دسته‌ها
اخبار

بهترین وکلا تهران-بهترین وکیل تهران-وکیل ملک-وکیل خانواده-وکیل چک-وکیل سفته-طلاق

در این مدت ارائه مناسب این خدمات، استقبال کم نظیر مراجعه کنندگان، دانشجویان حقوق، همکاران و صاحب نظران را به دنبال داشته. اعضای این گروه متشکل از وکلا و کارشناسان متخصصی است که مورد تایید مدیریت می باشند. مخاطبین می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر وکلا، از طریق طرح سوال حقوقی در سایت، تلفنی و سایر راه های ارتباطی آنلاین پرسش های خود را مطرح و از تجربیات و تخصص وکلا و کارشناسان مربوطه، استفاده نمایند. از سویی وکلا نیز می توانند از امکان معرفی خود و ارائه ی خدمات حقوقی در سراسر ایران و جهان، بهره مند شوند . با توجه به اینکه شهر تهران به عنوان پایتخت ایران و پرجمعیت ترین شهر ایران محسوب می شود و از آنجا که تهران مرکز تجاری و سیاسی ایران و کانون اقتصادی ایران می باشد. قطعا این شهر با داشتن این خصوصیات، دعاوی، پرونده ها و احتیاجات حقوقی بسیاری دارد و افراد بسیاری در تهران با مشکلات و مسائل قانونی در امور مختلف خانوادگی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و … مواجه می شوند که نیاز به پیدا کردن بهترین وکلای تهران جهت اخذ مشورت و راهنمایی و حل و فصل دعاوی خواهند داشت.

  • جالب است بدانید که شرایط وکلا بیشتر شبیه به پزشکان است و همانطور که در بیماری های سخت انسان نمی تواند به پزشک اعتماد کند در انتخاب بهترین وکیل تهران نیز باید دقت زیادی داشته باشد.
  • نیازمند بهترین وکیل در همان زمینه می باشد که تیم وکلای ایران پارس اکسپرت با سابقه و تجربه چند ساله و با کمک بهترین وکلای تهران در تمام زمینه های حقوقی می تواند پرونده شما را به سرانجام برساند.
  • بهتر است از ابتدا نتیجه کار را همانطور که می بینید به موکل خود اعلام کنید و لزومی ندارد که در ابتدا قول برنده شدن صد در صدی را به او بدهید.
  • در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
  • شما برای مراجعه به دفاتر وکالت میتوانید در صورت داشتن تلفن دفاتر وقت قبلی بگیرید و یا به صورت حضوری وقت بگیرید و اگر در برخی موارد بعضی وکلا وقت ازاد داشته باشند میتوانید بدون وقت قبلی مراجعه کنید.

همچنین عضویت در کمیسیون حقوقی و قضایی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام و کارگروه قضایی تحقیق سند چشم انداز بیست ساله و دبیر کمیسیون حقوق ورزشی کمیته المپیک و عضو موسس انجمن علمی حقوقی ورزش کشور از سوابق اجرایی ایشان می باشد. همچنین عضو کمیته انضباطی باشگاه استقلال و مشاور حقوقی مدیر عامل به مدت 2 سال بوده اند. ایشان عضو حقوقدان کمیته انضباطی دانشکده علوم و فنون دریایی و … می باشد و دارای سوابق اجرایی، اداری حرفه ای، آموزشی و آثار تالیفی متعدد حقوقی هستند. با توجه به اینکه رشته حقوق در ایران همانند سایر کشورها، یکی از رشته های پرطرفدار است، به همین نسبت وکلای بسیار خوبی از بین فارغ التحصیلان این رشته مشغول به فعالیت در سراسر کشور ایران هستند.

برای برقراری ارتباط آسان با مدیریت مجموعه گروه وکلای دادورزان صلح و سازش را دنبال نمایید. امروزه این امر برای همه ما روشن است که خانواده اساسی ترین و مهم ترین رکن هر جامعه ای است و از دامن خانواده می باشد که فرزندان به رشد و تعالی رسیده اند و پله ها و قدم های موفقیت مادی و معنوی را طی خواهند نمود. در هر خانواده ای اختلاف نظر و اختلاف سلیقه ایجاد می شود و این اختلاف ها ممکن می باشد که به دعاوی حقوقی زیادی منجر شوند. دادگاه حقوقی، محاکم و مراجعی هستند که به موضوعات حقوقی رسیدگی می کند. صلاحیت ذاتی، به این معنا می باشد که دادگاه، از نظر صنف، نوع و درجه، صلاحیت رسیدگی به دعوا را داشته باشد.

