرونده های سایبری بسیار کم است. همین مورد سبب شده تا امروزه وکیل سایبری در مشهد یکی از مهم ترین و بروز ترین شاخه ها در امر وکالت محسوب شود. بنابراین توصیه می‌شود برای امور کیفری و دادگاهی خود از یک وکیل دادگستری کمک بخواهید تا نتیجه موردنظر را دریافت نمایید.

چه بسا که آشنایی با شعبات مراجع قضائی، قضات پرونده و رویه های قانونی، شانس موفقیت وکیل را بیشتر می کند. وکلایی که تخصصی در زمینه خانواده فعالیت می کند تمرکز بیشتری به پرونده های طلاق و مهریه دارند تا وکلای کیفری که بیشتر در امور کیفری نظیر جرایم و دیات فعالیت میکنند. دوست گرامی لیست تهیه شده گزیده ای از 10 وکیل برتر مشهد می‌باشد و مسلما وکلای دیگری هم شایسته قرار گرفتن در این لیست هستند ولی چون سبک سایت وکیل پایتخت نوشتن لیست‌های 10تایی می‌باشد، به همین خاطر امکان درج همه وکیل های خوب مشهد نیست.