دسته‌ها
اخبار

بهترین وکیل مالیات تهران | تکس مپ

بهترین وکیل مالیات تهران | تکس مپ

همچنین شهرت، معروفیت و سابقه وکالت هر وکیل نیز بر میزان دستمزد آن وکیل تاثیر دارد. جرایم مالیاتی گستره زیادی از تخلفات مانند تأخیر در تسلیم اظهارنامه، عدم پرداخت و یا تأخیر در پرداخت مالیات، اعلام نمودن درآمد و یا معاملاتی که اشخاص انجام داده‌اند و یا اظهارات خلاف واقع را در بر می‌گیرد و اشخاص می‌توانند با وجود وکیل متخصص مالیاتی، از این تخلف‌ها که ممکن است به اشتباه دچار آن شده باشند جلوگیری نمایند. این افراد مرتکب فرار مالیاتی می شوند لذا می بایست با ایجاد یک سیاست جنایی کارآمد از ارتکاب چنین اعمالی جلوگیری گردد. بنابراین بررسی جرایم و روش های پیشگیری و مقابله با آن می تواند نقش ارزنده ای در تمکین مالیاتی و تحول اقتصادی داشته باشد . وکیل مالیاتی غرب تهران و همچنین باقی مناطق مورد نظر شما را معرفی خواهد کرد و همچنین با داشتن افراد متخصص در این زمینه بهترین مشاوره را به شما خواهد داد.

  • ‎ وکلای موسسه حقوقی وکیل مدافع تهران به منظور ارائه خدمات مطلوب تر و بهتر و با توجه به نیازهای موکلین با جدیت تمام و به صورت کاملا حرفه ای و با قبول وکالت وارائه خدمات تخصصی و با بهره گیری از ظرفیت وکلا نسبت به پرونده های حقوقی افراد اقدام نموده اند.
  • شما عزیزان می توانید در صورت داشتن سوال از وکیل مالیاتی با شماره های موجود داخل سایت تماس بگیرید و یا اگر در مورد وکیل مالیات بر ارث سوال دارید روی اسم آن کلیک کرده تا به صفحه مربوطه ارجاع داده شوید.
  • در اصلاحیه قانون مالیاتهای مستقیم با جرم انگاری صریح جرائم مالیاتی و پیش بینی مجازات حبس برای مرتکبین آن سیاست کیفری سختگیرانه تری اتخاذ شده است.

از جمله مزایای استفاده از وکیل مالیاتی، کاهش خطرات مربوط به تأخیر در پرداخت مالیات، افزایش اطمینان از صحت اظهارنامه مالیاتی، بررسی صحت مستندات مالیاتی و در نتیجه کاهش احتمال بروز مشکلات قانونی و پرداخت جرایم مالیاتی است. یعنی اگر مودی اظهارنامه مالیاتی را در زمان مقرر پرداخت نکنند؛ مشمول پرداخت جرایم مالیاتی نیز خواهد شد که ۳۰ درصد مالیات برای اشخاص حقوق و ۱۰ درصد برای مودیان در نظر گرفته شده است .یکی دیگر از موارد و عوامل موثر در عدم بخشودگی مالیاتی کتمان درآمد های مودی می باشد یا اینکه هزینه های غیر واقعی از سازمان نشان داده شود. در این صورت اشخاص حقیقی مشمول بخشودگی مالیاتی نخواهند شد به غیر از موارد ی که می‌توانند از بخشودگی های مالیاتی بهره مند شوند. عوامل و نکاتتوضیحاتنوع پروندهنوع پرونده، از جمله مسائل مالیاتی، قراردادهای تجاری، یا مسائل مربوط به وراثت و سفته، می‌تواند به شدت بر تعیین حق الوکاله و هزینه وکیل تأثیر بگذارد. برای مثال، پرونده‌های مالیاتی ممکن است نیاز به تحقیقات بیشتر و زمان بیشتری برای پیگیری داشته باشند، که این می‌تواند باعث افزایش هزینه وکالت شود.سطح تجربه و تخصص وکیلسطح تجربه و تخصص وکیل در زمینه پرونده مورد نظر نیز می‌تواند به شدت بر حق الوکاله و هزینه وکالت تأثیر بگذارد.

پیگیری پرونده مالیاتی:

این افراد با مراجعه به وکیل مالیاتی در پی رفع این مشکل و کاهش میزان مالیات تعیین شده هستند که می توانند از طریق وکیل مالیاتی به اهداف مورد نظر خود برسند. از ویژگی های خاص یک وکیل مالیات متخصص این است که اطلاعات حقوقی و اقتصادی خوبی داشته باشد، فن بیان قوی داشته باشد و از نحوه استفاده از قوانین مالیاتی، تبصره ها و بخشنامه های مربوط به آن را به درستی اطلاع داشته باشد. اما در مالیات غیرمستقیم، مشخص نیست مودی، دقیقا چه کسی است و مالیات به طور غیرمستقیم دریافت می شود، مانند مالیات بر واردات، مالیات بر معاملات، مالیات بر ارزش افزوده و … که هر کدام از انواع مالیات ها قوانین و مقررات خاص خود را دارد. اظهارنامه مالیاتی، جرایم مالیاتی و معافیت‌ های مالیاتی توسط وکیل مالیاتی حل و فصل خواهد شد. هزینه وکالت در امور مالیاتی مانند هر وکالت دیگری در ایران ثابت و مشخص نمی‌باشد.

یک وکـیل خوب مالیــاتی چه شرایطی دارد ؟

همچنین موقعیت شما یعنی اینکه شما در چه شهری زندگی می‌کنید، این هزینه متفاوت است. اگر پرونده مالیاتی خود را به موسسه پارستکس بسپارید، 1علاوه‌بر پرداخت هزینه‌ای مناسب و منصفانه، یک مشاوره هم به صورت رایگان هدیه خواهید گرفت. وکیل پایه یک دادگستری می باشد و در شهر تهران به انجام کار وکالتی و مشاور مالی و مالیاتی مشغول است. ایشان مشاور مالیاتی برای شرکت هایی نظیر شرکت ملی نفت ایران، شرکت پالایش نفت جی، وزارت ورزش و جوانان و غیره را عهده دار بوده است و خدمات زیادی را در خصوص پیاده سازی سیستم مالی، بررسی تراکنش های مشکوک، تنظیم لایحه مالیاتی، مشاوره مالیاتی، خدمات مالیاتی و غیره را به عهده داشته است.

تبصره ۲ ماده ۳ قانون مالیات مستقیماملاکی معاف از مالیات خواهند بود که متعلق به شرکت ها می باشند که تمام یا بخشی از سرمایه شان متعلق به دولت باشد. طبق ماده ۱۲ قانون مالیات مستقیممعادل ۴ درصد ارزش زمین برای زمین هایی که به مدت چهار سال مازاد بر دو سال بلا استفاده مانده اند تعلق میگیرد. هزینه مالیات وکیل مانند سایر مشاغل باید پرداخت و محاسبه شود .در واقع وکلا بر اساس مبلغ مندرج در وکالتنامه های خود باید به میزان ۵ درصد آن را بابت علی الحساب مالیاتی روی وکالت نامه تمبر الصاق و باطل کنند.