دسته‌ها
اخبار

بهترین وکلا تهران-بهترین وکیل تهران-وکیل ملک-وکیل خانواده-وکیل چک-وکیل سفته-طلاق

وکالت یک عقد جایز است که در چارچوب مقررات قانون مدنی منعقد می‌شود و طرفین آن وکیل و موکل نامیده می‌شوند و به موجب آن یکی از طرفین، طرف دیگر را برای انجام امری نایب خود می نماید ( ماده 656 قانون مدنی) که باید در این مورد از حقوق موکل خود دفاع کند. شما برای مراجعه به دفاتر وکالت میتوانید در صورت داشتن تلفن دفاتر وقت قبلی بگیرید و یا به صورت حضوری وقت بگیرید و اگر در برخی موارد بعضی وکلا وقت ازاد داشته باشند میتوانید بدون وقت قبلی مراجعه کنید. دیدار با وکیل بیشتر اوقات از طریق هماهنگی قبلی امکان پذیر است که بازهم این امر به تصمیم وکیل شما بستگی دارد.

  • تخلیه مستاجراز ملک مورد استفاده موضوعی است که ممکن است دستمایه حکم قضایی شود.
  • در پرونده های زیادی دیده شده است که شخص به دلیل عدم آگاهی و دسیسه دیگران به جرم مواد مخدر متهم شده است.
  • اما در واژه شناسی حقوقی، وکالت یک عقد است، که به موجب آن فردی به فرد دیگر اختیار می دهد تا از طرف او کاری کند که بار حقوقی دارد.

متاسفانه جرائم مواد مخدر و مصرف آن در شهر تهران در طی سال های گذشته افزایش شگفت انگیزی داشته است و افراد زیادی درگیر این بلای خانمان‌سوز شده اند. جرائم مربوط به مواد مخدر شامل مجازات‌هایی نظیر اعدام، حبس، تبعید، شلاق، جزای نقدی و مصادره اموال می‌باشند. از مهمترین عوامل موثر در تعیین مجازات این نوع از پرونده ها، انگیزه شخصی، سابقه و سمت و شخصیت مجرم می‌باشد.

چگونه با جستجوی وکیل، وکیل خوبی پیدا کنید؟

از شکل و شمایل و مطالب موجود در سایت یا صفحات مجازی وکلا هم می‌توان تا حدودی به علاقمندی‌ها و توانایی های آن‌ها پی برد. می‌شود فهمید که تمرکز وی بیشتر بر کدام پرونده‌هاست و چه قدر در کار خود تبحر دارد و آن را جدی می‌گیرد. معمولا وکلا و حقوق خوانده‌ها همدیگر رو می شناسند و از توانایی‌های همدیگر خبر دارند. اگر دوست معتمدی در بین این افراد دارید، حتما می تواند راهنمای خوبی برای شما باشد. اگر همه‌ی ما قبل از امضای هر قرارداد و یا قول و قرار با یک وکیل خوب و آگاه به مسائل مشورت کنیم نه تنها خیالمان از انجام درست و دقیق امورات قضایی راحت می‌شود بلکه از بروز جرائم و رخدادهای احتمالی آتی نیز جلوگیری می‌کنیم.

دعاوی حقوقی

پس از توافقات انجام شده و قبول وکالت با امضای قرارداد، رسیدگی به پرونده شما شروع می شود. در جلسه ملاقات حضوری وکیل متخصص با ارزیابی کامل و همه جانبه جزئیات پرونده، راه حل را پیدا می کند. انجام کاملا تخصصی عام امور کیفری شامل، جعل، کلاهبرداری، سرقت، خیانت در امانت، قتل، تجاوز به عنف، ضرب و جرح، مواد مخدر و … ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا بتونیم در این صفحه از سایتمان اسامی برگزیده‌ترین وکلای خوب تهران را قرار دهیم.

این پرونده‌ها عموما به دلیل فقر فرهنگی، مشکلات مالی و اقتصادی و یا مشکلات روحی به وقوع می‌پیوندند. اصولا حکم دعاوی کیفری پس از بررسی پرونده و اعلام نظر قاضی، جبران خسارت مالی، حبس، شلاق، تبعید، جزای نقدی و… می‌باشد و یا با توجه به نوع جرمی که فرد مرتکب شده است، او را مجبور به انجام رفتارهایی دیگر می‌کنند. دعاوی کیفری در دادگاه های کیفری یک و دادگاه کیفری دو و دادگاه انقلاب بررسی می شوند.

که طبق قانون و مقررات قوه قضایه برای وکیل ها به منظور انجام اموری که به وی محول شده است. حق الوکاله ها می تواند بر اساس تعرفه هایی که طبق قانون وضع شده از موکل طلب شود. که بر این اساس باید طبق قوانین و ماده های وضع شده در کانون وکلا عمل شود. و عدم توجه به این تعرفه ها و دریافت هزینه بیشتر موجب تخلف می گردد. که با داشتن مجوز و پروانه وکالت دادگستری، تخصص و تجربه لازم را نیز در این زمینه داشته باشد.

باید فردی باشد که دانش و تخصص لازم در امور مالی را داشته باشد. علاوه بر این با سیستم و برورکراسی حاکم برسازمان امور مالیاتیو ادارات مالیاتی آشنا باشد. وی همچنین باید از تمامی دستورالعمل ها و بخشنامه ها در کنار قوانین و مقررات مالی و حقوقی مطلع باشد. توان مذاکره نیز ویژگی بارز کسی است که می توان او را بهترین وکیل دانست.