دسته‌ها
اخبار

تجهیزات صنعتی پارسه | takdoo-تکدو

تجهیزات صنعتی پارسه | takdoo-تکدو

هم‌چنین بررسی توان مصرفی تجهیزات، فضای مورد نیاز جهت نصب و راه‌اندازی و بررسی گارانتی از دیگر نکات مهم است. جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید. با عضویت در شبکه های اجتماعی زیر، از جدیدترین محصولات و اخبار مکث سیلور آگاه شوید … خدماتی مانند مشاوره، اندازه گیری، طراحی 3D و… برای مشتریانی که خرید تجهیزات را از این مجموعه انجام دهند بصورت کاملا رایگان خواهد بود. صنعت قنادی یا نانوایی یکی از زیر مجموعه های مهم صنایع غذایی است . به همین جهت بسیاری از افراد با توجه به فرصت های مناسب پیش رو در این صنعت علاقه مند به فعالیت در این زمینه پولساز هستند .

  • در انتخاب و خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی نهایت دقت را داشته باشید.
  • درج دقیق مشخصات فنی کالا، پشتیبانی فنی فروش، ارسال اکسپرس و پرداخت در محل، توزیع عمده و خرده کالا از جمله مهمترین خدمات نید صنعت می باشد.
  • سایت شیپور تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا دسته‌بندی کامل و جامعی در زمینه‌های لوازم و تجهیزات صنعتی، اداری و تجاری داشته باشد و نیاز کاربران را برطرف نماید.
  • تمامی محصولات مکث دارای 12 ماه گارانتی و 60 ماه خدمات پس از فروش می باشند.
  • خیلی وقت ها مشاهده می شود که بسیاری از مشتریان برای اینکه به اصطلاح خودشان با حداقل هزینه تمامی تجهیزات آشپزخانه صنعتی را خریداری نمایند، اقدام به خرید لوازم ارزان قیمت و بی کیفیت می نمایند.

این شرکت در سال 1399 با در نظر گرفتن یک ایده خلاقانه برای ارائه محصولات به صورت اینترنتی برای سراسر ایران اقدام به تاسیس یک وبسایت جهت فراهم نمودن بستری برای برطرف کردن چالش خرید تجهیزات آشپزخانه نمود . خرید ماشین آلات و تجهیزات صنعتی از گذشته تا امروز به دلیل پراکنندگی و ناشناخته بودن تولید کنندگان وتامین کنندگان کاری دشوار است. اما امروزه با ورود پلتفرم های آنلاین B2B در زمینه ی خرید و فروش ماشین آلات و تجهیزات صنعتی به راحتی می توانید تولید کننده و یا تامین کننده مورد نظر خود را پیدا کنید و محصول مورد نیازتان را خریداری کنید. ویترین نت از جمله پلتفرم‌های آنلاین B2B است که توانسته با در اختیار گذاشتن خدمات برای خریداران مختلف خرید ماشین آلات صنعتی را آسان کند.

خرید هواکش

به تعدد مشاهده کردیم افرادی که لوازم ارزان و بی کیفیت خریداری کرده اند و به 2 ماه نکشیده مجبور به پرداخت هزینه و خرید مجدد تجهیزات شده اند. تجهیزات راه اندازی قنادی و نانوایی یکی از پر‌کاربرد‌ترین موارد در صنایع غذایی می‌باشند . در کشور ما مصرف نان و شیرینی رو به افزایش میباشد و امروزه طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است . در میان تجهیزات رستورانی ، ابزار و وسایل مختلفی وجود دارد که می بایست در فضای سالن و آشپزخانه از آن ها بهره برد.

تجهیزات فست فودنمایش همه

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید. تجهیزاتی مانند گریل، میز زیر گریل، یخچال و فریزر زیر گریل، فر پیتزا ( فر پیتزا ریلی و فر پیتزا صندوقی)، خمیر پهن کن، سرخ کن و… تمامی محصولات تولیدی مکث سیلور دارای خدمات پس از فروش بوده و در صورت بروز هرگونه مشکلی به دلیل موجود بودن قطعات آن، سریعا برطرف می گردد.

گاز ال پی جی و کپسول گاز شیرزاد گاوشانی

درست است که این روش ، احتمالا تعداد و مقدار فروش را در کوتاه مدت پایین نگه میدارد ، لکن اعتقاد داریم مشتریان حق دارند از بین بهترین کیفیت ها انتخاب کنند . به همین منظور ، شرکت تهران ابزار از درج و معرفی محصولاتی که کیفیت آنها درجه یک نباشد ، خودداری نموده است . استفاده از مطالب فروشگاه تجهزات آشپزخانه صنعتی خالقی فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. فر ساندویچ ، فر پیتزا ، جوجه گردان ، سرخ کن صنعتی، کباب پز ترکی ، اجاق گریل ، میز کار از نمونه گروه های لیست تجهیزات مورد نیاز فست فود میباشند . جامعیت در حوضه ارائه تمامی تجهیزات صنایع غذایی با قیمت اقتصادی از اهداف دیجی صنعت به شمار میرود که در سال های آتی به عمل خواهد آمد .