دسته‌ها
اخبار

شماره تلفن وکیل در تهران 09120336862 موبایل وکیل در تهران

در این لیست بهترین وکلای تهران که در کارنامه کاریشان، سابقه دفاع از پرونده های مهم و جنجالی زیادی داشته، عضو کانون وکلای دادگستری مرکز هستن و وکالت معروف ترین افراد و موکلین رو ‏در پرونده ها قبول کرده اند، معرفی شده اند. موسسه‌ای است که تنها گروه تخصصی وکالت در سطح تهران و بلکه کشور را داراست. موسسه حقوقی تهران وکیل با همکاری بیش از ۱۲۰۰ وکیل مجرب و متخصص در حوزه‌های مختلف می‌تواند به شما در تمامی حوزه‌ها بهترین مشاوره‌ها را بدهد و در صورت بروز مشکل به حل آن بپرازد. حقوقدان و وکیل پایه یک دادگستری، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی به مدت 20 سال و قاضی بازنشسته دادگستری می‌باشد. ایشان سابقه سه دوره عضویت در هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز را دارد و در سال 95 ریاست کانون مرکز برعهده ایشان بود.

بنابراین، وکیلی را انتخاب کنید که بتوانید به راحتی به او اعتماد کنید و مطمئن شوید که وکیل از منافع شما محافظت کند. سرلوحه گروه وکلای یعقوبی ، پذیرش پرونده بر اساس رعایت مصلحت و غبطه موکل و یافتن مسیر صیحیح می باشد. که یک وکیل خوب در تهران به دلیل نوع شغلش زمانی محدود برای انجام و اتمام هر کاری دارد. پس نتیجه می گیریم که حضور در یک دفتر وکالت وکیل با تجربه در تهران خواهد توانست به ما کمک بیشتر و بهتری بکند. و احتمال اینکه چند وکیل تخصص مرتبط با پرونده شمار را داشته باشند زیاد است.

  • وکلای تهران در طیف گسترده ای از امور حقوقی در حال فعالیت هستند که این امر، انتخاب بهترین وکیل تهران که در زمینه ی موردنظر شما نیز متخصص باشد را مشکل خواهد کرد.
  • در زمان گذشته، در دوره‌ی صفویه نایب السلطنه نیز همان وکیل بود و عنوان وکیل‌ الرعایا نیز این‌گونه به وجود آمد.
  • نتیجه کار برای تمام افراد مهم است که در این صورت انتخاب بهترین وکیل آسان تر می شود.
  • معمولاً در خصوص ثبت شرکت نیازی به نقش آفرینی بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران نیست.

ایشان دارای مدرک کارشناسی حقوق قضایی و کارشناسی حقوق خصوصی از دانشگاه تهران، همچنین از دانشگاه مونتسکیو فرانسه دکترای حقوق خصوصی را دریافت کرده است. تاکنون در مجلات معتبر ایران، 8 مقاله از حسین آبادی چاپ شده است. برگزاری آزمون وکالت سالانه در کانون های وکلای دادگستری ایران انجام می شود که در این آزمون تعداد بانوان بیشتری به عنوان قبولی آزمون از آقایان موفق به دریافت پروانه وکالت می‌شوند.

لذا اگر نیاز به یافتن بهترین وکیل حقوقی تهران، بهترین وکیل کیفری تهران، بهترین وکیل خانواده تهران و بهترین وکیل ملکی تهران دارید توصیه می شود به آشنایانی که سابقا تجربه داشتن وکیل در این زمینه داشته اند مراجعه نمایید که قطعا این کار قابل اعتماد تر می باشد. اما معیاری که این سایت برای معرفی وکیل به ساکنین استان تهران دارد، ترجیحاً معرفی وکلای محترمی است که علاوه بر وکالت در کسوت استادی در دانشگاه های استان تهران فعالیت دارند. همچنین شما با توجه به اهمیت موضوع حقوقی خود می توانید به صفحه وکلای شهر تهران نیز مراجعه نمایید. افراد چه از طریق شرکت در آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری و چه از طریق شرکت در آزمون مشاوران قوه قضاییه به سمت وکالت قبول شوند وظایفی را بر عهده دارند و در مرحله انجام کار تفاوتی بین این دو گروه نیست. در سامانه ی دادسان شما می توانید از تخصص وکلای تهران استفاده کرده و از بهترین وکیلی که در زمینه ی حقوقی مورد نظر شما متخصص است در تهران مشاوره بگیرید.

یکی از مشخصه‌های مهم بهترین وکیل در تهران، دانش حقوقی و تسلط او به مسائل ثبتی مربوط به موضوع پرونده است. علاوه بر این او باید نسبت به قوانین و مقررات مربوطه، آراء وحدت رویه و رویه مرسوم در دادگاه ها آگاهی کامل داشته باشد. اگر شما دنبال بهترین وکیل تهران هستید و میخواهید با یک تیم مجرب و حرفه ای کار کنید پیشنهاد می کنیم از تیم وکلای آریا دادیار کمک بگیرید که با توجه به گروه بودن چندین وکیل همزمان روی پرونده شما کار می کنند تا بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید. بهترین وکیل در دعاوی ملکی شخصی است که به قانون ثبت تسلط کافی داشته باشد. پرونده‌هایی نظیر الزام به تنظیم سند رسمی، خلع ید، تخلیه، سرقفلی، تقسیم ترکه، مشارکت در ساخت و … پرونده‌هایی هستند که در حوزه ملکی قرار می‌گیرند.