بهترین وکیل تهران

پس از توافقات انجام شده و قبول وکالت با امضای قرارداد، رسیدگی به پرونده شما شروع می شود. در جلسه ملاقات حضوری وکیل متخصص با ارزیابی کامل و همه جانبه جزئیات پرونده، راه حل را پیدا می کند. انجام کاملا تخصصی عام امور کیفری شامل، جعل، کلاهبرداری، سرقت، خیانت در امانت، قتل، تجاوز به عنف، ضرب و جرح، مواد مخدر و … ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا بتونیم در این صفحه از سایتمان اسامی برگزیده‌ترین وکلای خوب تهران را قرار دهیم.

انواع وکالت با بهترین وکلای تهران

در ادامه اشاره ای به دلیل نیاز به انتخاب یک وکیل به عنوان بهترین وکیل تهران در پرونده های مالی و غیر مالی خواهد شد. در هر یک از این پرونده ها دلیل متفاوتی وجود دارد که به خاطر آن یافتن بهترین وکیل تهران برای وکالت در پرونده های شما در دادسراهای شرق تهران ، غرب تهران و شمال تهران یا مرکز و جنوب تهران اهمیت پیدا خواهد کرد. تحقیق در مورد اطلاعات، تهیه اسناد و اطلاعات، واسطه اختلافات و ارائه مشاوره حقوقی به مشتری در مورد حقوق قانونی آنها، فقط به برخی از مسئولیت ها بستگی به حوزه قانون دارد. وکیلمعاضدتی نیز در صورتی که در دادگاه برای دفاع از حق موکل در دعاوی حقوقی وجودوکیلالزامی باشد و موکل به دلایلی امکان اخذوکیلرا نداشته باشد، دادگاه عسرو حرج موکل را مشخص می‌نماید و به تشخیص معاضدت از کانون وکلاوکیلی را برای دفاع از حقوق او در نظر می‌گیرد. سایت وکیل پایتخت، به عنوان یکی از معتبرترین سایت های حقوقی توانسته اعتماد مردم را جذب کند. این مجموعه آماده پذیرش وکالت در زمینه حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده، امورثبتی، دعاوی بین المللی، مهاجرت و..می باشد.

وکیل پایه یک و وکیل پایه دو هردو پروانه وکالت دارند اما پروانه وکالت آن‌ها با هم متفاوت است. هر فردی که در جریان دادرسی قرار می‌گیرد حق داشتن وکیل را دارد. در همه دادگاه‌ها هردو طرف دعوا می‌توانند وکیل داشته باشند.

متاسفانه جرائم مواد مخدر و مصرف آن در شهر تهران در طی سال های گذشته افزایش شگفت انگیزی داشته است و افراد زیادی درگیر این بلای خانمان‌سوز شده اند. جرائم مربوط به مواد مخدر شامل مجازات‌هایی نظیر اعدام، حبس، تبعید، شلاق، جزای نقدی و مصادره اموال می‌باشند. از مهمترین عوامل موثر در تعیین مجازات این نوع از پرونده ها، انگیزه شخصی، سابقه و سمت و شخصیت مجرم می‌باشد.

که طبق قانون و مقررات قوه قضایه برای وکیل ها به منظور انجام اموری که به وی محول شده است. حق الوکاله ها می تواند بر اساس تعرفه هایی که طبق قانون وضع شده از موکل طلب شود. که بر این اساس باید طبق قوانین و ماده های وضع شده در کانون وکلا عمل شود. و عدم توجه به این تعرفه ها و دریافت هزینه بیشتر موجب تخلف می گردد. که با داشتن مجوز و پروانه وکالت دادگستری، تخصص و تجربه لازم را نیز در این زمینه داشته باشد.