دسته‌ها
اخبار

راهکار ایجاد بیشتر بک لینک با انجام کمتر

نکته: اگر سایت فروشگاهی دارید حتما مقاله سئو برچسب ها را بخوانید تا با تمامی اصول سئو کردن صفحات دسته بندی و برچسب در سایت آشنا شوید. این فهرست هر ماه بهروزرسانی میشود و بهترین کامپیوتر به همراه مشخصات دقیق سختافزار و قطعات موجود در بازار بر اساس بودجه لیست میشوند تا شما با آسودگی تمام، دست به خرید بهترین PC بزنید. لپ تاپ Acer Nitro 5 AN515-57-79TD دارای پردازنده Core i7-11800H اینتل است که با فرکانس کاری 2.3 گیگاهرتز و فرکانس بوست 4.6 گیگاهرتز در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین CPUهای لپ تاپ های گیمینگ شناخته میشود و از پردازندههای حاضر در محصولات همقیمت مانند Ryzen 5 5600H عملکردی به مراتب بهتر در گیمینگ و بنچمارکها به ثبت رسانده است. ویندوز XP یکی از سیستمعامل هایی است که اسم رمز «ویسلر» (Whistler) را بر خود داشت؛ چرا که در طول توسعهٔ ویندوز ایکسپی، بسیاری از کارکنان مایکروسافت در تفریحگاه ویسلر کانادا مشغول ساخت آن بودند. این صفحه یکی از همان گزارش هایی است که بک لینک های خیلی زیادی دریافت کرده. چراکه بسیاری از مخاطبان کلمات مختلف را در گوگل جستجو میکنند تا به دسته بندی سایت های فروشگاهی برسند نه مقاله و صفحه محصول.

در آوریل ۲۰۱۲، گوگل از آپدیت گوگل پنگوئن رونمایی کرد که هدف آن، جریمه کردن وبسایتهایی بود که از روشهای دستکاری جهت بهبود رتبه خود در موتورهای جستجو استفاده میکردند. مثلا نتیجه جستجو کلماتی مثل خرید موبایل، خرید رایانه، خرید پتو، خرید مبل و… بنابراین در نهایت چه قصد خرید و چه قصد ساخت بک لینک دارید، بخش زیادی از تمرکزتان را روی این صفحات قرار بدهید تا نتیجه بهتری بگیرید. به عنوان مثال؛ اگر در حوزه کودک و نوجوان تولید محتوا انجام میدهید، تولید محتوا میبایست مناسب این سنین باشد و یا اگر حوزه کسب و کار مربوط به آموزش است میبایست کمی رسمیتر اقدام به تولید محتوا کنید. اگر مقاله سئو سایت فروشگاهی را خوانده باشید، متوجه شده اید که در همه انواع سایت ها و مخصوصا فروشگاه های اینترنتی، دسته بندی ها اهمیت زیادی دارند. اگر شانسی وجود ندارد که شما هر گونه ترافیک واقعی را به ارمغان بیاورید، احتمالا ارزش انجام آن را ندارد. طراحی داخلی کیس به صورت کاملا ماژولار انجام شده و می توان به راحتی قطعات داخل کیس را جدا کرد و فضای بیشتری برای نصب قطعات جدید یا سیستم های کولینگ ایجاد کرد.

یا مثلا سایت keywordtool ابزار تحقیق کلمات کلیدی است. مثلا در مقالات شان صفحه شما را برای بررسی قیمت معرفی کنند، به عنوان منبع مقاله به صفحه لینک بدهند و… این امر، در حال حاضر که در صنعت، کمبود نیروهای مستعد و باهوش، بیشتر از قبل احساس میشود، بسیار لازم است. امکانات بی سیم و بلوتوث هم در حال بازکردن جای خود در دنیای امروزی می باشند. در انتها باید اشاره کرد که خلاقیت در ساخت بک لینک، چیزی است که شما را از بقیه متمایز خواهد ساخت. شاید جالب باشید بدانید همین حالا در سطح وب، خیلی از افراد به کمک روابط عمومی بالا و ارتباط های ارزشمندی که دارند، بک لینک های قدرتمندی برای سایت شان گرفته اند. خب، اجازه بدهید قبل از اینکه مقاله به اتمام برسد، به پاس قدردانی از شما عزیزانی که تا اینجا همراه من بودید، چند نکته بسیار مهم در مورد بک لینک ها را توضیح بدهم.