بخشی از مشکلات خانواده ها یا زوجین ممکن است از طریق مشاوره وکیل خانواده تا حدودی مرتفع گردد. با این وجود بیشتر زوجین بدون طی مشورت حضوری با وکیل، خواستار متارکه می شوند. اگر نمی خواهید در موضوعات و اختلافات خانوادگی خودتان را درگیر کنید پس لطفاً همه امور دعاوی خانوادگی را به وکیل مورد اعتماد و با تجربه ما بسپارید تا او آنها را پیگیری نماید. همانطور که می دانید وکیل پایه یک دادگستری خود به عنوان یک کسب و کار است و کنترل و اراده و اعتقاد خود را برای ادامه مسیر به کار می گیرد پس شاید بتوان گقت که وکالت دادگستری از بهترین مشاغل می باشد. شهر تهران به دلیل داشتن جمعیت بالای افراد و هم چنین تعداد بیشتر وکلا در سطح شهر میتواند برای شما انتخاب متنوعی به دنبال داشته باشد. وکلای تهران به دلیل جمعیت بالای افراد و پرونده های بیشتر در زمینه های کیفری و جنایی، نسبت به وکلای سایر شهرها از میزان تجربه ی بالاتری برخوردار هستند.

چه موقع باید به سراغ یک وکیل حقوقی در تهران برویم

در کشور زیبای ایران و عموم کشور‌ها برای تصدی شغل وکالت علاوه بر داشتن تحصیلات، مستلزم اخذ پروانه و گذرانیدن دوره‌های کارورزی و کار آموزی در کانون وکلا می‌باشد. وکالت عقدی است که ما بین وکیل و موکل جاری می‌شود و وکیل طبق این قرارداد وظیفه دارد به جای موکل و کار‌های قانونی موکل را پیگیری نماید. پس از پذیرفته شدن در آزمون وکالت، باید دوره‌ای به نام دوره‌ی کارآموزی را بگذراند که این دوره تقریبا ۱۸ ماه می‌باشد و پس از آن در مراسم تحلیف مجاز به حضور می‌باشد.

وکیل پایه یک دادگستری  :

گروه وکلای دادورزان صلح و سازش در تهران در انواع دعاوی حقوقی پنج سال سابقه فعالیت دارد. همه امور حقوقی مانند تنظیم قراردادها، ارائه راهکارها برای حل بحران‌های حقوقی، مشاوره درباره قوانین کیفری، خانواده، حقوقی، چک و سفته، تنظیم دادخواست‌ها و هر نوع مشاوره‌ای که به نوعی به مسائل قضایی مربوط می‌شود. در یک یا چند موضوع خاص تبحر و تخصص داشته و خدمات خود را در این مباحث به کاربران ارائه دهد. داشتن درک درستی از قوانین و آشنایی تجربی با روند پرونده‌های حقوقی در دادگاه‌ها لازمه هر مشاور حقوقی است. گروه وکلای حامیان عدالت جهت انتخاب بهترین وکیل متناسب با موضوع پرونده و ارائه انوع خدمات حقوقی با به معرفی چند مورد از بهترین وکیل های تهران با ذکر نام و نشانی آن ها در خدمت شهروندان تهرانی می باشد.

بهترین وکیل تهران را چگونه پیدا کنیم؟

راهنمایی‌های لازم را در مسائل حقوقی مختلف به موسسات، شرکت‌ها و افراد نیازمند به این مشاوره‌ها ارائه دهد. وکلایی هستند که به دلیل تجربیات بسیار در پرونده‌های حقوقی با یک موضوع خاص، راه حل‌هایی برای مشکلات حقوقی موکل خود پیدا می کنند. برای انجام و دفاع و پیگیری دعاوی، یک وکیل دادگستری خوب باید علاوه بر دانش آکادمیک، تجربه و توانایی حقوقی و تجربه عملی لازم را در زمینه معاملات و قراردادها، داشته باشد. چرا که این گونه دعاوی به دلیل پیچیدگی و اهمیت در زمره مهم‌ترین دعاوی حقوقی هستند. مشاوره حقوقی در تهران در زمینه الزام به تنظیم سند، الزام به اخذ گواهی پایان کار، دستور فروش ملک مشاع، افراز و تفکیک، تخلیه، خلع ید شما را در رسیدن به حقوق خود یاری می‌رساند. گروه وکلاى آریا دادیار از سال ١٣٨٩فعالیت حرفه اى خود را اغاز نمود و با استفاده از وکلاى مجرب و متخصص توانسته است در مدتى کوتاه در مسیر حرکت به سوى اهداف خود به سرعت پیش روى نماید.

البته باید به این نکته مهم توجه داشته باشید که حتی انتخاب بهترین وکلا نیز تضمینی بر موفقیت صد در صد شما در پرونده نیست. بلکه انتخاب وکیل متخصص و حرفه ای متناسب با موضوع پرونده می تواند این اطمینان را به شما بدهد که وکیل انتخابی از بهترین راه ها برای کسب بهترین نتیجه ممکن برای شما استفاده می کند. آقای کاوه رضوانی راد، وکیل پایه یک جوان و موفقی در تهران است که وکالت را از سال ۱۳۹۲ در کانون وکلای دادگستری مرکز شروع کرده و رتبه دوم آزمون اختبار کانون وکلای مرکز را کسب کرده است.